Top bedrijf

Hele vriendelijke mensen & helpen je waarbij nodig! Er word ook goed naar de auto gekeken voordat je je besluit maakt. Nogmaals echt een top mensen & bedrijf die het snel voor je regelen

Voor herhaling vatbaar

Inmiddels twee bedrijfsauto's aangeschaft via Auto Agent. Zeer tevreden over de afhandeling en het contact met Michel. Bij de volgende auto kloppen we weer aan bij Autoagent.

Super vriendelijk

Proef rid aangevraagd voor een mini. Heel fijn open en eerlijk gesprek gehad tijdens de rid auto was in zeer goede staat. Ik kom zeker in de toekomst terug voor mijn vervolg auto !

Super service !!

De service die ik heb gekregen bij Autoagent heb ik als erg goed ervaren. Dagelijks persoonlijk contact met een agent waar je al je vragen aan kunt stellen die je maar wilt. Je krijgt netjes uitleg over de auto en de stappen die worden gemaakt door de garage. Alles was binnen een kort tijdsbestek geregeld wat erg fijn is! Zeer blij met de auto die geleverd is :)

Zeer goede service

Snel en met goeie voorwaardes geholpen raad her zeker aan

Super!!

Het juiste adres om een ​​voertuig te kopen. Wij hebben samengewerkt met betrouwbare en zeer behulpzame mensen. Ik raad het zeker aan.

SUPERRR !!

They helped us and cared about everything, they help you until there are no more questions in our minds.

Snelle service top bedrijf

Beste auto agent

Auto agent is de beste bedrijf en ook Positief ik heb mijn droomauto vandaag opgehaald de Mercedes het ging echt makkelijk en snel die mensen zijn heel vriendelijk ik heb geen woorden die zijn nummer 1 in nederland die zijn anders dan de rest

Snel en goede service gehad!

Positief, zou het jullie allemaal aanraden als je snelle en goede service wilt!

10 sterren

The best company ever i just took my second car i only if you want car too you know the right place!!!

Hele vriendelijke persoon Michel en zijn zoon voelt gelijk vertrouwd. Een hele mooie Golf 8 Gti Clubsport gekocht met inruil van een Golf 7 Gti alles was snel en netjes afgehandeld. Als het ooit wil inruilen dan ga ik weer terug naar autoagent top bedrijf

Handel zoals het hoort

Goede communicatie Correctie afspraken Michel is correcte man waar je goede afspraken mee kan maken en duidelijk met je communiceert. Ik heb een fijne deal gesloten met de verkoop van mijn auto!

Klasse!

AutoAgent een bedrijf die richt op een goeie service en die met jouw support bij het realiseren van een auto

Echt netjes

Super contact en ales goed geregeld

Mercedes C250 W205

Mr. Michel is an honest and experienced guy who will guide you from A to Z. He works quickly, efficiently and is worth recommending. I wish there were more people like that... thank you again

Wordt professioneel en goed geregeld allemaal

Van af begin tot eind alles netjes correct met alle zorg en aandacht geregeld

Ik hoop dat als ik nok keer lessen dan goed klant bedrijf.

Ik ben eerst keer auto va. Autoagent gelest.

vriendelijke mensen en top kwaliteit

vriendelijke mensen en top kwaliteit

Goed gehandeld en de mensen zijn heel beleefd zaam

Erg blij met de auto

Vriendelijk deskundig ik ben heel tevreden

Ik ben erg tevreden toch een goedkeuring kunnen krijgen voor een lease, als ik vragen had kreeg ik die de zelfde dag nog beantwoord.

Naast snel ook zeer behulpzaam en meedenkend!

Super service, snel, en meedenkend!

Snelle service. Goeie begeleiding, alles goed geregeld had het weekend voor ik de auto kon halen de auto al op naam en deel 3 binnen. Daar waar andere geen opties hadden kon hier krijgenw at ik wilde zonder gedoe. Ben er heel erg blij mee.

Very good

Very helpfull company nice people and wonderfull comunication

Stijn Streuvelshof 20

1321 AA Almere