Betrokken, deskundige, betrouwbare advocaat

Jildou is een betrokken, deskundige advocaat. Enerzijds no-nonsense (richting de wederpartij), maar wel voortdurend met oog voor verhoudingen. De menselijke maat staat, naast de nuchtere en heldere benadering, voortdurend voorop. Vanaf 't begin ervaren dat de casus bij haar in goede handen was!

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Goede hulp en uitleg in jip en janneke taal, ik voelde mij gehoord.

Het was spannend aangezien wij nog nooit zoiets nodig zijn geweest. Ik voelde mij gehoord en kreeg uitleg in jip en janneke taal waardoor alles duidelijk was. Er was regelmatig contact waarin er tijd werd gemaakt om je verhaal te doen.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Duidelijk snel en super geregeld!!!

Rutger heeft m’n zaak behandeld netjes en correct !! Een echte aanrader

• Geholpen door: Rutger Zwols

Ontzettend goed geholpen heel blij en tevreden

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Jildou Berduszek

Ik heb letselschade opgelopen door een ongeval. Dhr. Niek Wolthers heeft mij hiermee zeer vakkundig geholpen. Het was een ingewikkelde kwestie, maar hij heeft zich erin vastgebeten en heeft een mooi resultaat weten te behalen. Hij sprak altijd in duidelijke taal, is goed bereikbaar en een zeer prettig persoon in de omgang.

• Geholpen door: Niek Wolthers

Super tevreden

Ik zou ze de volgende keer zo weer vragen, ik ben dik tevreden

Heel erg goede samenwerking

ik geef hier 5 sterren, beste samenwerking heel eerlijk en betrouwbaar, ik heb een ongeval gehad en heeft 2 jaar geduurd maar uiteindelijk heb ik mijn geld ontvangen en al mijn rechten ik advieseer iedereen hier voor

Duidelijk en vriendelijk

Fijn contact en goed behandeld en goede afwikkeling.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

deskundige hulp en goede communicatie

Wijn zijn bijgestaan door Leonie Hendriks. Ze heeft ons goed geholpen en geadviseerd. De contacten waren prima en terugkoppeling was goed en snel.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Super geholpen door dit kantoor. Makkelijk contact te leggen en de mensen denken met je mee. Betrekken je in de keuzes en mogelijkheden. Houden je op de hoogte over de stand van zaken en zijn transparant naar de client. Hopelijk zal t niet nodig zijn in de toekomst maar mochten we weer iemand nodig zijn op juridisch vlak dan zouden we zeker terug komen.

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Vriendelijk, duidelijk en goed gehandeld

• Geholpen door: Elske Reitsma

Van begin tot het eind fantastisch geholpen

Ik heb het zeer prettig ervaren naar vervelend letsel. Zeer betrokken, persoonlijk advies en snelle/heldere communicatie.

Snelle reactie en actie

Online verzoek voor aanvraag ingediend en werd gelijk de volgende dag al gebeld . Het contact is superfijn en correct ,zeer laagdrempelig, kon ook veel via de mail Zeer deskundig en betrokken met 2 letselzaken helaas kort achter elkaar voor verschillende familieleden.

• Geholpen door: Pieter Jagersma

Zeer deskundig advies en begeleiding, met oog voor de mens achter de case

Ik heb met Pieter een aantal jaren heel plezierig contact gehad,. Hij voorzag me van professioneel deskundig advies en had daarnaast ook oog voor mij als mens. Een ontzettende mooie combinatie van kwaliteiten. Niet onbelangrijk heeft hij mijn zaak op een goede manier weten af te wikkelen, met altijd een check-in en update over de gang van zaken. Absoluut een aanrader om je schadezaak door hem te laten behandelen.

• Geholpen door: Pieter Jagersma

Persoonlijk en goed geholpen.

Naar aanleiding van een ongeval heeft mr. Sandra Weening mij goed geholpen en bijgestaan. Er wordt echt gekeken naar hoe je het beste geholpen kan worden en wat daarvoor nodig is. Ik ben zeer tevreden over de geboden service. Hoewel ik niet hoop dat het nodig zal zijn zou ik zeker weer contact opnemen als ik ze nodig heb.

• Geholpen door: Sandra Weening

Na een voor ons zeer ernstig ongeluk in februari 2022 met veel lichamelijk letselschade hebben wij besloten om een letselschade advocaat in te huren om ons bij te staan voor afwikkeling met de verzekering. Zelf kan je dat niet op dat moment omdat je thuis met veel andere aspecten hebt te maken die je aandacht opeisen. Het was een in ons geval een ingewikkelde zaak en dat heeft de nodige tijd gekost. Nu eind september 2023 is alles afgerond. Wolthers Jagersma heeft ons uitstekend begeleid en wij konden met vragen altijd bij hun terecht, zij dachten mee en voerden uit wat op dat moment aan de orde was. Het heeft veel impact op je gezin zo'n gebeurtenis en je bent blij dat een professional als dit advocatenkantoor je problemen oppakt waar je tegenaan loopt, ervaring die wij niet hebben maar zij wel en dat is een prettige gedachte. Ik raad hun zeker aan maar hoop uiteraard in de toekomst dat wij niet weer een beroep op hun hoeven te doen.

Hele fijne begeleiding.

Heel goed geholpen door mevrouw S. Weening. Hele fijne persoonlijke en professionele aanpak. Ik heb onze samenwerking als zeer positief ervaren! Bedankt voor alles Sandra!

• Geholpen door: Sandra Weening

Jelmer heeft me uitstekend bij gestaan in het hele proces en altijd duidelijk gecommuniceerd.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

Goed geholpen, snel en fijn contact

Ik ben goed geholpen door Sandra. Het contact verliep over het algemeen vlot en alles werd duidelijk uitgelegd.

• Geholpen door: Sandra Weening

Professionele maar persoonlijke ondersteuning in de afhandeling van letselschade

Door de zorg over de administratieve afhandeling van mijn letsel over te nemen kon ik mij volledig richten op mijn revalidatie. Alle ondersteuning in het proces van documentatie tot gesprekken met verzekeraar zijn door mr. Elske Reitsma zeer vakkundig afgehandeld. Ik kan de ondersteuning van een letsel advocaat van harte aanraden.

• Geholpen door: Elske Reitsma

De schadeadvocaat Mw. Elske Reitsma, heeft mij prima geholpen met een ruime medemenselijke maat.

Na aangereden te zijn door een automobilist, en dwaling van het ziekenhuis na de eerste behandelingen, heeft de advocaat meer dan haar best gedaan om contact te hebben met mij en alle betrokken partijen, om mij van goed advies te dienen en de geleden schade te kwantificeren. Meerdere huisbezoeken waren daar onderdeel van inclusief experts van de tegenpartij en de UWV adviseur. Ook heeft zij externe adviseurs ingeschakeld waar zij dat nodig achtte voor mijn zaak. Bijna 4 jaar heeft de zaak in beslag genomen.

Mijn ervaring zijn top.

We wisten niet wat we van een letselschade advocaat konden en mochten we verwachten. De ervaring die wij nu hebben met Wolthers Jagersma is heel positief. Zeer vriendelijke, deskunidge mensen die begrip hebben , mee denken, mogelijkheden aandragen en het contact aan gaan met andere desbetreffende partijen. Dat bij elkaar maakt dat jij je kunt richten op je herstel.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

We zijn perfect begeleid in het hele proces Wij zijn onze advocaat heel dankbaar voor de goede uitleg en begeleiding Ik weet nu dat ik hun aan iedereen zou voorstellen als je een goede letselschade advocaat nodig bent is dit echt een aanrader Nogmaals bedankt Elske Bert en Anja

• Geholpen door: Elske Reitsma

Ik ben heel goed geholpen door leonie!

• Geholpen door: Niek Wolthers

Eerlijk en oprecht

Ik ben in contact gekomen met dhr jagersma (Pieter) door dat mijn verzekering van mijn bedrijf (ben zzp in bouw )uit de rechtsbijstand verzekering mij een advocaten bureau had toe gewezen. De persoon in kwestie die mijn belangen zou behartigen. Was niet echt met de zaak bezig .dit kantoor heb ik dan ook van de zaak afgehaald. Pieter heeft deze overgenomen van wolters&jagerma met goed resultaat werd ook goed op de hoogte gehouden en besproken in de aanpak van de zaak.

Over Advocaatscore.nl