Zinvol op meerdere manieren

Inmiddels heb ik de Oceanbreeze gedaan, dus 2 hele dagen in Noordwijkerhout. Er is nogal veel gebeurd in mijn leven dus de 1e sessie van een hele dag, heb ik voornamelijk over mezelf verteld en kreeg ik aanvulling, feedback, inzichten en Annelyn goot het voor mij in een overzicht. De dagen daarna kwam onbewust mijn hele leven aan mij voorbij vanuit andere inzichten en zag ik opeens het nut van sommige relaties of gebeurtenissen. Vervolgens kwam ik er tijdens de 2e sessie, na ruim 2 maanden, achter hoeveel er onbewust pas écht veranderd was. En vanaf daar hoefde ik dus niets meer te vertellen over mijn leven maar legde Annelyn systemen uit, de verschillen tussen bepaalde mensen en nog meer inzichten. Dat gaf op een andere manier weer veel rust, zekerheid en over 4 maanden ga ik een halve dag forest breath doen, dan ben ik benieuwd hoeveel extra dit mij weer heeft geboden!

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Heeft veel inzicht en handvatten gegeven.
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Zeer betrokken, zowel tijdens de sessie als de nazorg.
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) Hele dag was fantastisch omdat je tussentijds een uur in alle rust kunt uitwaaien en alles laat bezinken op het strand

Een gesprek, een ontmoeting met Annelyn voelt als thuiskomen!

Onlangs had ik een Treebreath-sessie van drie uur. Een groot voordeel van een langere sessie is dat je niet met de klok bezig hoeft te zijn. Annelyn creëert voor mij een warme, veilige omgeving waarin ik geen enkele schroom heb om mezelf te zijn. Ik voel me welkom, ik voel me gezien. Alles is bespreekbaar en alles wordt door Annelyn met evenveel respect ontvangen. Na deze sessie voelde ik me lichter, rijker, krachtiger en merkte ik aan mezelf dat ik voorzichtig begin te ervaren wat zelfliefde is.

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Ik ben meer in evenwicht, meer in balans. Ik begrijp mezelf beter. En ik hou steeds meer van mijn hsp(er)-zijn.
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Annelyn is heel geïnteresseerd, steunend, respectvol.
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) N.v.t.

Seabreeze-sessie hele dag: voelen, intuïtie, spiritualiteit, nieuwe inzichten, adviezen, tips

Waar begin je als er zoveel waardevolle dingen uit een coachingsdag dag zijn gekomen. Voor mij was deze dag met name om weer dichter bij mijn voelen te komen en meer op mijn intuïtie te vertrouwen. Doel geslaagd! Annelyn snapt écht hoe ik in elkaar zit als HSP/HSS'er. Ik heb mij de hele dag gezien, gehoord en begrepen gevoeld. Voor mij was de meerwaarde van een hele dag dat ik op allerlei niveaus over mijn leven kon praten en reflecteren. Dat wat er in mij op kwam of al lang zat, mocht en kon er allemaal zijn, een paar uur lang. Annelyn volgde mij en kon met deskundig inzicht aanvullen en doorvragen. Hierdoor kon ik echt de diepte in. Er kwamen soms ook veel emoties los waar ik nu weer meer verder kan. Het was voor mij bijzonder fijn dat Annelyn haar emoties en eigen ervaringen ook deelde. Naast reflectie en diepgang heeft Annelyn ook hele concrete en praktische tips kunnen geven waar ik mee verder kan (bijv. boekentips, cursussen, een zetje gegeven voor een zakelijk idee die ik al lang heb). Ik heb Annelyn leren kennen als een hele gevoelige, betrokken en deskundige coach die ook houdt van plezier, humor en luchtigheid kan brengen. Een hele dag is zeker intensief, maar vooral ook gewoon heel erg leuk. Een mooi cadeau aan jezelf en voor mij de investering absoluut waard!

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Vertrouwen op mijn gevoel en intuïtie.
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Heel erg betrokken!
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) Ik voelde dat ik geen behoefte had aan wekelijkse therapie/coaching, maar wel echt aan de slag wilde met mijn eigen ontwikkeling (gericht op HSS). Dat kan heel fijn met een hele dag!

Warm, liefdevol, begripvol, ondersteunend, aanmoedigend, oprecht en effectief

Al vanaf het begin was er een klik met Annelyn. Terwijl ik bij eerdere deskundigen niet tot de kern van het probleem ben weten te komen, voelde ik mij bij Annelyn gelijk begrepen. Ze weet precies de vinger op de zere plek te leggen als dat nodig is en geeft je de ruimte om zelf te sturen naar dat waar je behoefte aan hebt. Wil je vandaag alleen je ei kwijt? Wil je echt de diepte in? Welke onderwerpen wil je vandaag aankaarten? Zonder deze vragen te stellen, begint ze enkel met: "hoe is het met je?" en als vanzelf kom je binnen korte tijd mijlenver. Ze laat je volledig vrij en geeft sturing waar nodig. Annelyn weet zeer vakkundig (bijvoorbeeld) je kleine irritaties van de afgelopen week te koppelen aan een groter en dieper liggend iets en je te laten begrijpen waarom dingen blijkbaar zijn zoals ze zijn, hoe je het kan herkennen, voorkomen of er mee om kan leren gaan, zonder je woorden in de mond te leggen. Ook weet ze in een eerder conflict de andere kant van een situatie bloot te leggen en je de andere partij te laten begrijpen en leert ze je hoe je hiermee om kan gaan, hoe lastig ook. Ze kan je soms op de juiste manier confronteren, als het nodig is om het perspectief van een buitenstaander te krijgen op een bepaalde situatie. Bovendien voelt ze zo erg met je mee als je vertelt en voel ik me tegelijkertijd zo begrepen en ondersteund. Je kan altijd bij haar terecht en eigenlijk is ze gewoon je beste, warmste en meest oprechte vriendin, zus of wie dan ook. Maar dan een die echt weet waar ze het over heeft en je handvaten kan bieden en meer... :) Zodra ik weer langs kom en vertel over mijn leven, merkt ze dingen op die mijzelf niet eens per se opgevallen waren. Daarnaast maakt ze veel gebruik van visuele uitleg, waardoor het voor mij als beelddenker makkelijker wordt om zaken te begrijpen en toe te passen. Ook biedt ze handvaten waar ik echt mee aan de slag kan. Regelmatig komt ze een spreuk (of zelfs een boek) tegen die haar aan je laten denken en dan bewaart

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Ja onwijs. Ik merk echt dat Annelyn mij kritisch aan het denken zet. Ook als ze niet bij me in de buurt is, merk ik dat ik (vaak onbewust) reflecteer op gebeurtenissen, daden en woorden en dat ik daar dan vervolgens (weer vaak onbewust) iets mee doe.
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Annelyns coaching gaat zoveel verder dan enkel een aantal consults van 1,5 uur.

De engel uit het niets..

Als een ‘angel’ raakte ze mij met haar ‘wings’.. Uit het niets op het strand in Noordwijk, op een terras, vertelde ze mij dat ik hoogsensitief ben. Ik had het nooit geweten.. Annelyn opende voor mij een deur van herkenning, inzicht, wijsheid en dat ik het ‘goed’ voel. Bij Annelyn op de stoel ben ik een volwassen vrouw, en dat is zo fijn! Ze is er wanneer nodig, met een belletje, appje, en met een aandacht die verder gaat. Ik waardeer dat enorm, en hoop altijd dat ze iets van mij terug mag ontvangen. Ik rij met liefde vanuit Breda naar haar toe. Dat blijft zo. Ze is niet zomaar op mijn pad gekomen..

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Bevestiging dat mijn zijn okay is. Ik bij haar een volwassen vrouw ben
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Super betrokken. Heel warm, met aandacht. De hulp die ik krijg wanneer nodig
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) Halve dag. Voor mij heel fijn. Ivm uit breda te komen.

Eindelijk erkenning en begrip

In mijn zoektocht naar iemand die mij kon helpen in het beter functioneren in mijn omgeving, kwam ik bij Annelyn terecht. Gestart met een Seabreeze sessie en vanwege dat succes periodiek een sessie in Ede. Wat ik direct voelde was erkenning. Eindelijk iemand die alles kon benoemen en begrijpen. In korte tijd werd het leven in ons gezin veel rustiger voor elk gezinslid. En zakelijk maak ik nu keuzes die veel beter bij me passen, met succes. Ervaar je van jezelf dat je veel voelt en dat je omgeving je niet volledig begrijpt? Of probeer je te leven zoals je denkt dat de omgeving verwacht, maar zorgt dit voor spanning? Plan dan een afspraak bij Annelyn. Laat je niet tegenhouden door het tarief, want dat is het niet alleen waard, maar het is verwaarloosbaar als je ervaart hoe het je levenskwaliteit verbetert.

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Rust en ruimte in mijn dagelijkse leven, waardoor ik mezelf kan ontplooien. Er zijn geen redenen meer om mijn capaciteit niet volledig in te zetten.
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Erg betrokken, maar niet meer dan prettig is.
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) De dag was vermoeiend maar het resultaat was direct in mijzelf en omgeving te merken.

De sessies hebben mijn leven weer in beweging gezet en mij dichter bij mezelf gebracht

Door de sessies heb ik mijzelf veel beter leren kennen, zijn er allemaal dingen in m'n leven in beweging gekomen en heb ik een ontzettende groei doorgemaakt. Ik kan dingen nu beter aanvoelen, meer vertrouwen op mijn intuïtie en de toekomst en handelen vanuit liefde. Ik sta weer veel meer in mijn kracht!

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Mijn leven is totaal (positief!) veranderd
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Ontzettend betrokken
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) Heel fijn!

In één woord : liefdevol

Ik vind Annelyn een hele lieve, open, gevoelige, en tegelijk krachtige, enthousiaste, humorvolle vrouw, die een heel scherp oog en intuïtie heeft voor waar iets zit. Op een zachte liefdevolle manier zet zij zich helemaal in om je te helpen verder te komen in het houden van je zelf (als HSP persoon) en (weer) contact te maken met je diepste wezen. Dat helpt in het leven ECHT, vind ik. Zij biedt veel steun en valt ook niet weg als het moeilijk of heftig is, ze blijft altijd stevig. Dat voelt heel steunend. Ze weet echt waar ze het over heeft, ze verdiept zich grondig in van alles op haar vakgebied en staat altijd open voor 'bijsturing'. Zij werkt op een hele open en ongedwongen manier. Ik voel nooit druk of oordeel, wel enthousiaste ‘stimulans’.

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Zij heeft mij heel goed geholpen mijzelf en het HSP zijn te omarmen en de grote kwaliteiten die het ook heeft te laten uitkomen. Ik ben meer mijzelf geworden en heb minder last van omgevingsinvloeden door een fijnere en betere verbinding met mijzelf (en dus met alles om mij heen)
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Uiterst betrokken:-)
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) Prima

Op een warme manier mij inzicht gegeven in wie ik ben, zodat ik in mijn kracht ben gekomen

HSP College gevolgd met zeer afwisselende en interessante thema's en sprekers en daarna goede inhoudelijke individuele afspraken. Het gehele uitgebreide archetypes traject gedaan, wat mij veel opgeleverd heeft. Annelyn luistert goed, komt met voorbeelden en geeft praktische adviezen.

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Inzicht
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? zeer betrokken

Verhelderende en verdiepende gesprekken met een hartverwarmende insteek

Toen ik de eerste keer bij Annelyn kwam, was de term hoogsensitiviteit, en hoe ik daarmee dagelijks geconfronteerd werd, vooral lastig en ingewikkeld. Door de intense en mooie gesprekken en de ruimte en veiligheid die Annelyn in haar gesprekken biedt sta ik er nu heel anders in. Ik heb geleerd hoe (of wat) ik ben en wat ik daarmee kan en mag doen. Annelyn heeft me laten zien dat dromen mag en dat kleine stapjes ook belangrijke stappen zijn. Een hele waardevolle gedachte die ik aan de gesprekken met Annelyn heb overgehouden is dat ik mag zijn wie ik ben en dat ook ik over unieke talenten beschik.

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Ja! Zelfkennis en vertrouwen in mezelf.
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Zeer betrokken. Op een schaal van 1 tot 10 met een dikke 10.
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) Afhankelijk van het doel. Ik heb beide ervaren en heb gemerkt dat het heel erg fijn is om zo diep met 'je zijn' bezig te zijn. Een hele dag is wel inspannend, zeker omdat je eigenlijk de hele dag met alle voelsprieten op 'aan' staat. Absolute aanrader om dit jezelf eens te gunnen.

Heel veel geleerd over mijzelf

Ik ben door een relatie met een HSP'er bij jou gekomen. Nadat de relatie voorbij was ben ik blijven komen om mijzelf beter te leren begrijpen. Jij hebt mij veel dingen laten inzien en ik heb mijzelf gevonden, mede door de manier hoe jij mij dingen hebt laten inzien. Het heeft me sterker gemaakt, ik mag zijn wie ik ben. Zonder deze coaching was ik nooit geworden wie ik nu ben. En ik leer nog elke keer als ik bij je kom.

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Het heeft mij laten inzien wie ik ben en waarom ik zo ben.

Heel blij met jou!

Altijd eerlijk en overlegt ook als het gaat om extra tijd factureren als een sessie uitloopt. Maakt dit ook tijdig kenbaar. Heel blij dat ik altijd met al mijn vragen bij jou terecht kan. Je geeft me altijd stof om over na te denken en waar ik mee verder kan. Dankbaar dat ik jou heb leren kennen en bedankt voor je betrokkenheid, inlevingsvermogen en deskundigheid!

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Ja, er is veel duidelijk geworden en ik heb alles een plekje kunnen geven.
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Heel erg betrokken.
  • Voor Noordwijkcliënten: hoe ervaar jij de lengte van de sessies (halve/hele dag) Mijn eerste sessie was een halve dag in Noordwijk en dat was heel zinvol. Zeker voor een eerste sessie.

Erg fijn

Het bezoek aan Annelyn was in het begin een must. Gingen om onze huwelijkscrisis aan pakken. Ze laat je aan het woord en gaat er dieper op in. Het zet je aan het denken maar ook....zo kan je het ook doen/proberen. Zeker ook om alles van 2 kanten te bekijken. In het begin had ik daar moeite mee maar dacht steeds meer ....hoe zou? Een prettige manier dat ik nog steeds bij mezelf toepas. Door de sessies heb ik mezelf goed leren kennen. Dingen op/aanpakken gaat me nu heel goed af. Als er echt iets is waar ik mee zit .....plan ik een afspraak. Heel fijn een sessie bij Annelyn te hebben.

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Jazeker

Ik voelde me begrepen en veilig

Ik voelde me voor het eerst sinds tijden weer eens bijzonder en begrepen. Annelyn heeft mij in laten zien dat ik niet de enige ben en talenten heb die andere niet altijd hebben.

• Vertrouwd/Veilige sfeer
  • Wat heeft de coaching jou opgeleverd, heeft het nut voor jouw leven? Ik ben erg stabiel en kan ook andere hooggevoelige goed helpen
  • Hoe betrokken heb je Annelyn ervaren bij jou en jouw (leer)proces? Heel erg! Ik vond het altijd knap hoe ze alles kon onthouden.