Zeer goed geholpen met de nodige uitleg

Fijn om te lezen! Onze dank voor jullie reactie!

Meedenkende adviseurs, vriendelijk

Beste Saskia, We hebben jullie met alle plezier geadviseerd. Veel succes met het leggen van de tegels.

Super goed geholpen

Ze nemen alle tijd super goede service

De ervaring met Intro Tegeloutlet is positief!

De uitleg over de Italiaanse keramische tegel was duidelijk. Ook de kwaliteit van de tegel - of deze geschikt geschikt is voor ‘buiten’ en derhalve vorst bestendig is - werd duidelijk verwoord.

Heel goed geholpen !!

Vriendelijk geholpen

Hele goede ontvangst en vakmanschap van personeel en mee denkers ben met een 10 geslaagd en de koffie was heerlijk

Zeer goed.

We zijn heel beleefd ontvangen en ons even laten rond kijken. Daar na zijn we door Dave zeer professioneel geadviseerd en hebben onze keuze kunnen maken! Mvg. N.P. Peulen,

Toppers

Zowel de verkopers als de tegelzetters zijn toppers. Helpen je nauwkeurig en op het gemak met het uitzoeken van JOUW vloer. Helpen je in contact komen met tegelzetters die je snel en vriendelijk aan een afspraak helpen. Ondanks dat er bij onze verbouwing niet alles vlekkeloos verliep hebben Mike en Emie een top vloer gelegd. Harde werkers en afspraak is afspraak. Zeker aanraders! Mannen tot de volgende keer, als jullie nog durven. :P

Keramische tegels van 120x120 gekocht bij Intro voor in onze badkamer. Deskundig en fijn geholpen. Aannemersbedrijf Dietzenbacher heeft het tegelwerk erg goed verzorgd! De mannen hadden ook ervaring met dit formaat tegels en werken netjes en secuur.

mooie keramische tegels tegen geweldige prijzen

We werden vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Ze hebben veel keuze in allerlei formaten. Ook voor buitentegels. De prijs-kwaliteit is super!

Is nu de 3de x dat we hier een vloer uitzoeken, kwaliteit van de stenen is altijd goed. Personeel zeer vriendelijk en ze nemen alle tijd voor je.

Goede service geweldig advies

Vriendelijke mensen en nemen de tijd. Goede kennis en kwaliteit bewust

Goede snelle service

Betrouwbare service en goede prijzen.

realisatie “kangoeroewoning”

Aannemersbedrijf Dietzenbachter te Merkelbeek heb ik recentelijk ingeschakeld voor de realisatie van een “kangoeroewoning” voor mijn moeder. Uit ervaring kan ik spreken dat Dietzenbacher een deskundige aannemer is die problemen tijdens de bouw naar tevredenheid oplost. (echte hands-on-mentaliteit) Het tegelwerk heb ik gekocht bij Intro Tegeloutlet. Mooie tegels die naar volle tevredenheid gelegd zijn tegen een vriendschappelijke prijs en naderhand heb ik nog plinten laten maken van dezelfde steen.

Snelle levering

De tegels werden na betaling snel geleverd. Goed geholpen. Het was alleen vervelend dat ze van de 4 kapotte pakken tegels er maar 2 wilden crediteren. Wij hebben Mike gevraagd contact met hun op te nemen omdat hij gezien heeft dat het inderdaad 4 pakken waren die kapot waren. Op hun advies Mike Dietzenbacher gevraagd voor het leggen van de tegels. Over hun kan ik alleen maar zeggen een aanrader. Goed werk, vriendelijke bejegening en heeft zich goed aan de afspraken gehouden. Wij zijn zeer tevreden over hun werk. Ze hebben alles netjes achter gelaten. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Zou hun zeker weer vragen.

Mooi materiaal goede service

Kennis van zaken

Heel prettig geholpen en niet opdringerig.

Leveren wat ze beloven ,flexibel

Goede service, vriendelijk en denken mee. Prijs is ook concurrerend. Mooie zaak. Ook adviseren ze voor een tegelzetter, in dit geval Mike Dietzenbacher en zijn mensen, die ook aan te bevelen is. Werkt snel en flexibel. Vloer ziet er goed uit. Wat beter kan is het opruimen achteraf, bv de oprit toch wat vuil door het flexen en lijm maken etc. Verder zeer tevreden. Mvg

Helemaal TOP

Ontvangst was fijn! Deskundig advies, er werd alle tijd genomen om onze keuze te kunnen maken! Kopje koffie hoorde er ook bij! Dankjewel voor de goede zorgen! Emile en Sandra Dams-Geijselaers

Fliesenkauf

Ich gebe Ihnen 5 Punkte weil ich mich sehr willkommen gefühlt habe und sehr gut beraten wurde sie waren sehr freundlich und hilfsbereit und haben unsere wünsche sehr gut umgesetzt kann ich nur jedem empfehlen sie zu besuchen top Team lg jeder zeit wieder lg Sh

Lang wachten op tegels

9 september langs geweest en tegels bestelt. Ze hebben toen een telefoontje gepleegd en gaven aan dat de tegels dezelfde dag opgeladen zouden worden. Binnen een week zouden ze er zijn. Dikke week later zelf gebeld, toen gaven ze aan dat ze pas 15 september opgeladen zijn en dus week erna zouden binnen komen. 26 september weer gebeld, tegels nog steeds niet binnen. Ze verwachten dat ze begin deze week binnen komen... Nu is 't donderdag 29 september, 3 weken later en nog steeds geen tegels. Terwijl bij bestelling op 9 september ze aangeven de week erna de tegels te verwachten. Ze houden je aan het lijntje en zeggen steeds iets anders waardoor de datum steeds verschuifd. En annuleren kan je niet staat op de offerte. Verkooptruc?? Geen idee maar wij lopen nu al 2 weken uit met betegelen van de badkamer en zitten nu al hierdoor 2 weken dat we niet kunnen douchen.

Beste Marielle, We vinden het erg vervelend dat de levering van de tegels langer heeft geduurd dan verwacht. We hebben 40.000M2 tegels in ons magazijn liggen. Deze zijn meteen leverbaar. Jullie hebben tegels gekozen die nog binnen moesten komen. We zijn dan afhankelijk van onze transporteurs. Helaas is het niet altijd nauwkeurig aan te geven wanneer tegels binnenkomen. Er zijn diverse momenten waar vertragingen kunnen ontstaan. De tegels zijn vandaag gearriveerd. Het spijt ons dat de tegels twee weken later binnengekomen zijn dan verwacht. We hopen dat jullie binnenkort een droombadkamer hebben en het langere wachten snel vergeten is. Nogmaals onze excuses!

Bij tegels ophalen kan het beter

Bij tegels te bestellen..klant vriendelijk zeer behulpzaam..maar bij de tegels afhalen niet zo goed..helpen niet eens een handje mee.dat was wel jammer.

Beste Sylvia, vervelend dat het afhalen niet naar wens is verlopen. Graag geven we enige uitleg. Indien tegels afgehaald worden met een busje of aanhangwagen, zetten we de tegels er met een heftruck in/op. Komen klanten met een personenauto en moeten de dozen een voor een in de auto geladen worden. In principe moet de klant dit zelf doen. Net zoals vele andere afhaalcentra zoals bijvoorbeeld bouwmarkten. Zo staat het ook op de voorzijde van het bestelformulier aangegeven. We kunnen en willen geen verantwoordelijkheid dragen voor eventueel ontstane schade aan de auto en willen de ruggen van onze medewerkers ook zoveel mogelijk sparen. Hopelijk kun je begrip opbrengen voor onze werkwijze. We wensen je veel plezier met de gekochte tegels.

Zeer uitgebreid assortiment tegen lage prijs

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam met professioneel advies. Daarbij zijn de tegels van goede kwaliteit tegen een lage prijs.

Deskundig advies!

Beter advies als Hornbach en t mooie ook de tegels op voorraad en geen 4 weken levertijd zoals op andere plekken

Uitstekende service en klantbeleving!

Jean en Sjé van Intro Tegeloutlet hebben ons uitstekend geadviseerd over de aankoop van muur- en vloertegels voor de keuken, wc en badkamer. Zonder hun hulp zou het resultaat niet zo mooi zijn geworden. In hun zaak namen zij uitgebreid de tijd om samen te sparren. Zij dachten op proactieve en inlevende manier mee, deden fijne aanbevelingen en communiceerden steeds snel en helder. De prijs die werd gerekend voor onze grote partij prachtige Italiaanse tegels was zeer scherp, en zou ergens anders veel hoger zijn uitgekomen. Wij raden Intro Tegeloutlet van harte aan.

Wiebachstraat 10 6466 NG Kerkrade

Over Intro Tegeloutlet

Intro Tegeloutlet verkoopt Italiaanse en Spaanse keramische designtegels. Omdat de tegels door eigen import verkregen worden zijn de prijzen zeer gunstig. Intro Tegeloutlet geeft dan ook een laagste prijs garantie. Er is 40.000M2 in voorraad. U kunt uw bestelling meteen meenemen. De adviseurs van Intro Tegeloutlet geven u een stijladvies en kunnen u ook al uw technische vragen beantwoorden.