Slechter dan Slecht
Update 16 maart 2022:
Auto is na negatief Review gemaakt waarbij Volvo een deel van de kosten voor zijn rekening heeft genomen (coulance regeling).
Wereld van verschil bij receptie. Manier waarop je verwacht geholpen te worden bij een dealer waar je een vast klant bent en dat men ook bij twijfel iemand erbij haald die erover gaat.
Jammer dat ik zoveel energie erin moet steken.
Na 4 jaar vast klant/ auto (XC90) in onderhoud ga ik vandaag 29 december langs omdat een van de handgreep van de auto niet goed sluit hebben ze tijd om er naar te kijken op 24 januari 2022.
Dit is echt service, niet de moeite nemen even te kijken wat het kan zijn of het zo opgelost kan worden mee gewoon een maand later terug komen.
Ben vast klant auto is in onderhoud bij de dealer en dan nog weggestuurd worden.
Triest triest triest.
Nogmaals gewoon triest.
Update 25 januari 2022
Men heeft naar de hand greep gekeken en zegt dat er niets aan de hand maar als ik wil kan ik alles laten vervangen voor ruim 1000 EURO. Ik kan het laten zien dat het niet goed is zowel aan mijn eigen auto als aan een volvo die bij hun staat. bij wegrijden heeft een ander medewerker geken en bevestig dat dit wel vreemd is en misschien wel een veerje vervangen moet worden ofzo.
Receptie is klant ontvriendelijk en alle antwoorden is met misschien VOLVO weet dus niet hoe zijn eigen auto werkt of hoe het kan dat de sluiting langzaam gaat zelf niet helemaal sluit. Medewerker die ik sprak bevestig ook dat receptionist niet vriendelijk was en kort af, dat is hij altijd geweest bij mij, arrogant ten top waanschijnlijk omdat hij een duurder auto heeft.
Dan sta ik weer met 3 van de vier handgreepen die niet optimaal werken.
VOLVO DEALER Broekhuis BEDANK