Leuk en eerlijk bedrijf

Waren vandaag stukje gaan rijden op zondag om te kijken naar citroen ds3. Eenmaal aan vekomen werden we heel leuk verwelkomt door Phillip Schneider. Daar hij ons koffie aanboodt en we mochten proefrit maken en de wagen beviel goed (nu nog). We konden onze audi a4 avant inruilen. We hebben leuk zaken gedaan met Phillip het is een eerlijk en recht doorzee bedrijf. Wij hebben hele leuke prettige ervaring met het Auto bedrijf Schneider. Veel lof. Groeten Rob en Annet

Eerlijke mensen die mij meteen een vertrouwd gevoel gaven

Op zoek naar een Toyota RAV4 kwam ik uit bij de garage Schneider in Vuren. Onder het genot van een kopje koffie werd een en ander besproken. Ze luisterde goed en waren niet opdringerig. Voor mijn 14 jaar oude Avensis, waar ik met pijn afscheid van nam, kreeg ik een prijs waarmee ik kon leven. Ik had een goed gevoel over de aanbieding en heb de auto direct gekocht. De 3,5 jaar oude auto is afgeleverd met een nieuwe APK keuring en onderhoudsbeurt, nieuwe banden op de voorwielen en volle tank. Philip zei dat je met zo'n auto het eerste jaar vrij moet kunnen rijden en niet meteen voor APK of onderhoudsbeurt naar de garage moet. We hebben de auto afgehaald nog gezellig gepraat en zijn tevreden naar huis gereden. Over after sale kan ik natuurlijk niks zeggen, maar heb er het volste vertrouwen dat, mocht er wat zijn, we direct geholpen worden. Al met al een eerlijke garage met eerlijke aanbiedingen.

Prima bedrijf komen afspraken goed na

Heb hier een prachtige auto gekocht. Die ik snel mocht ophalen. Top service, en zeer klantvriendelijk.

Uitstekende service!!

‘’Ouderwets’’ goede service! Hier is de klant nog koning en alles was bespreekbaar, de Tiguan die mijn vrouw en ik kochten is zelfs netjes thuis afgeleverd.