
Mijn ervaring bij Tandarts Felix da Costa is zeer positief. Samen met haar assistent zeer netjes geholpen. Werkt geduldig, zorgvuldig en fijne communicatie.
Helena is super patient and gentile with my daughter. She explains very well what will happen and how which makes my daughter feel comfortable and OK to do the procedures. Really happy to be able to be helped by Helena instead of going to Kindertandarts. Thank you!
Hele vriendelijke en professionele behandeling. Hele fijne tandarts
De tandarts die mij daar behandelt, houdt rekening met mijn angst. Is heel vakkundig, legt alles duidelijk uit wanneer ze mij behandelt. En probeert alternatieven te bedenken wanneer ik iets heel erg onprettig vind, zonder daarbij kwaliteit te verliezen.
Ik kwam binnen en met werd met een lach ontvangen door de mevrouw achter de balie. Daarna werd ik precies op tijd opgehaald door Sandra de mondhygiëniste. Er werd aan mij duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en Sandra is erg aardig en behulpzaam! Kortom een tevreden klant.
De tandarts legt duidelijk uit wat er gaat gebeuren. Ook onder de behandeling krijg je te horen wat er gebeurt, zodat je voortdurend op de hoogte bent.
Vriendelijke, kundige tandartsen/mondhygiënisten en goede (werk-)sfeer. Ik vind het belangrijk bijvoorbeeld om een mondhygiënist afspraak te combineren met de tandarts erna. Je moet hierdoor wel rekening houden dat je hier per bezoek een andere tandarts of mondhygiënist te zien krijgt bij de check/behandeling, maar als je daar geen problemen mee hebt, het gaat immers om hun expertise, is het een fijne praktijk! Ik woonde tot een jaar geleden naast deze praktijk en zag de collega's onderling leuk met elkaar omgaan en voor de deur borrelen aan het einde van de week. Voor mij belangrijk ankerpunt aangezien een goede werksfeer ook leidt tot betere resultaten op de werkvloer en voor kennisdeling. Dat laatste is met name belangrijk voor een patiënt om te weten. Enige minpuntje, als ik dat al zou willen noemen, is dat toen ik Corona bleek te hebben en niet binnen de gestelde 48 uur voor de afspraak daarvan op de hoogte was, ik een vrij passief agressieve email ontving, waar geen begeleidende tekst in stond, maar wel een pamflet met de policy dat wanneer ik de volgende keer mij nogmaals last minute zou afmelden ik zou moeten opdraaien voor kosten. Deze laatste mededeling lijkt mij meer dan logisch, maar een begeleidende tekst was net wat klantvriendelijker geweest. Het was een gevalletje van overmacht. Ik zou mij kunnen voorstellen dat mensen hierdoor geïntimideerd kunnen raken en dan de volgende keer met een corona besmetting wel naar de praktijk komen om niet voor extra kosten te moeten opdraaien.
Hi Carlotta, Als tandheelkundigteam staat een kwalitatief goede behandeling en een prettige ervaring bij ons centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Mocht je het prettiger vinden om door dezelfde tandarts en mondhygiënist behandeld te worden dan kan je dit gewoon aangeven bij de balie tijdens het maken van de vervolgafspraak. Bedankt voor het delen van je feedback betreffende onze communicatie, excuus hiervoor. Dit helpt ons enorm met het verbeteren van onze service. Graag tot ziens in de praktijk. Met vriendelijke groet, Germa Praktijkmanager
The team were able to start with my treatments before my scheduled appointment, and the dentist made time to see me prior to my scheduled time with her.
Er wordt zorgvuldig gecontroleerd en een behandelvoorstel gedaan.
Tevreden
alles is even geweldig in deze test
Goed, tevreden
Bij binnen komst zat er niemand aan de balie. Het was rond 10 uur dat ik binnen kwam. Vind dit wel raar iedereen kan binnenkomen en er werd ook niet achteraf gekeken wie er binnen was.
Prima
Tandarts, de assistent, mondhygieniste en bij de receptie; iedereen is even attent en behulpzaam!
Prettig contakt met mijn tandarts en verdere medewerkers.
Voor het eerst ben ik zeer tevreden over de laatste behandeling
goed
I made tooth-cleaning here several times. The dentist is very nice and professional, and she gave me some practical advices that helpful!
Very nice, quick, pain free and comfortable treatment. Patient centered.
Was echt goed behandeling Vriendelijk Professioneel
nette en correcte ontvangst en tijdens behandeling duidelijke instructies en goede behandeling.
De praktijk straalt een plezierige sfeer uit, is overzichtelijk en schoon. Tandartsen/mondhygenienisten zijn bereid mee te denken en goed advies te geven.
Mijn ervaringen met mevrouw Willemstein kan ik alleen omschrijven als uiterst prettig. Ik ervaar haar als vakbekwaam, vriendelijk en geduldig, kortom, zoals reeds gezegd, niets te klagen. Ik hoop dat ze nog lang deel zal uitmaken van uw team.
Ik kom (met mijn gezin) al jaren bij tandartspraktijk Van de Veer. Vroeger al bij de vader van Ilse van de Veer. Het is naar mijn indruk een goede praktijk met deskundige mensen. Helaas wel wat wisselingen bij de tandartsen en soms, ook door corona enig gerommel met afspraken maken, verplaatsen etc.
Gustav Mahlerplein 116
1082 MA Amsterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.