Mercedes C250 W205

Mr. Michel is an honest and experienced guy who will guide you from A to Z. He works quickly, efficiently and is worth recommending. I wish there were more people like that... thank you again

Wordt professioneel en goed geregeld allemaal

Van af begin tot eind alles netjes correct met alle zorg en aandacht geregeld

Ik hoop dat als ik nok keer lessen dan goed klant bedrijf.

Ik ben eerst keer auto va. Autoagent gelest.

vriendelijke mensen en top kwaliteit

vriendelijke mensen en top kwaliteit

Goed gehandeld en de mensen zijn heel beleefd zaam

Erg blij met de auto

Vriendelijk deskundig ik ben heel tevreden

Ik ben erg tevreden toch een goedkeuring kunnen krijgen voor een lease, als ik vragen had kreeg ik die de zelfde dag nog beantwoord.

Naast snel ook zeer behulpzaam en meedenkend!

Super service, snel, en meedenkend!

Snelle service. Goeie begeleiding, alles goed geregeld had het weekend voor ik de auto kon halen de auto al op naam en deel 3 binnen. Daar waar andere geen opties hadden kon hier krijgenw at ik wilde zonder gedoe. Ben er heel erg blij mee.

Very good

Very helpfull company nice people and wonderfull comunication

Goeie communicatie, oprechte mensen en vlotte behandeling!

Top! Service

Ik heb mijn auto gekocht mij AutoAgent hele goede service top en vooral bij michel hele goeie verkoper !!!! Aanrader

Prettig en snel!

Prettige ervaring met Michel. Zelf mijn eigen auto ingeruild en een nieuwe auto gehaald. Deze afwikkeling is spoedig gegaan. Binnen enkele dagen was alles rond. Tot op heden blij met onze deal! Kortom; prettig om zaken mee te doen. Aanrader!

Top.

Vriendelijk geholpen, denkt mee en valt afspraken mee te maken. Eigenlijk alles wat je graag ziet tijdens het kopen van een auto

uitstekende service

uitstekende service

Ja zeker

Ik ben te vreden

Michel heeft me sinds dag één heel goed geholpen!. Paar keer telefonisch contact gehad met hem en het voelde al direct vertrouwbaar. Ik een auto gekocht bij hem en binnen twee dagen had ik al mijn kentekenbewijs in mijn brievenbus. Ik was zo verras, normaals bedank Michel!!

Geweldig en erg strak geregeld!

Alles is goed geregeld, geen dingen achteraf. De service is ook top! Er wordt aan je gedacht.

Zeer goed geholpen

AutoAgent heeft voor mij de perfecte auto gevonden bemiddeld bij de bank en een prima inruilprijs voor mijn auto geregeld zeer goed geholpen bedankt hiervoor

Goede eerlijke service !

Michel komt weer zijn beloftes na. Ga zo door !

Snel geregeld, geen poespas en eerlijk!

Mijn algehele ervaring was positief. Maar het beste was toen er een fout was gemaakt in mijn contract die ik zelf niet had gezien maar wel had getekend. Werd gelijk door Michel gebeld met nee hoor, dit is niet goed dus we gaan het aanpassen. Daar heb ik heel veel waardering voor. Ga zo door!!

Very good service.

I had contact with mr Michel. Everything going as planned. We have small issue but we solve it very fast. Top service.

I highly recommend the services. Very good service even if you have any problems they will solve them for you

Michel heeft me voor en achteraf uitstekend geholpen. Man van zijn woord prima bedrijf.

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Heel goed en prettig door alle stappen heen geholpen, t/m de aflevering aan toe. Goeie ervaring, aanrader!