Wij zijn goed geholpen. Bedankt hiervoor!

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Professionele en betrokken afhandeling met bevredigend resultaat.

Zonder steun van mw Reitsma had ik dat niet gered. Dank!

• Geholpen door: Elske Reitsma

Bij een verkeers ongeluk goed geholpen

Zo'n 3 jaar terug ben ik betrokken geweest bij een verkeers ongeluk met de fiets. Op dat moment realiseerde je zelf nog niet in wat voor ellende dat je terecht bent gekomen. Op dat moment is het goed dat er een ervaren letselschade advocaat(e) precies weet waar je aan toe bent. Ik ben heel blij dat Sandra dit zo allemaal heeft geregeld. De situatie is nooit meer terug te draaien. En je zal nooit meer de zelfde persoon zijn ,dan voor die tijd.

Prettig, snel en vriendelijk

Ik was altijd vriendelijk te woord gestaan, kon met al mijn vragen er terecht en hoe vaak ik ook vragen had maakte niet uit. Denkt met je mee en antwoorden snel.

• Geholpen door: Jildou Berduszek

zeer deskundig en ook genoeg ruimte voor de menselijke kant!

Naast de deskundigheid hebben ons erg gesteund gevoeld in dit moeilijke proces. Dhr Zwols heeft met heel veel passie voor zijn werk ons enorm geholpen !

• Geholpen door: Rutger Zwols

Uitstekende juridische bijstand met persoonlijk contact.

De juridische bijstand die wij hebben mogen ontvangen heeft onze verwachtingen overtroffen. Er is aandachtig geluisterd een we hebben een helder advies mogen ontvangen. We werden uitstekend op de hoogte gehouden van de stand van zaken en hebben het contact als erg prettig en persoonlijk ervaren. Wij zullen dan ook aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en effectieve letselschade advocaat mevrouw Weening aanbevelen.

• Geholpen door: Sandra Weening

van begin tot eind enorm goed geholpen

na mijn bedrijfs ongeval direct heel goed bijgestaan door Sandra door goede communicatie werd alles heel goed uitgelegd was altijd bereikbaar ben zeer tevreden met alles wat je voor mij gedaan hebt bedankt voor alles

• Geholpen door: Sandra Weening

Fijne en betrokken werkwijze!

Na mijn ongeluk ben ik ontzettend goed geholpen door Wolthers Jagersma. Rutger heeft mij goed geadviseerd en heeft een 'last' weggenomen om naast het herstellen ook nog bezig te moeten zijn met het proces. Wolthers Jagersma hanteert een fijne en betrokken werkwijze.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Zeer professioneel en volledig ontzorgd

Na auto ongeval erg goed geholpen en bijgestaan door Sandra Weening. Persoonlijk, zeer professioneel, goede communicatie en mij volledig ontzorgd. Zeer, zeer tevreden!!

Heel betrouwbaar

Heel goed mee kunnen samenwerken.

• Geholpen door: Niek Wolthers

Professioneel en goed in hun werk

Ik had het voorrecht om Elske van Wolthers Jagersma Advocaten in de arm te nemen na een auto-ongeluk, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met haar diensten. Vanaf het eerste contact voelde ik mij gehoord en begrepen. Elske toonde niet alleen empathie en luisterde aandachtig naar mijn verhaal, maar dacht ook proactief met mij mee over de beste aanpak voor mijn zaak. Haar deskundigheid en toewijding waren duidelijk zichtbaar in elke stap van het proces. Elske nam de tijd om mij door de complexe juridische materie te begeleiden, zorgde ervoor dat ik volledig op de hoogte was van mijn rechten en mogelijkheden, en beantwoordde al mijn vragen met geduld en duidelijkheid. Dankzij haar inspanningen en professionele aanpak werd mijn zaak succesvol afgerond. Ik ben Elske en haar team ontzettend dankbaar voor hun harde werk en de positieve uitkomst van mijn letselschadezaak. Ik kan Elske van Wolthers Jagersma Advocaten dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en competente letselschade advocaat.

• Geholpen door: Elske Reitsma

Goede hulp gehad

Heel fijn bijgestaan. Met zo’n moeilijke verzekering heel blij dat er iemand voor mij klaar stond

• Geholpen door: Leonie Hendriks

Fijne en goede begeleiding in mijn letselschade zaak!

Uitstekend geholpen door Pieter Jagersma in een letselschade zaak. Pieter is een betrokken advocaat. Hij is transparant, denkt goed mee en brengt veel ervaring mee. Ik ben erg tevreden over zijn diensten.

Zorgeloos geholpen

Toen Sandra begon met mijn zaak te behandelen viel er gelijk een last van mijn schouders. Ze kon me erg gerust stellen door te vertellen wat ze allemaal voor mij ging regelen en ervoor te zorgen dat ze het beste voor mij eruit wilde gaan halen. Ze heeft echt haar best gedaan voor mij en daar ben ik haar heel dankbaar voor. Communicatie was super, zodra er iets was kon ik haar altijd bereiken. Ik ben zeer tevreden.

• Geholpen door: Sandra Weening

Professionele advocaten die het beste kunnen behalen

Ik ben super tevreden met mijn keuze voor Jagersma advocaat, ze hebben resultaten behaald wat ik niet dacht dat mogelijk was, heel meelevend en voor mij wad dit advocaten bureau absoluut de beste keuze!

• Geholpen door: Pieter Jagersma

Fijne communicatie, duidelijk en eerlijk

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Het opnemen en luisteren was soms al moeilijk genoeg. Fijn dat er duidelijk en eerlijk werd gecommuniceerd. Ik ben goed geholpen en zou Pieter Jagersma zeker aanraden.

• Geholpen door: Pieter Jagersma

Prachtig bedrijf waar de client op nummer 1 staat.

Vanaf dag 1 geweldige mentale ondersteunig gehad na ongeval, op basis van vertrouwen en wederzijds respect. Dit heeft mij enorm geholpen om mijn leven in positieve zin met vallen en opstaan weer op te pakken. Hartelijk dank voor de fijne gesprekken die belangrijk zijn, waardoor je weet dit is het juiste adres.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Prettige ondersteuning in moeilijke tijden

Pieter Jagersma heeft voor mij de schade geregeld na mijn auto ongeluk. Hij gaf duidelijke informatie, reageerde snel op vragen en is een fijne gesprekspartner.

Prima geholpen

Op advies van slachtofferhulp voor letselschade advies contact opgenomen met Wolthers en Jagersma. Daar ben ik na mijn fietsongeval erg goed geholpen door mr Rutger Zwols, alles werd voor mij geregeld en dat heb je echt nodig omdat je veel zelf niet weet en je hoofd er ook niet naar staat. Fijne gesprekken gehad zowel bij mij thuis als telefonisch. Ik ben blij dat ik heb gekozen voor Wolthers en Jagersma en bedank mr. Zwols van harte voor de fijne samenwerking. Ik beveel hun van harte aan.

• Geholpen door: Rutger Zwols

Super goed geholpen en bijgestaan!!!

In oktober 2023 als eigenrijder een bedrijfsongeval gehad door een afbrekende doorgeroeste trap van de trailer, deze trailer was eigendom van mijn opdrachtgever. Mijn opdrachtgever voelde zich niet aansprakelijk en wees mijn claim af. Vervolgens via mijn verzekeraar contact gehad met mr. Rutger Zwols van Wolters Jagersma letselschade advocaten. Deze advocaat heeft de zaak opgepakt en ondanks dat de opdrachtgever ook hier niks wou weten van een claim is er uiteindelijk door heel goed werk en geduld van deze advocaat toch een akkoord bereikt na ruim 7 maanden en heb ik mijn schade volledig vergoed gekregen!’

• Geholpen door: Rutger Zwols

Sandra was altijd goed bereikbaar voor vragen en gaf goed advies. Ze heeft mij goed bijgestaan.

Fantastisch bijgestaan!

Geweldig geholpen door mr. Sandra Weening. Zeer vakkundig en heel sociaal. Heb het proces door haar goed doorlopen met een mooie uitkomst als gevolg. Chapeau!

• Geholpen door: Sandra Weening

Goede communicatie en prima behaald resultaat .

Wegens motorongeval contact opgenomen met Wolthers Jagersma advocaten via tip van een collega. Communicatie ging goed en ze denken aan dingen waar je zelf nooit opgekomen zou zijn. Voor mijn gevoel is alles eruit gehaald wat erin zat, top. nogmaals bedankt mr. Sandra Weening-Bootsma.

• Geholpen door: Sandra Weening

De mens achter de hulpvraag die word gezien, niet alleen de cliënt

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: Dat de mens achter de hulpvraag die word gezien, niet alleen de cliënt. In alle menselijkheid is er gekeken naar de oorzaken, problemen en toekomst. Dit mede door zijn geduld, betrokkenheid en deskundigheid. In de communicatie heel duidelijk. Is er iets niet duidelijk dan is de uitleg en advies er net zo lang tot je het begrijpt. En is dat niet waardevol?

• Geholpen door: Niek Wolthers

Heel erg prettig fijne mensen.

Toen ik mijn scooter ongeluk had gehad, kwam er veel bij kijken. Met hoe regel je dit en hoe regel je dat. Ik werd verwezen naar Wolthers jagersma advocaten. Hier wordt je overal in geholpen, en zijn fijne mensen om mee te praten

Spiekampenweg 4

7921 PA Zuidwolde