Super service en vakbekwaam

Verschillende auto's in onderhoud gehad en altijd is alles vakkundig onderhouden of gerepareerd. De werknemers zijn klantvriendelijk en behulpzaam. Persoonlijke service die je niet overal meer krijgt tegenwoordig.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik laat hier altijd de apk doen. Vakgarage letteboer maakt altijd tijd voor je en heeft een snelle en betrouwbare service

Uitstekend bedrijf

Wij zijn zowel zakelijk als particulier klant bij vakgarage Letteboer, Goede prijs en kwaliteit verhouding. En hun service is een dikke + Of het nu een storing/reparatie of een nieuwe auto is ze maken alles tip top in orde. Ze nemen de tijd om je het netjes uit te leggen onder het genot van een kop koffie.

Altijd goeie service

Altijd een goeie service! Deze garage weet waarover ze het hebben. Voelt vertrouwd om er klant te zijn!

• Faciliteiten wachtruimte

Een goeie garage wat van elk merk verstand heeft. En vriendelijk personeel

Goede snelle service

Eind april heb ik mijn auto hier gekocht. Vriendelijke medewerkers! Bij vragen kon/kan ik nog steeds terecht. Ik ben erg tevreden en nog steeds blij met mijn aankoop.

Topservice

Goed geholpen, veel kennis in huis en dat is te merken