Transparant, snelle levering, concurrerende prijzen

Afspraak was snel gemaakt, de adviseur wist mij goed te informeren en de juiste airco af te stemmen op mijn behoeften. De prijs in de folder is een all in prijs dus geen verrassingen achteraf. Het installatie team kwam met drie man sterk, ondanks zwaar bewapende muur was de klus toch snel geklaard. Na uitleg over de instellingen en gebruik van de airco ook een onderhoudscontract afgesloten omdat ik een goed gevoel bij dit bedrijf heb. Airco direct bedankt, op naar een warme zomer met een koel appartement!

Uitstekende plaatsing airconditioning

Ik ben zeer tevreden over de plaatsing van de airco. De monteur heeft mij keurig gewaarschuwd voor de nadelen bij plaatsing van de binnenairco op de plaats die ik wilde. Ook heeft hij goed nagedacht en overlegd over de locatie van de buitenunit. Alles is keurig achter gelaten en ik kan alleen maar mijn respect tonen voor zijn inzet, ervaring en fatsoen.

Kundig en prettig

Wij hebben de levering en montage van de airco zowel tijdens de verkoop fase als tijdens de montage als erg prettig en kundig ervaren. Niets mis met Airco Direct, een aanrader.

Zeer kundige monteurs.

Onze ervaring met Airco Direct, is op gebied van aankoop tot en met montage, prima te noemen. Goede uitleg door verkoper zowel in de zaak als bij ons thuis. Monteurs waren meedenkend, vakkundig, en werkte netjes. Airco Direct is een aanrader voor eenieder die een of meerdere airco's in zijn huis wil. Bedankt team. Groetjes, Lou en Elly

Snel, vriendelijk, secuur en schoon werk

Na het lezen van de recencies kan ik mij daar alleen maar bij aansluiten. De monteurs waren op tijd en zeer vriendelijk. Na mijn wensen besproken te hebben gingen ze aan het werk. Wat gelijk opviel was dat ze secuur waren en daarbij zeer schoon te werk gingen. Ik zei al gelijk, pas maar op anders vraagt mijn vrouw nog of je het hele huis wil doen. Na afloop nog een duidelijke uitleg gekregen hoe alles functioneert. Kan niet anders zeggen dan dat ik ze iedereen kan aanbevelen.

Super goed …..

De jongens van airco direct hebben goed werk afgeleverd en totaal geen rotzooi gemaakt zeer tevreden…..

Snel, meedenkend en eerlijk

Mijn binnenunit moest tijdelijk van zijn plaats om er langs te kunnen met een wasmachine. De meerwerkkosten vielen uiteindelijk hartstikke mee na slim werken van de monteurs. Super gedaan. Overigens al 2 jaar blij met mijn airco van aircodirect, erg tevreden.

Perfect resultaat

Te beginnen met de showroom. Het is een groot voordeel dat bij Airco direct diverse modellen te zien zijn (en voelen en beluisteren). Er kon op korte termijn een afspraak gemaakt worden aan huis, voor advies e.d. Binnen een maand kon de airco geplaatst worden. Omdat er sprake was van een redelijk complexe situatie was er in de namiddag geen andere afspraak ingepland. Hierdoor waren Jordy en Collin in de gelegenheid om te zoeken naar een betere optie voor het plaatsen van de binnen -en buitenunit. We zijn dan ook erg blij dat we deze vakmensen over de vloer kregen die veel moeite hebben gedaan om het resultaat te optimaliseren. Kortom we zijn erg tevreden.

Goed advies gekregen in de showroom in Geleen. Snelle afspraak kunnen maken (1week). 2 vriendelijke medewerkers, netjes gewerkt en wederom goed advies gegeven. Top

Goede info en advies gekregen in de showroom en heel tevreden over plaatsen van de airco's. Zeer netjes gewerkt en alles vlgs afspraak

Wat een geweldig bedrijf!

Alvorens een definitieve keuze te maken voor een aircobedrijf heb ik me laten leiden door de reviews op internet. Ik moet achteraf concluderen dat de beoordelingen bij Aircodirect volkomen terecht waren. Een duidelijke communicatie in het hele traject, een aanvaardbare prijs en een professionele uitvoering van de klus met een zeer ervaren monteur die dit alles in 2 1/2 uur voor elkaar kreeg zonder ook maar de minste rommel te maken. Een aanrader!

Uitstekende montage airco

Uitstekende montage van de mitsubischi airco, monteurs werken hard zijn deskundig en vriendelijk. Alles schoon opgeleverd en de werking van de afstandsbediening goed uitgelegd.

Hele fijne firma

Deskundig personeel en heel netjes gewerkt 100 procent tevreden

Zeer tevreden over uitvoering/installatie

De afspraak, het advies en de uitvoering zijn tot onze tevredenheid uitgevoerd. De monteurs cerdienen zeker een compliment!

geweldig

de monteurs hebben mooi werk geleverd. echte vak mensen

Goed advies, goed product en goede montage,

Goed advies, goed product en goede montage.

goed, snel en netjes

monteurs hebben snel, goed en schoon werk afgeleverd. Bij het in meten heeft de verkoper echter verzuimd aan mij te vertellen dat de plaats die ik in gedachte had niet kon worden gerealiseerd. Dat was jammer toen de monteurs de airco kwamen plaatsen. Door een andere plaats te kiezen en een beetje water bij de wijn te doen is alles goed opgelost. communicatie met de monteurs is echter wel noodzakelijk.

mijn airco ervaring

via via ben ik bij airco direct terecht gekomen. dit was een heel goede keuze. op de dag dat er geplaatst moest worden kwamen er 2 monteurs om alles te installeren. ik kan niet anders zeggen als "een zeer geslaagde operatie". toen de mannen halverwege de middag klaar waren hadden ze zelfs alle gruis van het boren in de muren opgezogen. maar dan moet je maar afwachten of die airco ook voldoet. ik kan dit met een volmondig ja beantwoorden. niets dan lof voor de medewerkers op de "vloer" als de mensen achter de schermen. één en al vriendelijkheid en vakmanschap. ik kan een ieder aanraden om airco direct te kiezen als je waar voor je geld wilt.

Deskundige monteurs

Schoon werk geleverd.

prima!

Het bezoek van de vertegenwoordiger bij mij thuis en het daarbij uitgebrachte advies, de installatie waabij door de perfect samenwerkende monteurs geen stofje werd achtergelaten, kortom het hele proces van aankoop tot oplevering heeft mij positief verrast. Chapeau!

prima service

bij een storing werd meteen actie ondernomen. Na een eerste reparatie kwam de storing terug. Daarna werd een nieuwe buitenunit geplaatst. Chapeau.

Netjes en vakkundig gewerkt

Gisteren hebben ze mijn airco geplaatst De jongens van aircodirect werken zeer netjes en vakkundig en nemen de rommel verpakkingen ed mee dus gelijk alles netjes opgeruimd ook binnen geen rommel van boren doen alles met een goede stozuiger erbij had een en ander afgedekt maar was totaal niet nodig.

Schade maken niet vergoeden

We hebben door dit bedrijf een airco laten plaatsen, ging allemaal goed. We laten gisteren een servicebeurt uitvoeren, niets gedaan alles was goed, deze monteur heeft het raam op de slaapkamer dusdanig vernield dat je het raam niet meer op klapstand kunt zetten en de handgreep is uit het raam getrokken. Wij worden als leugenaars neergezet en hun monteur spreekt schijnbaar de “ waarheid “ Geen probleem, jullie niet vergoeden? Dan bij deze een uiterst slechte review! Zo ga je niet met mensen om, €135 voor een servicebeurt laten betalen, iets in huis kapot maken, en niet eerlijk zijn en niet vergoeden? Advocaat is in elk geval onderweg.

Zeer snelle plaatsing

Airco direct heeft de airco vrij snel geplaatst ondanks dat er een aarde stroomdraad door een elektricien van een extern bedrijf geplaatst moest worden via de kruipruimte. Alle 3 personen werkten zeer snel door. En ruimde al het overbodige papiermateriaal op.Er was geen stof door het boren in de buitenmuur. gewoon topbedrijf.Ze waren zeer vriendelijk en legden alles goed uit hoe de airco functioneert.

Geweldig, betrouwbaar, super bedrijf

Eerst een geweldige nette en vriendelijke medewerker hier gehad voor begroting, duidelijke uitleg, goede afspraken gemaakt, op korte termijn airco gemonteerd, geweldige monteurs, denken met de klant mee, werken netjes, goeie uitleg, dikke 10, super bedrijf !!!

Over AircoDirect

Snel, Deskundig en een eerlijke prijs! Dat is AircoDirect, dé specialist als het gaat om het leveren, plaatsen en onderhouden van airco's. Wij hebben alle disciplines in huis; van technisch adviseurs tot service- en onderhoudsmonteurs. AircoDirect is STEK gecertificeerd! Met deze STEK-certificering toont AircoDirect aan te voldoen aan de wettelijke eisen met betrekking tot kwaliteit, duurzaamheid en veiligheid bij de aanleg van alle koeltechnische werkzaamheden. Geniet jaren lang van een aangenaam klimaat huis of op kantoor door uw airco professioneel te laten installeren en onderhouden.