Mooi

Is echt supermooi vogeltje geworden precies zoals wij het in gedachte hadden. Mooi eervol aandenken

We zijn geholpen door arnold. Hebben 2 as bollen gekocht. Wat een mooi proces, en heel respectvol. Hij nam alle tijd en met elkaar zijn we tot een fantastisch resultaat gekomen. We zijn er erg blij mee, staan super mooi op de schoorsteen. Bedankt

Wij zijn enorm tevreden over de ontvangst en de glaswerken. Meta heeft ons heel persoonlijk geholpen. Ook in de glasblazerij was het heel bijzonder. Om te zien hoe het wordt gemaakt. Ook hier was Meta. Voor ons was dit heel bijzonder. We hebben vier hele mooie kunstwerken als aandenken. Dank hiervoor

Klantvriendelijkheid zoals je nergens anders vindt

Iedereen is even attent en geeft het beste van zichzelf. Ze houden je voortdurend op de hoogte van de evolutie van het proces. Na de uitvoering van de werken krijg je meestal onmiddellijk de factuur maar niet bij Bosch. Daar wachten ze even af en contacteren je dan om te vragen of je tevreden bent en pas als dat zo is, krijg je de factuur. Ik kan Bosch enkel aanraden.

Meedenkend, creatief en betrokken

We zijn via familie in contact gekomen met Bosch Glaskunst voor het grafmonumentje van mijn ouders (eerst mijn moeder). We hebben de ontwerper (Arnold) en het bedrijf leren kennen als creatief, meedenkend en betrokken. Vage ideeën ("we willen een foto", "de rozenkans is belangrijk voor maar") werden omgezet in een prachtige visuele compositie. Inmiddels is onze vader ook overleden en hebben we een monumentje laten maken voor beide, vanuit dezelfde ideeën en visie. We merkten dat het bedrijf kritisch is op zijn eigen product: 'foutjes' die ons niet opvielen, werden benoemd en door hen hersteld. Inmiddels staat net nieuwe monumentje, wij zijn er heel blij mee en hebben al veel complimenten gehad. Dus onze dank is GROOT!

In één woord geweldig

Mijn kinderen en ik zijn zeer tevreden met het gedenk monument voor mijn vrouw. Vanaf het begin tot en met de plaatsing. Daarbij de persoonlijke en vriendelijke begeleiding. De expertise van het personeel. Zeer professioneel en meelevend in de voor ons z'n emotionele periode. Onze hartelijke dank voor het vervaardigen van dit prachtige kunstwerk.

Wat een fantastisch bedrijf

Wij zijn zeer tevreden over hoe wij zijn behandeld. Dit was van begin tot het eind zo fijn geadviseerd en goeie en mooie ideeën. Maar vooral het mooie monument waar wij zo blij mee zijn. Ook de bestaande zerk is heel mooi geworden. Mooi schoon gemaakt en de inscripties zo mooi ingekleurd. Echt heel mooi. Ik zou dit bedrijf echt aan iedereen aanraden.

Juiste adres voor persoonlijk ornament

Wij zijn zeer tevreden. Onze herinnering is zeer persoonlijk geworden doordat er goed geluisterd is naar onze wensen.

Goed, open, en duidelijk.

Ik ben bij Bosh glaskunst geweest ivm een grafsteen te bestellen voor mijn overleden zoontje van 3 jaar. Ben daar goed ontvangen, met alle respect en aandacht en aandacht gevend en luisterend oor, alle wensen kunnen uitleggen en het is een hel mooie grafsteen geworden voor mijn overleden zoontje naar onze wens en met foto’s erop. Gewoon geen woorden voor dan perfect behandeld.

Helemaal wat wij voor ogen hadden

Heel prettig gesprek , we voelden ons gehoord en begrepen . Heel persoonlijk idee werd geheel naar onze wens uitgevoerd . Daarbij kregen wij deskundig advies over wat mogelijk was . Dankbaar en blij met het eindresultaat .

Persoonlijke aandacht en een mooi eindresultaat

Wij zijn erg tevreden over het bedrijf Bosch Glaskunst. Mijn moeder viel in de showroom direct voor een mooi voorbeeld van een glasplaat met een duinlandschap. Michel heeft in de archieven gezocht net zo lang tot hij de gewenste afbeelding vond. Echt geweldig! Ook de verschillende gesprekken met de medewerkers van Bosch Glaskunst om uiteindelijk te komen tot een monument naar wens waren zeer persoonlijk en prettig. Omdat het bestellen van de materialen en maken van de glasplaat tijd kost hebben we een tussentijds klein monumentje mogen ontvangen die leek op het uiteindelijke monument. Prachtig om alvast iets te hebben in de overbruggingsmaanden. Het eindresultaat is precies zo geworden als we hadden gehoopt! Prachtig!!! Heel erg bedankt voor alles.

Hele aardige, bekwame vakmensen die met je meedenken

Ik wilde een gedenkmonument van mijn dochter laten maken waar ik mijn dochter daar weer in terug kan zien. Ik beschreef mijn dochters leven, haar laatste maanden en maakte een schetsje. Arnold ging meteen met een ontwerp aan de slag en steeds in overleg met mij het verfijnd en ook mooie details aangebracht. Elk detail, elk materiaal is er goed over nagedacht en hoort bij het verhaal hoe mijn dochter was. Het resultaat is boven mijn verwachting! Heel mooi en dat allemaal binnen mijn budget!

Meer dan dik tevreden !

Toen we de showroom binnen liepen die ruim, licht en een zeer welkome indruk op ons maakte, zagen we meteen al een monument die onze aandacht trok De vriendelijke mevrouw aldaar nodigde ons uit rustig rond te kijken en als we vragen hadden stond ze voor ons klaar Samen met haar deskundige vakkennis want ja zo vaak zoek je geen monument uit , werd het die prachtige AB kwarts steen rijkelijk geaderd met hemels blauwe opaal op een mooie bijpassende marmeren voet , een vaste vaas voor de bloemen en 2 schattige vogeltjes , de juiste belettering en kleur daarvoor op de op maat "geknabbelde" glasplaat die voor de steen geplaatst werd Dit gaf een hele mooie diepte aan het geheel Inmiddels is het monument geplaatst en is het een íeni minie stukje 'thuis' geworden waar je graag even naar toe fietst daar waar we onze ouders altijd nog even kunnen herdenken Het monument zelf is nu een lust voor het oog , het blauwe opaal sprankelt onder de zonnestralen ! Het maakt blij en houd je blik vast Zo dankbaar dat deze firma boven onze verwachting een prachtig kunststuk voor ons heeft vervaardigd Vakwerk ten top !

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk personeel, denkt goed met je mee, zodat je het beste van het beste naar voren hebt kunnen halen! Onze steen voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen! Alles is goed door dit bedrijf geregeld en afgehandeld, de steen is tevens netjes geplaatst

Vakmanschap, met liefdevol medeleven!

In tijden van groot verdriet, en het moeten nemen van noodzakelijk snelle beslissingen... ook nog op zoek naar hulp om het mooiste te realiseren wat ik voor ogen had voor mijn allerliefste! Mijn dank is dan ook groot voor de vriendelijke mensen van Bosch Glaskunst te Zoetermeer, die mij geweldig en met grote deskundigheid, en ook met wederzijds geduld hebben bijgestaan, in een zeer moeilijke periode in mijn leven! Ik had me geen betere begeleiding door m.n. Arnold ..kunnen wensen* Het is een prachtig monument geworden, waarop de warme zonnestralen zich eeuwig thuis zullen voelen! Lieve mensen, alle medewerkers: Merci beaucoup pour tout!

Samenwerken aan een mooie plek om te herdenken

Vanaf het eerste contact in Zoetermeer, was er een goede klik. Met Michel is goed te bespreken wat je wil en zijn adviezen en suggesties maken dat het eindresultaat uniek en schitterend is geworden. Maar ook de mensen in de werkplaats dragen bij tot het maken van iets wat echt heel mooi is geworden. Je voelt bij hen ook de drive om er iets moois van te maken. Wat voor mij helemaal super was, is manier waarop mijn jongens zijn betrokken bij het proces van het maken van het grafmonument. Op een laagdrempelige manier zijn ze aan het werk gezet en hebben de kinderen hiermee hun eigen stempel kunnen zetten. Zoek je iets persoonlijks en unieks, dan kan ik Bosch echt aanbevelen.

Prachtig uitgevoerd volgens afspraak

Door samen met de eigenaar tot een mooi ontwerp te zijn gekomen, een monument verkregen dat wij met trots bezoeken wanneer wij naar onze overledenen toe gaan. Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen en fijn meegedacht.

Ontzettend vriendelijk en leveren top werk

Bosch glaskunst heeft voor de 2e keer een prachtig gedenkteken gemaakt. Ze houden goed contact met je en laten je weten wanneer het geplaatst is met daarbij een foto. Van het begin tot het einde top. Een goed team, weer erg tevreden.

Fantastisch!

We zijn heel erg goed geholpen door Meta. Ze nemen echt heel erg de tijd voor je. We hebben zelf de urn ontworpen en de kleuren gekozen. Het is een heel erg mooi kunstobject geworden.

Glaskunst met een hoofdletter.

Eind 2010 kwamen wij, mijn kinderen en ik, na veel zoekwerk, in contact met Bosch Glaskunst en in het bijzonder met Michel van van den Bosch. Na gesprekken en voorbeelden en adviezen, is een prachtig monument van glas voor mijn overleden vrouw gemaakt. Dit monument staat nu ruim 12 jaar en biedt nog steeds datgene waarvoor wij het hebben laten maken. Weersinvloeden op glas hebben nauwelijks effect en dat is te zien. Op een rechtopstaande glazen plaat is op de achterzijde een foto van een herinnering geplakt. Die plaat en dus de foto is ruim een meter hoog en 80 centimeter breed. Aan de bovenrand van de foto begon deze wat los te laten door die weersinvloeden. Ik heb geprobeerd dat provisorisch op te lossen met lijm en plakband, maar dat was toch geen geweldig resultaat. Ik heb contact opgenomen met Michel via mail en hem uitgelegd aan de hand van foto’s wat er aan de hand was. Hij reageerde met een aanbod de foto te vervangen. Tegen een kostenvergoeding natuurlijk. Ik heb dat begin augustus laten uitvoeren en ben zeer tevreden over het resultaat dat hij met zijn medewerkers hebben gepresteerd. Inmiddels is de glazen plaat met de nieuwe foto weer op zijn plek gezet door zijn medewerkers na eerder natuurlijk te zijn opgehaald voor vervanging van de foto. Geweldig in één woord. Ben zeer content.

In één woord: Super!

Goed geholpen met duidelijke uitleg. Goed en netjes gemonteerd. Alles keurig schoongemaakt en opgeruimd. Geen klachten.

Het resultaat: een prachtig grafmonument, uniek en “eigen”.

“Samen maken we iets bijzonders,….helemaal naar uw wens”. Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar het is wel precies onze ervaring geworden! En het resultaat: een prachtig grafmonument, uniek en “eigen”. Op sommige momenten in de maakgeschiedenis had het veel weg van puzzelen…om er een passend en mooi geheel van te maken. Het helpt als je al goed zicht hebt op het eindresultaat dat je wilt, je vindt hier een goed luisterend oor. De manier waarop Michel en collega’s hun expertise toevoegen is prettig en uitnodigend om in te gaan op hun suggesties. Fijn dat het zo kleurrijk, licht, transparant en soms bijna zonnig is geworden. Ik ben er tevreden mee. Het maakt dat de gang naar het graf minder “zwaar” lijkt, en vooral: het past meer dan wat ook bij de herinnering die we hebben van de man voor wie we het maakten. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie inzet en de wijze waarop we zo met elkaar aan een mooi resultaat hebben kunnen werken. Graag wil ik ook de jongens bedanken voor de attente wijze waarop de plaatsing geschiedde. Met goede zorg en aandacht is dat gerealiseerd. Dank daarvoor! Christine van Buuren-de Vries

Prima service/goed contact/vakmanschap een dikke tien

Er is door Bosch Glaskunst een prachtig monument gemaakt voor het graf van mijn broer. Een mooie afsluiting van een nare periode.

Fantastische keukenachterwand

Wij waren op zoek naar iemand die de door ons bedachte keukenachterwand in glas kon uitvoeren. We hadden al een afbeelding maar nu nog iemand die deze op het formaat kon maken dat wij wensten. En Bosch glsskunst ging de uitdaging aan. Het had wel wat voeten in de aarde begrepen wij maar het resultaat is prachtig! Wij zijn er super blij mee!

Prachtige keukenblok achterwand....helemaal naar verwachting!

Deskundigheid en vriendelijkheid waren naast het feit dat ik in alle rust een keuze kon maken, de kenmerken van het aankoopgesprek. De plaatsing gebeurde door een uitermate precieze en toegewijde monteur- echte vakman. En uiteindelijk resultaat: een stijlvolle boost voor mijn keuken. Aanrader wat mij beteft!

Over Bosch Glaskunst

Bij Bosch Glaskunst staan we voor persoonlijke aandacht op elk vlak. Wij vertalen uw wensen en ideeën naar een bijzonder en persoonlijk ontwerp. Ambachtelijke glasbewerking op maat noemen we dat, met een passie voor glas maken wij het zoals u dat voor ogen heeft: glazen grafmonumenten, urnen en asbestemmingen, bewegwijzering, glaswanden voor interieur, awards & trofeeën, naamborden en kunstobjecten. Tot in detail vormgegeven en altijd op maat gerealiseerd in ons eigen atelier. Wij maken letterlijk alles van glas!