Goed werk geleverd

Monteurs vriendelijk en kundig Verder duidelijke uitleg gegeven Top

Prima werk, volgens afspraak!

Snelle reactie na eerste contact. Vriendelijk. Deskundig bezoek aan huis. Goede open communicatie over gemaakte afspraken. Monteurs op tijd aanwezig. Ze werkten netjes en snel en overlegden waar nodig. Na contact met administratie snel toesturen van gevraagde extra documentatie.

zeer tevreden

monteur had betere suggestie voor dakdoorvoer ,hierdoor kosten en werk gespaard ,en de afwerking werd er beter door ,nu is niets van leidingen in de kamer en keuken te zien . Verder goed en snel gewerkt ondanks dat collega zich 'smorgens ziek had gemeld en hij het alleen moest doen.

Zeker een aanrader!

Heel net bedrijf, houden zich aan afspraken, medewerkers leggen alles goed uit, monteurs hebben netjes en secuur werk geleverd en een dikke pluim voor het volgende: onze originele offerte hebben wij moeten aanpassen doordat onze plannen helaas noodgedwongen aangepast diende te worden (na al de offerte getekend te hebben). Bij de nieuwe plannen was er veel kabelgoot minder nodig en dit werd van het totaalbedrag afgehaald. Dit is zeer netjes en zou zeker niet elk bedrijf gedaan hebben.

service en afhandeling goed

Zie boven

Mooi bedrijf

Mooi bedrijf , vriendelijk personeel netjes gewerkt. We raden het iedereen aan. Een dikke TIEN.

Advies van de heer schuurs, klant bij jullie, perfect. Afspraak met vertegenwoordiger perfect. Duidelijk. Werkzaamheden monteurs. Perfect. Duidelijk onderlinge taakverdeling en snelle en goede en nette werkinhoudelijke taken.

Zeer vakkundig

De offerte was duidelijk en overzichtelijk. Tijdens intake werd er geluisterd naar de klant en werdt er ook gekeken voor evt andere optie's. Bij het plaatsen van de airco verliep het mooi op tijd. Het verliep soepel. En alles werd zeer netjes achtergelaten. De afwerking was in 1ste instantie wel voldoende, maar nog niet perfekt. Na 3 weken even gebeld en het werd meteen opgelost, vakkundig en snel. Ook op mijn vorig woonadres is airco direct geweest en ook daar alles zeer vakkundig en professioneel gegaan. Top bedrijf, chapeau !!!

Perfecte levering en service.

Bestelling en verkregen informatie waren keurig en correct. Met volle tevredenheid werkt onze airco nu sinds enkele dagen. De monteurs Christian en Joep werkten in een goed teamverband, goed op elkaar afgestemd en alles nadien opgeruimd. Wij kunnen niet anders dan zeer tevreden zijn over bestelling, levering en afwerking.

prima bedrijf

Eigenlijk ging het hele proces soepeltjes. Het eerste contact met de adviseur was fijn. Ik heb bij meerdere bedrijven een offertes opgevraagd. AircoDirect was de eerste die eerst de juiste vragen stelde alvorens de oplossing aan te bieden. Andere bedrijven begonnen al snel hun duurste modellen aan te bieden. De adviseur van AircoDirect gaf helder en eerlijk de voor en nadelen tussen de modellen en merken uit zonder je een bepaalde richting op te willen duwen. Dit gaf vertrouwen en was uiteindelijk de doorslaggevende reden om voor AircoDirect te kiezen. Het contact het de administratie ging heel snel. vragen worden binnen 1 werkdag beantwoord. Ik heb uiteindelijke 2 airco's laten aanleggen. De monteurs waren vriendelijk, werken netjes, ruimen alles netjes op en leggen de werking van de airco goed uit. Alles werd ik goed overleg uitgevoerd. Echt vakmannen. Tot slot de prijs. Die lag lager dan bij de andere offertes die ik had opgevraagd. Dus ik ben achteraf blij met mijn keuze.

Uitstekende service!!

Met een uitstekende service is onze airco geplaatst. De installateurs waren netjes op tijd, betrokken ons in waar we de airco het beste konden plaatsen, en zijn netjes en vakkundig te werk gegaan. Na afloop was alles weer netjes opgeruimd en is alles met ons nagelopen en besproken hoe de airco werkt. We zijn dan ook zeer tevreden over de goede service van deze vriendelijke en vakkundige installateurs!!

Verkoper moet mensen beter informeren wat mag en kan

Montage was correct en vakkundig verplaatst.

Zelden zo'n prettige en deskundige monteurs meegemaakt

Vandaag is een Daikin Perfera 5 kW geïnstalleerd door Christian en Joey. Even wat feedback: twee buitengewoon fijne monteurs. Vriendelijk, beschaafd, adequaat, deskundig, zeer meedenkend. Behalve een perfecte bejegening en uitstraling ook perfect werk geleverd. Alles opgeruimd enz. Meer superlatieven kan ik niet bedenken. Heerlijk om in huis te hebben voor zo'n klus. We hebben wel eens anders meegemaakt. Een geweldige reclame voor het bedrijf! Ik zou zeggen, ben zuinig op deze jongens!!

Snelle levering en goed werk.

De monteurs Chris en Joey hebben goed en netjes werk geleverd. Jammer dat er geen tijd was voor installatie Wifi. De uitleg betreffende de handbediening had wel iets meer tijd en uitleg gemogen. Zeker gezien alles in het Engels is en onze leeftijd.

geweldig

4 Januari 2023 hebben twee monteurs van Airco Direct, 2 binnen units en een buiten unit geplaats. Beide mannen gingen zeer deskundig te werk en overlegden met ons wat de mogelijkheden waren. Toen we wisten wat moest gebeuren gingen ze aan de slag. Perfect werk geleverd. Alles ziet er prima verzorgd uit. Ook de uitleg over de bediening van de units was duidelijk. Niets dan lof over de beide mannen en het werk dat Airco Direct geleverd heeft.

Onbetrouwbaar bedrijf die geen garantie en geen servicegeeft, lossen problemen NIET op.

Ze zijn snel met advies en plaatsen, maar als er een probleem is, kort na het plaatsen, wordt deze NIET opgelost, Garantie en service kennen zij kennelijk niet. Er is 1 keer een monteur geweest die het probleem van NIET voldoende koelen niet op kon lossen en op zijn rapport / werkbon aangaf dat de temperatuur NIET onder de 23 graden kwam, zelfs niet na 8 uur aantoonbaar op vol vermogen draaien. Er zit zelfs een te zware unit in deze kamer en evengoed koelt deze niet voldoende. Na meerdere mails en 5 maanden wachten voor een oplossing is er nog steeds geen oplossing geboden en laten zij, AIRCODIRECT helemaal niets meer van zich horen, schandalig. Rest mij niets anders dan slechte reviews en de volgende stap is rechtsbijstand. Ook dit heb ik hun aangekondigd in mijn laatste mail.

Geachte Heer Dick Jansen, Met verbazing namen wij kennis van uw review (en alle +/- 35 kopieën die u zojuist plaatste op de verschillende social media platformen) Ondanks onze volledige inzet zijn sommige klanten gewoon niet tevreden te stellen. Wij hebben alles gedaan wat binnen onze mogelijkheden lag om uw “klacht” te onderzoeken en vast te stellen. Na meermaals bij u op locatie te zijn geweest hebben wij uw klacht niet vast kunnen stellen. Middels overleg met de importeur hebben we ons er nogmaals van verzekerd dat de airco-units goed zijn berekend op de ruimte waarin zij gemonteerd zijn en alle waardes die worden behaald liggen binnen de gewenste bereiken zoals in het meetrapport aangegeven. De units werken dus naar behoren en doen wat ze moeten doen. U wenst de temperatuur meer / sneller aan te kunnen passen. U wenst dat u de ruimte tot onder de 20 graden kunt koelen als het buiten 34 graden is. Dit is geen verwachting die een airco waar kan maken. Het is dan ook een airco voor een aangenaam leefklimaat en geen koelcel! Om u toch de mogelijkheid te geven om zelfs op hele warme dagen te kunnen koelen hebben wij u, vanzelfsprekend tegen betaling, een aanbieding gedaan voor een zwaardere unit. U wenste hier geen gebruik van te maken omdat u vond dat de capaciteit van de units voldoende zou moeten zijn en hield vast aan uw standpunt dat de units niet goed zouden werken. Wij kunnen hierin dan verder ook niets meer voor u betekenen. Zoals aangegeven kunt u eventueel een warmteverliesberekening op laten stellen voor uw woning. Hierin wordt exact aangegeven hoeveel koel- en verwarmingscapaciteit u nodig hebt. Mocht u in de toekomst wel geïnteresseerd zijn in deze oplossing, dan verzorgen wij dat natuurlijk graag voor u. Met vriendelijke groet, Team AircoDirect

een top service

Van diverse installateurs een offerte laten maken maar uiteindelijk gekozen voor Aircodirect. Afgaande op de beoordeling van klanten heb ik een offerte aangevraagd en werd binnen 24 terug gebeld met een definitieve datum voor een huisbezoek. Dit bezoek door Dhr Peters gaf meteen een goed gevoel over de deskundigheid van het bedrijf en medewerkers. Dit gevoel, de offerte zelf en de beoordelingen die ik had gelezen gaven samen uiteindelijk de doorslag om voor Aircodirect te kiezen. Of de keuze juist is weet je echter pas als airco geïnstalleerd en in bedrijf is. Maar achteraf was het was een hele goede keuze, al weet je nooit hoe de ervaring met een ander bedrijf zou zijn geweest. Blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen met een goede prijs, ( niet de aller goedkoopste weliswaar ) , geweldige, ervaren en vooral nette medewerkers en een top product. Dankjewel Aircodirect en medewerkers voor de stipte en deskundige installatie van onze airco.

Alles is perfect

Zowel de prijs als de werkwijze van de medewerkers, het meedenken en voorlichten was heel goed. Wij zijn zeer tevreden.

Correcte levering en installatie

Ik richt me even aan de monteurs, Chris en Jordy alle lof voor hun correcte werk en aflevering incl uitleg voor bediening vd airco.

We zijn blij met nog een airco erbij

Levering volgens afspraak , goede prijs , snel geplaatst , airco functioneert goed ,

Heel tevreden!

Vriendelijke, kundige mannen die netjes werk afleveren. Ze doen moeite om de klant tevreden te stellen. Top!

Goed en netjes

Afspraken zijn belangrijk en dat deze worden nagekomen. De monteurs waren op tijd en voeren hun werk netjes uit. Alles werd opgeruimd en schoon achter gelaten. Airco's werden volgens afspraak gemonteerd. Het ziet er prima uit. Zeer goed gedaan.

Top bedrijf.

Montage tweede airco op 10-11-2022 Kan alleen maar zeggen TOP Monteurs Akim en Collin verdienen wederom alle lof hoe zij deze airco vakkundig gemonteerd hebben. Voorafgaand aan montage wordt alles samen duidelijk met de klant doorgesproken en zo dan ook gemonteerd. Vlotte montage en nadien wordt alles netjes opgeruimd en achtergelaten. Dit bedrijf is zeer zeker een aanrader vooral als het om airco’s gaat.

van offerte aanvraag tot uitvoering top

na offerte aanvraag voor 2 airco's en opname ter plaatse, alles netjes nagekomen qua afspraak. Beide installatie technici waren zeer kundig en aardig. werkzaamheden voorspoedig en netjes opgeleverd, inclusief uitleg over de werking van de installaties.

Goede en meedenkende monteurs.

Goede en meedenkende monteurs,werken netjes

Over AircoDirect

Snel, Deskundig en een eerlijke prijs! Dat is AircoDirect, dé specialist als het gaat om het leveren, plaatsen en onderhouden van airco's. Wij hebben alle disciplines in huis; van technisch adviseurs tot service- en onderhoudsmonteurs. AircoDirect is STEK gecertificeerd! Met deze STEK-certificering toont AircoDirect aan te voldoen aan de wettelijke eisen met betrekking tot kwaliteit, duurzaamheid en veiligheid bij de aanleg van alle koeltechnische werkzaamheden. Geniet jaren lang van een aangenaam klimaat huis of op kantoor door uw airco professioneel te laten installeren en onderhouden.