TOP!

Zeer vriendelijk en professioneel advies. Magazijnmedewerker heel attent en behulpzaam.

Deskundig advies over de aankoop van tegels

Behalve tegels kun je er terecht voor alle aanvullende materialen zoals lijm en voegsel. Hierdoor weet je zeker dat je klus geslaagd is. Alles opvoorraad en indien gewenst snel geleverd.

Gute Beratung

Freundliche Mitarbeiter

Alles wordt gedaan voor een goede service!

Van begin tot einde zeer goed

Goed advies. Fijne en snelle afhandeling.

super

Binnenkomen, tegel uitkiezen, betalen en 2 dagen later geleverd . super service , vriendelijk , lekkere koffie , kwaliteit tegels heel goed . Goede prijs ! aanrader!

Zeer goed advies en service

Perfecte tegel partner.

Goed geholpen, goed advies , klantvriendelijk

Netjes geholpen

Netjes en duidelijk te woord gestaan en geholpen. Ook het afhalen van de producten verliep zonder problemen

Mooie tegels en goed begeleid door het personeel. Fijne ervaring.

Intro Tegeloutlet heeft een mooie winkelervaring. Bij binnenkomst werd je goed benadert. Ook bij het uitzoeken van de gekochte tegels werden wij goed bijgestaan door een ervaren verkoper. Het gaf een goed gevoel om tegels uit te zoeken bij Intro Tegeloutlet.

Fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel, goede kwaliteit producten.

Fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel, goede kwaliteit producten.

Top.

Goede service. Prijs/kwaliteit is in orde

Goede producten en vriendelijke bediening

Gewoon goed

Via een tip van een collega daar terecht gekomen en meteen een vloer uitgekozen. Deskundig personeel en vriendelijk.

Vriendelijke meedenkende service

We werden goed voorgelicht over de mogelijkheden van zowel grindvloeren alsook de tegelvloeren. De keuze is reuze. De verkoper(s) zijn vriendelijk en klantgericht.

Goede snelle service

Helaas kunnen de tegels die over zijn niet terug gebracht worden. Dit vind ik persoonlijk erg jammer. Behoorlijk wat tegels over door het goede werk van de tegel zetter, weinig snijverlies gehad. helaas nu 5 pakken vloer tegels en 6 pakken wand tegels over welke ik niet meer kan gebruiken.

Beste Bas, Als Outlet hebben we, zoals je gezien hebt, zeer scherpe prijzen voor onze eerste keus tegels. Onderdeel van de voorwaarden is dat tegels niet retour kunnen. Daarom is het belangrijk om alles goed op te meten. Blijkbaar hebben jullie een iets te ruime marge genomen. Dat jullie tegelzetter goed werk geleverd heeft is mooi om te lezen. Wellicht hebben jullie nog een andere bestemming voor de tegels die over zijn. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe badkamer. Team Intro Tegeloutlet.

Goede Qualität en uitleg top medewerkers.

Goede service en advies

Goed advies gegeven, snelle levering mogelijk en fijn dat een sample tegel mee kon worden genomen zodat je de tegel in de ruimte met het daadwerkelijke lichtinval goed kunt zien.

Super service en kwaliteit!

We zijn heel tevreden met de service van Tegeloutlet. De tegels zijn kwalitatief goed en er werd met ons meegedacht bij de aanschaf ervan. Na een leveringsfout zijn we tot een goede oplossing gekomen met Jean en de tegelzetter Mike Dietzenbacher. Mike en zijn collega's hebben de vloer vakkundig, snel en volgens afspraak gelegd. Speciale dank aan Mike en Stef!

Goeie bediening en deskundigr hulp bij uitzoeken tegels

Sehr gutes Preis/Leistungs Verhältnis

Sehr gute und freundliche Beratung, gute Preise, die Auswahl ist überschaubar und es ist von jedem Styling und den unterschiedlichsten Größen etwas dabei. Die Kaufabwicklung sowie die Abholung im Lager liefen sehr gut. Die Sockelleisten werden auf Wunsch schon fertig geschnitten und an der Oberkante in Fliesenfarbe lackiert.

goede service

nemen de tijd zijn behulpzaam uitstekende service

Goed advies

Top vloer gelegd

Wij hebben tegels van 120 cm x 120 cm gekocht en laten leggen door aannemersbedrijf Dietzenbacher. We zijn heel goed geholpen bij Intro tegeloutlet en ontzettend blij met het uitmuntende tegelwerk dat Mike Dietzenbacher en zijn mannen verzorgd hebben. Ze werken snel, goed en volgens afspraak.

Beste Kristel, Wat een leuke review! we wensen jullie veel plezier met de nieuwe vloer! Als het terras aan de beurt is, zien we jullie graag opnieuw!

Zeer goed geholpen met de nodige uitleg

Fijn om te lezen! Onze dank voor jullie reactie!

Over Intro Tegeloutlet

Intro Tegeloutlet verkoopt Italiaanse en Spaanse keramische designtegels. Omdat de tegels door eigen import verkregen worden zijn de prijzen zeer gunstig. Intro Tegeloutlet geeft dan ook een laagste prijs garantie. Er is 40.000M2 in voorraad. U kunt uw bestelling meteen meenemen. De adviseurs van Intro Tegeloutlet geven u een stijladvies en kunnen u ook al uw technische vragen beantwoorden.