Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

goede winkel, veel keus, en alles op voorraad

goede winkel, alles op voorraad, iets meer keus zou nog prettiger zijn geweest

Prima, een aanrader

Vriendelijk en behulpzaam personeel, namen zich goed de tijd om uitleg te geven en daarna een offerte op te stellen . Ook fijn dat we ( tegen borg, maar dat vinden wij logisch ) een tegel mee mochten nemen om bij onze meubels te houden. Tot dusver heel tevreden. Wij kunnen deze zaak zeker aanbevelen !

Goede service!

Uiteindelijk bleek dat ik een paar tegels tekort kwam, die kon ik meteen ophalen zonder problemen.

Goed advies en service top bedrijf

Hat advies en service van hun zijn super ze houden zich aan de gemaakte afspraken. Ook de samenwerking met aannemersbedrijf Dietsenbacher is goed hebben geweldig werk geleverd.

Redelijk er is ruimte voor verbetering

Ervaring met Jean was zeer prettig goed geholpen en er werd gekeken naar mijn wensen. Echter kwam ik een week later terug om een 2e tegel mee te nemen om te kijken of deze mooi staat in de woning en kreeg ik als antwoord of ik wel een tegel kwam kopen of alleen maar een kwam meenemen en hun tijd zou voldoen.. Dat was de eigenaresse, dat was niet prettig deze opmerking en die maakte ze wel 2 keer. Het is logisch dat je thuis kijkt of deze mooi Staat bij je meubels. Verder heeft echt iedereen binnen het bedrijf mij zeer goed geholpen op dit incident na. Dus zeker tevreden over de rest van de medewerkers.

Dag Chris, Fijn dat je mooie tegels gevonden hebt. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. We doen ons veel moeite om altijd klaar te staan voor onze klanten. Met een dikke negen als gemiddelde klantenwaardering lukt ons dit blijkbaar in vrijwel alle gevallen. We wensen je alvast veel succes met het realiseren van je project!

Goede service!

Goede service, ben benieuwd naar de tegels! Bij verschillende zaken gaan kijken maar bij Intro outlet de mooiste tegels gevonden voor de mooiste prijs!

Binnen 10 minuten een keuze gemaakt voor wand- en vloertegels. En de dag erna opgehaald in het magazijn. Netjes ingepakt. En de prijs was reuze.

Zeer vriendelijke service.

Erg behulpzame mevrouw, maakte het kiezen makkelijker. Mooie collectie.

Goed geholpen door vriendelijke en deskundige verkoper Michael

Prettige ontvangst.

Wat een vriendelijk personeel, super meedenkend en erg behulpzaam. De prijzen zijn ook zeker de moeite waard. Komen hier zeker nog terug wanneer we weer tegels nodig hebben!

Super advies en snelle uitvoering

Het advies in de winkel was geweldig. Helaas was er niet zo veel keuze en hebben we alleen voor tegels in de keuken gekozen. De tegels voor de woonkamer vonden we dan elders.

Goede service vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.

Goeie en vriendelijke service

Na diverse zaken geweest voor tegels voor de badkamer. Bij jullie uit gekomen. Meteen de juiste tegels gevonden die ook niet te duur waren.

uitstekend geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen, kregen een goede uitleg, goede service.

Tegelleverancier en aannemer zijn een gouden combinatie

Omdat de badkamer aan vernieuwing toe was moesten we op zoek naar tegels. Deze zijn gevonden bij Intro Tegeloutlet in Kerkrade. Naast hun prima advies en klantvriendelijkheid werd meegedacht over een aannemer. Op hun vraag of wij een aannemer hadden, werd door ons ontkennend geantwoord. Intro gaf ons een kaartje van Mike Dietzenbacher, eigenaar van het gelijknamige aannemersbedrijf. Mike is ter plekke komen kijken en we ontvingen een acceptabele offerte. Op de afgesproken datum zijn de werkzaamheden gestart. Wat een ervaring! We hebben hier te maken met een aannemer waar letterlijk en figuurlijk “op gebouwd” kan worden. Iedere morgen stipt op tijd stopte hun busje voor de deur en werd na het drinken van een eerste kopje koffie danig de handen uit de mouwen gestroopt. Kleine tegenslagen die van te voren niet bekend waren werden nog dezelfde dag door deskundige vaklieden verholpen. Steeds was er sprake van een uitstekende communicatie over wie wanneer kwam om wat te doen. De werkzaamheden, die alleen als perfect bestempeld kunnen worden, zijn binnen de afgesproken tijdsduur naar volle tevredenheid gerealiseerd. Aannemersbedrijf Dietzenbacher; een echte aanrader

Vakkundig advies en vriendelijk

Om vaker terug te gaan

Prima!

We konden een tegel meenemen om thuis de kleur te kunnen beoordelen. Dezelfde middag tegels gekocht. Verkoper reed voor ons uit naar het magazijn, zodat we de tegels direct konden meenemen. Prima dus

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Weten goed advies te geven en de prijzen zijn zeer gunstig. Complimenten aan Stef die ons zeer goed heeft geadviseerd

Ruime keuze, meteen leverbaar.

We zochten tegels voor onze garage. Intro had mooie aanbiedingen. Meteen gekocht en snel geleverd. Top!

Super ervaring

Toen we onze badkamer gingen verbouwen kregen we van vrienden de tip om bij Intro Tegeloutlet langs te gaan. We zijn uitstekend geholpen, hebben prachtige tegels uitgekozen en zijn ook nog eens heel mooi gelegd. Echt een aanrader.

Snelle service en goede prijzen

We zijn aan de hand van een tip bij Intro tegeloutlet terecht gekomen. De tegels die wij gekocht hebben, werden binnen een week netjes afgeleverd. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Zo hoort het!

Goede prijs/kwaliteit, goede informatie en advies, goede after-service.

Wij hebben inmiddels onze derde order bij Intro Tegeloutlet geplaatst, en iedere keer weer merkten we dat we een goede deal kregen met heel nuttig advies. De after-sales service is ook op een hoog niveau.

Top ervaring

Tegels gekocht bij Cérunique in Maastricht werden daar zeer deskundig begeleid, van tegels en plinten tot voegkleur. Na dat we de keuze hadden gemaakt vroegen we of ze misschien ook een tegelzetter wisten die wisten ze natuurlijk, de heer Mike Dietzenbacher. Mike gebeld of hij in juli tijd had offerte gekregen akkoord gegaan, en een afspraak gemaakt. Mike communiceert duidelijk, belt van wanneer komen de tegels, dan zorg ik dat we de dag erna komen. 2 weken voor deze datum door ziekte van collega werd het ietsje later, hij belt en legt het netjes uit. Daarnaast heeft hij ook begrip voor ons, dat de keuken een week later geplaats wordt, en is op de afgesproken dag en tijd aanwezig er wordt hard gewerkt met niet de kleinste tegels :-) maakt hij en zijn collega hier een prachtige vloer. Zijn hier super blij mee Mike en collega super bedankt!

dubieuze vaste tegelzetter

Aangezien jullie als bedrijf werken met een vaste tegelzetter (aannemersbedrijf Dietzenbacher te Merkelbeek) schaad zijn dubieuze werkwijze ook jullie bedrijfsnaam. Wanneer je een vaste prijs afspreekt voor een volledige vloer plaatsen verwacht je niet na afloop meerkosten te krijgen voor egalisatie ondervloer, plinten via fabriek snijden (+ 3 weken wachten) en plinten kitten wat al gauw enkele duizenden euro's extra was. Een ervaren tegelzetter moet zoiets meenemen in een offerte en dat na verwijdering de ondervloer beschadigd is en geëgaliseerd moet worden blijkt vrij normaal te zijn echter werd dit niet als mogelijke kostenpost aangehaald in de offerte maar pas nadat de vloer erin lag wat erg dubieus is. Reactie tegelzetter was dat dit een normale werkwijze in de tegelzetwereld is. Een collega liet een scherp voorwerp vallen op een tegel waardoor die beschadigd was en vervangen moest worden. Achteraf deelde Mike mij mede dat hij het een slechte kwaliteit tegel vind en dit met de eigenaar van Intro Tegeloutlet heeft besproken en geadviseerd heeft om deze tegel niet meer op te nemen in het assortiment. Waarom plaats je dan als tegelzetter deze tegel (of gaat het alleen om geld verdienen? als je niet achter kwaliteit staat dan moet je het niet plaatsen) en gaat niet voor plaatsing de discussie aan met de eigenaar van Intro Tegeloutlet echter tot op heden heb ik niks over de kwaliteit van de tegel van de eigenaar van intro vernomen of maakt Mike Intro Tegeloutlet zwart door zo'n opmerking over de kwaliteit van de verkochte tegels te maken? Professioneel is zo'n opmerking zeker niet (taalgebruik is ook absurd qua homo hier homo daar en parenclub) en het is ook zeer dubieus om na afronding werk opeens duizenden euro's extra geld te gaan vragen. Van vast personeel heb ik vernomen dat na afronding project extra kosten in rekening brengen de normaalste gang van zaken bij Mike is en dit straalt dan ook uit op jullie bedrijf als Intro Tegeloutlet.

Beste Els, Uit uw bericht blijkt dat u een meningsverschil heeft met tegelzettersbedrijf Dietzenbacher. Zoals ook uit vele reviews blijkt zijn onze klanten erg tevreden over zijn service en kwaliteit. Blijkbaar denkt u daar anders over. Onze rol was om u in contact met hem te brengen. De verdere afspraken heeft u zelf met de heer Dietzenbacher gemaakt. Daar kunnen en willen wij ons niet in mengen. Indien u daar ontevreden over bent dient u dit zelf met hem af te handelen. Wij zijn er van overtuigd dat u er in een dialoog samen met hem uit zult komen. De door u gekochte tegels zijn van het zeer gerenommeerde Italiaanse merk Novabell. Deze serie verkopen wij erg veel en er is nog nooit een klacht over geweest. Wij kunnen ons ook niet voorstellen dat het bij de aan u geleverde tegels wel het geval is. Mocht dit toch zo zijn, dan willen we dit graag met u bespreken. Met vriendelijke groet, Intro Tegeloutlet.

Over Intro Tegeloutlet

Intro Tegeloutlet verkoopt Italiaanse en Spaanse keramische designtegels. Omdat de tegels door eigen import verkregen worden zijn de prijzen zeer gunstig. Intro Tegeloutlet geeft dan ook een laagste prijs garantie. Er is 40.000M2 in voorraad. U kunt uw bestelling meteen meenemen. De adviseurs van Intro Tegeloutlet geven u een stijladvies en kunnen u ook al uw technische vragen beantwoorden.