Topper

Topper die je goed helpt en je goed begeleid.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Deskundig, betrokken, duidelijk, behulpzaam.

Van begin af aan ervoer ik veel steun en persoonlijke betrokkenheid. Duidelijke werd uitgelegd wat de mogelijkheden waren inzake schadevergoeding en smartengeld. Heel helpend waren de behandeladviezen voor mijn revalidatie. Over de hele periode van het herstel traject is er met tussenpozen contact met mij opgenomen waarbij de vorderingen van mijn herstel en vervolgstappen werden besproken. Het hiermee telkens evalueren van mijn langzame herstel gedurende de twee jaren die dat duurde heb ik als heel prettig en ondersteunend ervaren. Heel fijn te merken dat afspraken altijd werden nagekomen en direct werden uitgevoerd.

• Geholpen door: Jildou Berduszek

Positief!

Ik ben goed geholpen door Sandra Weening en de communicatie en afhandeling verliep erg fijn. Ik raad daarom Wolthers Jagersma, en in mijn geval Sandra Weening, dan ook van harte aan, mocht dit nodig zijn.

Behulpzaam

Mijn zaak door hun laten overnemen, vriendelijk en professioneel. Uiteindelijk met hun hulp is mijn zaak zoveel beter verlopen en af gedaan als bij mijn oude advocaat.

TOP ADVOCAAT mevrouw Elske Reitsma

Ik wil haar graag bedanken omdat ze mij zo goed heeft bijgestaan en ondersteund ! MVG Zwaantje

Ik ben zeer tevreden over de diensten van Mevrouw Weening-Bootsma

Mevrouw Sandra Wenning is zeer professioneel en vriendelijk. Ze is duidelijk in haar communicatie en ik voelde me zeer geholpen. Uitstekende service! I wish I could give more than 5 stars. Thanks.

• Geholpen door: Sandra Weening

Mijn ervaring is dat ik uitstekend ben geholpen door mevrouw Weening ! Zeer duidelijke uitleg en communicatie snel en mee levend , ze heeft mij uitmuntend geholpen !

Ontzettend goed geholpen!

Nadat een tegenligger besloot dat mijn weghelft leuker was dan de zijne, met een ernstige frontale aanrijding als gevolg, werd ik via mijn rechtsbijstandsverzekering geholpen door Mr. Niek Wolthers. Zeer sympathiek, duidelijk en informatief intakegesprek gehad en de contacten gedurende de afhandeling waren altijd net zo sympathiek en duidelijk en informatief. De menselijke kant stond voorop: gedurende de looptijd van het totale proces is er ook af en toe gewoon even contact opgenomen om te informeren naar hoe het met mij ging. De verzekeraar van de andere partij weigerde uit te keren waardoor mijn zaak een heel lastige dreigde te worden, en ook qua claim leek het moeilijk te worden omdat ik als beginnend zzp-er nog niet zoveel inkomensverlies had. Door alle tegenwerking van de verzekering van de tegenpartij had ik uiteindelijk de moed al opgegeven, maar dankzij de inzet van Mr. Wolthers heeft de zaak uiteindelijk een verrassend en enorm positief einde gekregen.

• Geholpen door: Niek Wolthers

Zeer goed en zeker aan te bevelen ..

Mijn ervaring met MR Jildou Berduszek heb ik als heel prettig ervaren .. Een goed luisterend oor ..alert ., snel en heel zorvuldig in haar werk .. Maar zeker ook iemand die haar cliënten serieus neemt en aanvoelt ., Niets is zo belangrijk als naar elkaar luisteren en wederzijds respect ., Dit alles maakt dat ik uiterst tevreden ben over de afhandeling van mijn zaak na een ernstig auto ongeluk .. Dank u wel ..

• Geholpen door: Jildou Berduszek

professioneel en vriendelijk

Na een aanrijding, waarvan ik helaas letselschade heb ondervonden, ben ik via via terechtgekomen bij Rutger Zwols. Ik heb hem ervaren als deskundig en professioneel, maar ook een vriendelijke persoon. Vanaf het allereerste contact communiceerde Rutger duidelijk, waardoor ik op de hoogte was van mijn zaak en de voortgang ervan. Zijn empathische benadering maakte dat ik me gehoord en begrepen voelde gedurende het hele proces. Rutger was niet alleen betrokken bij mijn zaak, maar hij deed er ook alles aan om het beste resultaat voor mij te behalen. Zijn proactieve houding en vastberadenheid om voor mijn belangen op te komen, waren geruststellend. Al met al kan ik Rutger niet genoeg aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een gedegen letselschade advocaat.

Hele goede begeleiding gehad

Overal prima mee geholpen

• Geholpen door: Elske Reitsma

In mijn zaak tegen een groot ziekenhuis ben ik erg goed vertegenwoordigd.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

Helder, duidelijk en deskundig!

Na een fietsongeluk in contact gekomen met Wolthers Jagersma Advocaten. Er goed geholpen door Jelmer Drewes. Een aantal telefoongesprekken gehad om de geleden schade duidelijk te krijgen en daarna heeft hij mij alle zorgen uit handen genomen betreffende het vergoeden van de schade en kon ik mij focussen op mijn herstel. Communicatie was helder en duidelijk en ik heb deskundig advies ontvangen betreffende het verhalen van de geleden (letsel)schade.

• Geholpen door: Jelmer Drewes

Meedenken, adviseren, handelen

Een langdurig lopende letselschade zaak t.g.v. een auto-ongeluk is deze mede dankzij Rutger uiteindelijk goed afgehandeld naar ieders tevredenheid. Rutger heeft deze letselschade zaak ruim 1 jaar geleden overgenomen waardoor ik - na bijna 6,5 jaar -een slotbetaling ontvangen heb. Deze slotbetaling is in overleg vastgesteld en de tegenpartij is hiermee akkoord gegaan. Nu kan ik mij richten op positieve zaken en mijn leven verder oppakken. Rutger heeft me ervan overtuigd dat een zgn. pragmatische regeling uiteindelijk gunstiger is dan het onderste uit de kan willen halen!

• Geholpen door: Rutger Zwols

Vanaf het begin tot het einde goed geholpen.

Dit was voor het eerst in mijn leven dat ik betrokken raakte bij een ongeval en de hulp van een letselschade advocaat nodig had. Via goede recensies van familieleden ben ik bij Wolthers Jagersma Advocaten uitgekomen. Vanaf het eerste contact voelde het voor mij al goed. Ik ben erg blij met de hulp die ik gekregen heb en kan Wolthers Jagersma Advocaten zeker aanraden voor als uw hulp nodig hebt.

• Geholpen door: Sandra Weening

Vlotte communicatie, meedenkend en deskundig.

Heel fijn contact met de advocaat. Korte lijnen en snel antwoord. Ze is deskundig, meedenkend en oplossingsgericht.

• Geholpen door: Leonie Hendriks

The most professional services I have ever had

I have had a great experience with your company, thanks to Mister Rutger, a top lawyer . If it hadn’t been for Mr. Rutger, I wouldn’t have resolved my problems. It was a great opportunity for me, to meet such a great lawyer, who listened to me every time and thanks to him, I could resolve my situation. I am very grateful!

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

De persoonlijke benadering doet goed!

Nooit gedacht dat wij te maken zouden krijgen met een letselschade maar helaas toch wel. Totaal geen ervaring hiermee (gelukkig) maar de manier waarop wij als gezin in 2 zaken geholpen/begeleidt zijn heeft ons erg gesteund. Meedenkend, meelevend en vooral gezien als persoon.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Door Leonie ben ik zeer deskundig geholpen wat heel erg word gewaardeerd.

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Leonie Hendriks

Fijne begeleiding

Ik ben goed geholpen. Er werd meegedacht en werk uit handen genomen. Het contact was prettig

Boven verwachting geholpen!

Mr Wolthers heeft me bijgestaan na een hondenbeet. Het hele traject met de eigenaar van de hond en de verzekering werd geregeld. Heeft u letselschade ? Dan kan ik Mr Wolthers zeker aanbevelen. Nog bedankt

• Geholpen door: Niek Wolthers

Sandra Weening heb ik leren kennen als deskundig,betrouwbaar en betrokken persoon.

Ik had al eerder een positieve ervaring met Sandra.Dus na een ongeval twijfelde ik geen moment, om haar weer om advies te vragen. Ze heeft in mijn zaak een goed resultaat bereikt. Ze toonde zich volhardend en betrouwbaar en gaf de diverse opties goed weer. Aan te raden!

• Geholpen door: Sandra Weening

In onze zaak was er altijd een prettig contact en kregen we snel antwoord op onze vragen per mail en/of telefonisch. Informatie die met ons gedeeld kon worden werd tijdig aan ons gemaild, zonder dat er dagen overheen gingen. Toen het kon is de zaak ook vlot en naar tevredenheid afgehandeld.

• Geholpen door: Pieter Jagersma

Betrouwbaar, vriendelijk en deskundig!!

Heel erg tevreden. Contact via telefoon of mail altijd prima. Professioneel en respectvol. Advocaat was zeer betrokken en prettig in communicatie. Een aanrader!

Over Advocaatscore.nl