Ik heb de samenwerking heel prettig ervaren. Had ik vragen die ik niet begreep, kon ik ze altijd bellen of mailen en had vaak binnen 48 uur bericht terug of eerder. Ikzelf zou zo weer een beroep op ze doen als ik ze weer nodig zou hebben.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Deskundige en goede begeleiding.

Prettige begeleiding en heldere communicatie. Zeer betrokken advocaat. Het belang van de cliënt staat voorop maar ook reeël in wat er wel en niet mogelijk is. Zeer tevreden hoe alles is afgehandeld. Doordat ik mij na mijn ongeval niet meer bezig hoefde te houden met de juridische en administratieve kant van de gevolgen, kon ik mij volledig op mijn herstel focussen. Ik zal dit kantoor zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

Uitstekende deskundige begeleiding!

Na een ernstig ongeval waarbij meerdere gezinsleden betrokken waren, hebben we vanaf het eerste moment uitstekende hulp gehad van Wolthers Jagersma. Tijdens het herstelproces ervaarden we veel betrokkenheid. Terugkijkend kunnen we zeggen dat Wolthers Jagersma ons echt ontzorgd heeft, zowel in heel praktische zaken als in de afwikkeling van de schade.

Geweldig geholpen!!!

Onze vertegenwoordiger van Wolthers Jagersma, mevrouw Jildou Berduszek, heeft fantastisch geholpen. Daar waar de eigen rechtsbijstand de zaak (gevolgschade na aanrijding) had laten liggen en de zaak heeft overgedragen. Mevrouw Berduszek pakte de zaak voortvarend op, Gaf het gevoel mijn dochter te zien en aan haar kant te staan. Met veel kennis en expertise heeft ze de zaak tot afwikkeling weten te brengen in een fractie van de tijd die onze eigen rechtsbijstand nodig had. Het resultaat is een schikking waar we volledig vrede mee hebben!

Professionel,vriendelijk,respectvol.

Na mijn auto ongeluk ben ik heel goed geholpen. Erg vriendelijk,respectvol en professioneel. Er werd mee gedacht,werk uithanden genomen en alle hulp geboden die nodig was voor een goede afhandeling. Ik heb het als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: Elske Reitsma

Top. Prima geholpen door dit kantoor.

Ik heb heel fijne contacten gehad met Pieter Jagersma. Hij nam na de aanrijding direct alles wat met letselschade te maken had bij ons weg, Hetgeen hij vervolgens professioneel oppakte. Vol begrip over de ontstane situatie. De uitleg die we van hem kregen was helder en zeer goed te begrijpen. Ik kon mij volledig richten op herstel.. Gedurende de periode van ruim 4 jaar waren de contacten erg fijn. Je voelde dat je bij hem in goede handen was. Ook werd de menselijke kant zeker niet uit het oog verloren. Zeer aan te bevelen.

• Geholpen door: Pieter Jagersma

Uitstekende ondersteuning en vele zorgen uit handen genomen tijdens letselschadeprocedure

Ik ben zeer tevreden over de ondersteuning van Sandra Weening tijdens mijn letselschadeprocedure. Sandra heeft mij altijd op daadkrachtige en professionele en wijze bijgestaan. Hierdoor heeft ze mij veel zorgen uit handen genomen, zodat ik mijn focus kon leggen op herstel. Daar ben ik haar heel dankbaar voor!

• Geholpen door: Sandra Weening

Uitsteekt geholpen en goede begeleiding

Na mijn scooter ongeluk had ik goede begeleiding nodig om orde op zaken te stellen en mijn schade goed bij de tegenpartij te kunnen verhalen. Door het deskundige advies en het spreekwoordelijke “druk op de ketel” te houden was er een snelle en positieve resolutie op mijn gelede schaden. Door de persoonlijke begeleiding voelde het proces een stuk minder stressvol en was er snel duidelijk wat er nodig was. Super bedankt Sandra voor je begeleiding.

• Geholpen door: Sandra Weening

Mijn ervaring met Wolthers Jagersma Advocaten is zeer positief, Wij hebben 2 maal gebruik mogen maken van hun diensten, beide keren met zeer goed resultaat afgehandeld. Goed bereikbaar, voor alle vragen omtrent lopende zaken, per mail, whatsapp en telefonisch. Snel antwoord op vragen, goed contact.

• Geholpen door: Pieter Jagersma

Kundig, efficiënt, daadkrachtig, duidelijk uitleg en fijne communicatie!

Heel fijne samenwerking met een top resultaat!

Prettig en professioneel

Niek Wolthers heeft mij heel goed ondersteund in mijn letselschade zaak. Hij is een fijn persoon en prettig in de omgang. Hij had snel in de gaten hoe ik in elkaar steek en stemde daar goed op af. Hij denkt mee, denkt vooruit, schat in wat goed voor mij zou zijn en past zijn strategie daarop aan. Hij is heel zorgvuldig en transparant. Hij legde steeds de stappen die hij wilde zetten aan me voor met argumenten voor zijn aanpak. Hij hield me goed op de hoogte, is accuraat en reageert snel op vragen. Het is fijn dat in zo’n vervelende periode alles je uit handen genomen wordt. Ik kon erop vertrouwen dat het door Niek professioneel werd opgepakt.

Deskundig en betrokken!

Na het ongeval van onze dochter hebben wij de hulp van Wolthers Jagersma ingeroepen. Voor ons was dit (gelukkig) de eerste keer dat wij gebruik moesten maken van een advocaat. Vanaf het eerste contactmoment hadden wij een goed gevoel bij de afhandeling van de zaak. Direct huisbezoek gehad om de details door te spreken, dit gaf voor ons als klant echt de persoonlijke betrokkenheid wat fijn is. Ook in het verdere verloop werd er keurig gecommuniceerd zowel telefonisch als per mail. Wij zijn zeer tevreden!

Deskundige en prettige samenwerking

Ik ben deskundig geadviseerd. Bij vragen mijnerzijds duidelijke uitleg gekregen.Kort om zeer tevreden!

• Geholpen door: Niek Wolthers

goede begeleiding en verwachting over troffen

Na mijn ongeval ben ik zeer goed geholpen met het verhalen van mijn claim op de tegenpartij. Veel contact momenten gehad welke als zeer prettig werden ervaren. Dossier voor mij goed opgelost.

• Geholpen door: Elske Reitsma

Heldere en vlotte communicatie, prettige samenwerking!

Na aanleveren van de nodige informatie heeft Sandra onze zaak correct behartigd. Duidelijke uitleg gekregen en alles is naar wens en afspraak afgehandeld.

Goede Expertise

Altijd zeer goed geholpen en een goede afwikkeling gehad.

Betrokken, deskundige, betrouwbare advocaat

Jildou is een betrokken, deskundige advocaat. Enerzijds no-nonsense (richting de wederpartij), maar wel voortdurend met oog voor verhoudingen. De menselijke maat staat, naast de nuchtere en heldere benadering, voortdurend voorop. Vanaf 't begin ervaren dat de casus bij haar in goede handen was!

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Goede hulp en uitleg in jip en janneke taal, ik voelde mij gehoord.

Het was spannend aangezien wij nog nooit zoiets nodig zijn geweest. Ik voelde mij gehoord en kreeg uitleg in jip en janneke taal waardoor alles duidelijk was. Er was regelmatig contact waarin er tijd werd gemaakt om je verhaal te doen.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Duidelijk snel en super geregeld!!!

Rutger heeft m’n zaak behandeld netjes en correct !! Een echte aanrader

Fantastisch

Ontzettend goed geholpen heel blij en tevreden

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Jildou Berduszek

Ik heb letselschade opgelopen door een ongeval. Dhr. Niek Wolthers heeft mij hiermee zeer vakkundig geholpen. Het was een ingewikkelde kwestie, maar hij heeft zich erin vastgebeten en heeft een mooi resultaat weten te behalen. Hij sprak altijd in duidelijke taal, is goed bereikbaar en een zeer prettig persoon in de omgang.

Super tevreden

Ik zou ze de volgende keer zo weer vragen, ik ben dik tevreden

Heel erg goede samenwerking

ik geef hier 5 sterren, beste samenwerking heel eerlijk en betrouwbaar, ik heb een ongeval gehad en heeft 2 jaar geduurd maar uiteindelijk heb ik mijn geld ontvangen en al mijn rechten ik advieseer iedereen hier voor

Duidelijk en vriendelijk

Fijn contact en goed behandeld en goede afwikkeling.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

deskundige hulp en goede communicatie

Wijn zijn bijgestaan door Leonie Hendriks. Ze heeft ons goed geholpen en geadviseerd. De contacten waren prima en terugkoppeling was goed en snel.

Bedrijfsgegevens

Spiekampenweg 4

7921 PA Zuidwolde

0528 242 669

[email protected]

Over Advocaatscore.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.