Super tevreden over de service van a tot z

Na de aanvraag van offerte kregen we snel een duidelijke offerte, een collega kwam op bezoek voor verdere uitleg. Na akkoord werd het veldje aangelegd op 2 dagen tijd was de klus geklaard. Onze jongens hebben afgelopen week al veel gehockeyd, gebadmintond, gevoetbald, gebasketbald... We zijn super tevreden!

Een buitengewoon plezierige ervaring: professioneel, pragmatisch en een keurige afwerking!

Bij Hockeyclub Nuenen hebben we een zeer goede ervaring gehad met Sports & Playgrass tijdens de aanleg van ons Hockey Master techniekveldje. Hun team werkte snel en efficiënt, pakte de paar restpunten vlot op en het eindresultaat overtrof onze verwachtingen. Het veld ziet er fantastisch uit en de kwaliteit van het kunstgras is uitstekend. Dankzij hun expertise kunnen onze spelers nu optimaal trainen op een veilige en duurzame ondergrond. We zijn zeer tevreden met hun professionele aanpak en vlotte afhandeling!

Snel & Goed

Begin dit jaar via S&P een veldje van 6 bij 12 laten aanleggen. De communicatie was goed. Er kwam iemand langs om te bespreken hoe het eruit zou komen te zien. Snel daarna kwamen ze het veldje aanleggen en dit ging soepel. we hebben er sindsdien veel plezier van. De afwerking zou iets netter kunnen; anders was het vijf sterren geweest.

Goede communicatie, fijne service, doen wat ze beloven!

Al direct viel op dat er zeer goed gecommuniceerd werd. Snelle reacties op e-mails, bellen als er toch nog vragen waren, concreet doorpakken voor een afspraak ter plekke. Offerte volgde vlot - alle afspraken werden daarna goed nagekomen, precies zoals beloofd. Kwaliteit van het veld is ook zeer goed - en er werd meegedacht om maatwerk te leveren. Eerlijk gezegd kan ik niet veel bedenken wat beter had gekund - veel dank voor het mooie veld, ook namens de kinderen!

Van begin tot het eind goede service

Via PadelRotterdam zijn we bij S&P terecht gekomen. Voor de oefenzaal van Fernhout Fysiotherapie zochten we een partij voor het leveren van kunstgras. Van begin tot eind heel fijn contact gehad met Mark en het resultaat is top! De mannen hebben er echt iets moois van gemaakt. Wij zijn heel erg tevreden.

Goede kwaliteit, prettige communicatie

S&P heeft bij ons een sportveldje aangelegd. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en de communicatie verliep prettig.

De samenwerking was professioneel en soepel, resulterend hockeyveld waar we erg trots op zijn!

Wij hebben onlangs een hockeyveld laten aanleggen door Sports & Playgrass en zijn uiterst tevreden met het resultaat! Vanaf het eerste contact tot de oplevering was de samenwerking professioneel en efficiënt. Het team van Sports & Playgrass toonde veel expertise en leverde hoogwaardig vakmanschap. De kwaliteit van het kunstgras is uitstekend en voldoet aan alle eisen voor een moderne hockeyaccommodatie. Ook de nazorg is uitstekend; we kregen duidelijke instructies voor het onderhoud en de verzorging van het veld. Bedankt voor de geweldige service!"

Fijne partij perfect werk geleverd

Hallo, Ik kan er heel kort in zijn perfecte partij wij als club zijn super blij met het resutaat.

Top Partner

Sports & Playgrass voert al jaren naar tevredenheid diverse midgetgolf renovatie en onderhoudswerkzaamheden voor ons uit. Zij zijn voor ons een totaal leverancier op gebied van kunstgras. Gemakkelijk, goed en betrouwbaar. Met vriendelijke groet, MidgetgolfTotaal

betrouwbaar, leveren goed werk en fijn om mee samen te werken

DutchPanna werkt samen met Sports & Playgrass . Onder onze Calisthenics toestellen wordt een speciale val dempende kunstgras mat aangebracht van Sports & Playgrass. Een prettige samenwerking die onze producten helemaal af maken met een veiulige val dempende ondergrond.

Hele fijne partij om mee samen te werken

Begin dit jaar (medio januari) contact gezocht met Sports & Playgrass. We hadden 3 partijen benaderd, maar S&P kwam voor ons het best uit de bus op basis van Prijs/kwaliteit en het gevoel dat we er bij kregen. Uiteindelijk alle stappen doorlopen en het voorlopig ontwerp zag er geweldig uit. Vervolgens in de maand juli het zijn alle werkzaamheden uitgevoerd, alleen de kooi om het veldje zouden we zelf gaan plaatsen (veel hekwerkers rondom onze club). Al met al een fijne samenwerking en waar misverstanden/discussies ontstonden werden deze netjes opgelost.

Top samenwerking

Veel beter kan een samenwerking niet zijn. Enkel geen 10 maar een 9 omdat we af en toe een detailopmerking wat logisch is.

Ze hebben bij ons een heel mooi basketbal veldje aangelegd. Omdat we al een relatief nieuwe basket hadden, hebben ze hier een speciaal grondanker voor gemaakt zodat deze stevig in het veld kon worden gemonteerd. Ook hebben we een logo in het gras laten plaatsen wat er echt heel mooi uitziet. Kundig aangelegd, netjes gewerkt.

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Goede communicatie, korte lijnen, zeer mooi resultaat. Jammer dat het wel (logisch) duur is.

Snelle service, goede kwaliteit

Professioneel en een fijne communicatie

Een prettige communicatie en fijne samenwerking om een nieuwe opbouw te realiseren in de patio van het Cultureel Educatief Centrum in Amsterdam. Met een strakke kunstgras afwerking en een pannakooi via het bedrijf VrienDD staat de patio er voor de aankomende decennia weer keurig bij.

heb goede ervaring met S&P

makkelijk bereikbaar, goede ervaring, prima service

Proces niet perfect, eindresultaat wel

Proces door onderaannemer niet perfect, maar door uitstekende after service uiteindelijk prach

Top bedrijf

Ze hebben heel veel werk verricht in een heel korte tijd met een fantastisch resultaat!

Informeel, maar professioneel waarbij maatwerk en service voorop staan

Inmiddels maken wij alweer enkele jaren naar volle tevredenheid gebruik van de diensten van Sports & Playgrass. Wij zouden onze samenwerking omschrijven als persoonlijk, informeel maar professioneel, waarbij maatwerk en oog voor service voorop staan. Wij hopen de komende jaren dan ook nog vele projecten samen uit te mogen voeren.

Werken op afspraak, netjes en oplossingsgericht

Sports en Playgrass levert en installeert al diverse jaren het kunstgras in de door ons aangelegde minigolfbanen en bij renovatie werkzaamheden van bestaande midgetgolfbanen. De werkzaamheden worden worden volgens afspraak uitgevoerd, zeer netjes en indien nodig wordt er oplossingsgericht meegedacht. Kortom topteam en een zeer prettige partij om als partner te hebben.

Al jaren werken we samen met Sport & Playgrass voor de aanleg van onze padelvelden en landscaping! Topteams en topwerk!

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Grote kracht in meedenken

Enthousiasme in overvloed en altijd mee denken in de beste oplossingen. Een goede partner die helder communiceert met korte lijnen in de organisatie.

Snel en goed contact met de afdeling verkoop en service. Er was een klein misverstand en dat is binnen enkele dagen opgelost. We zijn super blij met ons prachtige pannaveld.

Het Geffens Veld 6

5386LL Geffen

+31(0)85-1306921

Over Sports & Playgrass

Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop, aanleg én het onderhoud van kunstgras sport- en speelvelden.