Topgarage!

Ik kwam kijken voor een andere auto, maar werd spontaan verliefd op de Alfa Romeo MiTo 1.4 T . Na een proefrit was ik helemaal verkocht. De auto zag er perfect uit en viel in de prijsklasse die ik zocht. Na de enthousiaste en realistische toelichting van accountmanager Leon Westerhof, een echte Alfa liefhebber, kwamen we tot een goede inruildeal. Je voelt je hier niet als nummer behandeld, maar echt als klant en gast. Ik kijk uit naar vele veilige kilometers en zal de garage zeker vaker bezoeken. Niet omdat er wat met de MiTo zou zijn, maar omdat er zoveel mooie auto’s staan. Gewoon een genot om er rond te lopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijke en goede service!

We kochten een heerlijke ruime Volvo XC 90 ( oftewel een Dikke Sjaak;-)) De service was werkelijk perfect, de auto is in optima forma afgeleverd ! Zeer betrouwbare vakmensen ! Veel dank!

Super service!!

Goede service! Apk Mijn auto werd bij mij thuis omgewisseld voor een leenauto waar ik gebruik van kon maken. Wat een aardige en vakbekwame mensen werken er bij de garage. We kunnen er weer een jaar tegenaan.

fantastische klantenservice

Buitenlandse auto met bandenspanningsproblemen. Bij toeval kwam ik deze garage onderweg tegen. Supervriendelijke ontvangst door Fabian. 20 minuten later en na een lekker kopje koffie kon ik mijn reis in Nederland hervatten. Super service!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Geen ervaring maar een beleving!

Erg goed en deskundig geholpen. We kwamen voor een proefrit en werden echt omarmd. Leon is een man die z’n vak verstaat en heel enthousiast is. We hebben echt een bijzondere auto aangeschaft. Autobedrijf Kien bevelen we dan ook zeker aan!

• Faciliteiten wachtruimte

Super fijn geholpen met het onderhoud aan mijn auto. Alles precies volgens afspraak uitgevoerd!

Prettig bedrijf

Onderhoud uitgevoerd zoals gevraagd

Over Vakgarage Kien Arnhem

Een kwaliteitsgarage die deel uitmaakt van de landelijke Vakgarage organisatie; de oudste franchiseformule van Nederland voor de particuliere- en zakelijke markt. Sinds 1991 is Vakgarage al het grootste autoconcept in Nederland. Iedere Vakgarage is aangesloten bij de BOVAG en RDW erkend. Wij bieden samen met de andere Vakgarages een full-service aanbod aan alle automerken. Onze monteurs zijn uitstekend opgeleid en hebben kennis om alle automerken uitmuntend te onderhouden.