
Altijd beleefd en enthousiast ontvangen. Behandelingen worden altijd keurig netjes uitgelegd.
It was far better a year before. Unstable dentists, each time someone new. We also get a lot of messages regarding changing appointments and changing dentists. Less flexibility as well, despite Corona you require 48h cancellation window now, while it actually should go down, for safety reasons, and people should be able to cancel and move at the moment they suspect to might have Corona. Dentists are nice, all of them different but knowledgable and nice. I don't know if dental chairs are new, but I last timenwas laying with my head below my chest (my own feeling) and I could barely breathe. This was not nice at all. On the other note, in this English form, only 2 questions are in English, while you are suited in the most expat area in Amsterdam. I do speak Dutch, but I know a lot of your clients who don't, since we all got at the same time with the similar reasons to your praktijk. Note: some questions /fields was not possible to answer. I responded there NA.
Thank you for your review and thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry that you have seen many different practitioners lately. We always try to pay attention to this. If you do not lie comfortably during the treatment, you can simply indicate this to us and we will adjust it for you. As for your feedback on the questionnaire, we have worked on it and the questionnaire is now fully available in English. Thanks again for your feedback. Sincerely, Dental practice van de Veer
Zeer op het gemak gesteld en treffende diagnose gesteld.
Snel en persoonlijk.
klant vriendelijk en heel goed behandeld.
kan niet beter.
Vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Ik ben altijd 'bang geweest voor de tandarts'. Bij Van de Veer ben ik dat niet.
Ik ben voorheen door verschillende tandartsen behandeld. Maar Ilse van de Veer en haar team zijn echt top. Een praktijk waar je op vertrouwen
Nandy is geweldig!
Kwaliteit gebitsverzorging en klantvriendelijke benadering. Ik kom er al tientallen jaren met plezier.
Had as nice and comfortable of an appointment as possible! Both the doctor and the dental hygienist were excellent, explained every part of the process and made sure I was comfortable the whole time. Genuinely recommended!
goed
Ik ben super goed behandeld en ben zeer tevreden.
Mijn ervaring bij Van de Veer is altijd prima, van receptie tot stoel en de uitgang. Dit keer zat er een andere mevrouw achter de receptie, die voor mij geen prettige uitstraling had. Toen ik zei dat ik de vogelgeluiden op het toilet zo leuk vond keek ze me aan of ik gek was, "meent u dat ECHT?" Sandra zat notabene naast haar. Hiermee ging ze buiten haar boekje, niet alleen naar mij als klant, maar zo toonde zich ook niet loyaal naar de praktijk waar ze werkt en degene die dit bedacht heeft. Het gaf me een heel vervelend gevoel, maar ik bleef toch vriendelijk en wenste haar bij het afscheid nog mooie feestdagen toe. Mijn beloning was dezelfde wens, maar met een spottende blik. Het nare gevoel bleef me nog een hele tijd bij. Een receptioniste die zich zo gedraagt naar relaties. Een slechte match met jullie praktijk.
Op tijd, aardige bejegening door mondhygieniste en later tandarts.
Lieve vrouw, stelt je op je gemak. Word optijd geholpen ondanks drukte.
Wat fijn om te horen! Bedankt voor de lieve woorden.
Goed zorgzaam volledig Kundig
Idem
Ik ben erg tevreden met mijn behandelaar ,Michiel Hentenaar en zijn assistent... toffe kerels ... Vriendelijke ,Professionele ,Attent ,Accuraat,perfectionist ,super...
This year, I am very satisfied about the communication, the handling of my problem and request and least but not last the kindness of the dentist Miss Helena Costa de Felix. As well happy about the flexibility and kindness of the receptionist in particular Sophie. It was not always easy to get quickly somebody at phone and I noticed that in the confirmation email is not always specified the name of the specialist who will treat you. Thank you Helena, Sophie and the assistants.
Een prettige en goede behandeling
Niet goed bereikbaar Niet goed communicatie
Mijn echtgenoot en ikzelf komen al ruim 40 jaar bij de praktijk.
Fijn geholpen door Michiel.
Zeer professioneel, efficiënt, structureel, sfeervol en betrokken. Goede dienstverlening, patiëntenbehandeling met empathie, modern en transparant.
Gustav Mahlerplein 116
1082 MA Amsterdam
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.