In het voortraject (vanaf tekenen offerte nov 2021 tot levering sept 2022) geen eenmaal proactief contact (status of even een een berichtje). Vanaf het moment van leveren van de auto tot nu (3,5 week verder) geen enkel plezier beleefd aan de auto vanwege aan houdende problemen. Enkele meldingen: Geen internetverbinding, problemen met volvo app en koppelen VIN, geen rechten om te installeren, koelvloeistof meldingen, Systeem UI melding (kan niet inloggen), collission avoidance systeem etc. Je zou minimaal een belletje of mail verwachten hoe het nu bevalt en of de klachten zijn opgelost. Gisteren gebeld voor het maken van een afspraak. Toevallig (echt) was er vrijdag 21-10-2022 vanuit Volvo gecommuniceerd dat er een grote update aankwam. Voor het maken van een afspraak was het wellicht beter om even te wachten? Ik heb hier mee ingestemd, echter 's avonds weer een set nieuwe meldingen in het scherm. #klaarmee
Geachte Anne, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij doen ons best om dit voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Utrecht – Leidsche Rijn
Zoals altijd weer top geholpen. Altijd vriendelijk en volgens afspraak service en werkzaamheden uitgevoerd.
een auto kopen en verkopen is voor de koper en verkoper niet leuk meer. inruilen auto, auto wordt in de computer gezet en ergens wordt (komt) er een bod gedaan. verkoper meld het bedrag en koper accepteerd of niet. saai he
De monteur die aan onze auto heeft gewerkt (Peter) is echt top. Problemen waar we al zeker een jaar mee zaten te rommelen met de auto zag hij in een keer. (Nadat we dat al een aantal keer hadden aangegeven). De auto rijdt weer super als van ouds. Aan de balie werd ook echt naar ons geluisterd, wat een vooruitgang!
Prijsopgave vooraf en netjes gebeld voor de extra werkzaamheden. Bij ophalen auto gewassen en uitgezogen.
Netjes van tevoren een offerte gehad na het onderzoek wat was gedaan! Appje gehad dat auto klaar was.
Goed geholpen, altijd vriendelijk aan de telefoon. Reparaties snel opgelost
1e onderhoudsbeurt van de auto bij Broekhuis Leidsche Rijn laten uitvoeren. Vooraf duidelijk plaatje wat er moest gebeuren, tijdens onderhoud goed op de hoogte gehouden van extra zaken die nodig waren. Na het onderhoud weer een schoon gewassen auto terug! En niet onbelangrijk: een hele nette prijs-kwaliteits verhouding! Dikke duim voor jullie!
Bij de aankoop van een nieuwe auto bleek bij thuiskomst en na overleg met dealer Broekhuis dat de software van de auto niet op orde was. De toegang tot de functionaliteiten in de auto (w.o. navigatie) was daardoor ook niet mogelijk. De problemen vonden hun oorsprong in het feit dat het hier een nieuwe importauto betrof. De aanvankelijke problemen zijn door dealer Broekhuis i.o.m. Volvo naar tevredenheid opgelost.
Originele beoordeling
Bij de aankoop van een nieuwe auto bleek de software van de auto niet op orde en gecheckt voor aflevering. De toegang tot de functionaliteiten in de auto (w.o. navigatie) was daardoor ook niet mogelijk. De overeengekomen Volvo premium assistance bleek niet bekend bij Volvo Nederland. Dit alles in tegenstelling tot de overeengekomen voorwaarden.
Snelle en fijne communicatie met Bas. Goede service, ook nu nadat we al een aantal dagen de auto rijden. We raden Broekhuis en met name Bas Westerhuis bij iedereen aan.
Volvo V60 gekocht en goed en deskundig geholpen door Marco. Aflevering liep wat vertraging op maar wel goed op de hoogte gebracht. Aflevering was prima.
2e hands Volvo aangeschaft, plus onderhoudsbeurt + APK, uitstekend geholpen door planning en werkplaats.
Net ontvangst. Medewerkers staan je netjes te woord en lichten alles toe. Wel een verbeterpunt is de koffie. Een expresso is gewoon slap slootwater.
Onlangs liet ik 4 nieuwe banden monteren. Hoewel ik dat goedkoper kon doen bij KwikFit of Euromaster, gunde ik mijn Volvo-dealer 'de deal'. De volgende dag oogden ALLE banden 'te zacht'. Ik moest naar een belangrijke afspraak, maar ging voor alle zekerheid toch eerst naar de dealer om dit te laten controleren. Een band bleek verkeerd gemonteerd en daardoor lek. De andere banden hadden extra lucht nodig. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ik met die lekke band op de snelweg had gereden... Blijf bij Volvo voor motoronderhoud, maar voor montage van nieuwe banden ga ik voortaan naar bedrijven die dit zorgvuldiger uitvoeren.
Beste Kenneth, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring bij onze werkplaats. Wij hebben uw verhaal intern besproken en hebben onze werkwijze aangepast zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Wij hopen u in de toekomst weer welkom te mogen heten bij ons in de vestiging. Hartelijke groeten, Team Broekhuis Volvo Utrecht – Leidsche Rijn
Het was een dure rekening maar de Service was prima. De auto was schoon en netjes afgeleverd
Tijdig en goed
Afspraak voor onderhoudsbeurt correct verlopen. Klein incident: ik werd gebeld dat mijn voorbanden bijna aan vervanging toe waren met het advies om 2 nieuwe banden te laten monteren. Toen ik aan de telefoon mijn verbazing uitsprak omdat een half jaar daarvoor door dezelfde vestiging 4 nieuwe banden waren gemonteerd en ik ca 7000 km gereden had sindsdien, werd toegegeven dat dat wel erg snel versleten was. Nadat later op de dag de banden nog een keer waren gemeten, was er niets aan de hand en werd het profiel goed bevonden. Er was niet goed gemeten. Beurt is verder correct uitgevoerd
Vorige week heb ik mijn jonge XC40 T5 recharge met weinig kilimeters gekocht bij Broekhuis Utrecht Leidsche Rijn. Mede door de enthousiaste, klantvriendelijke en zeker vakkundige medewerker Bas Westerhuis, heb ik een goed en wel overwogen besluit kunnen nemen om deze auto te kopen. Zelf ben ik behoorlijk perfectionistisch en hij had alle begrip en vooral geduld met mij. Bij het wegrijden kreeg ik direct een lach op mijn gezicht en ben ik blij met mijn aankoop. Vooral het hybride plug-in recharge systeem spreekt mij enorm aan. Ik rijd per dag ongeveer 40 km en dit kan ik nu mooi elektrisch doen en ook ben ik blij met het vele hergebruikte materiaal dat in deze XC40 gebruikt wordt, geeft een goed gevoel t.a.v het milieu en de wereld. Ik ben altijd als interieur architect erg gecharmeerd van Scandinavisch Design. In drie woorden; goed, mooi en stylish. Ik hoop met veel plezier lang gebruik te kunnen maken van deze stoere Volvo. De planning: in het najaar met deze auto een rondreis Schotland, maar eerst in het voorjaar naar Como en Milaan Italië (Salone del Mobile).
Auto is goede handen
Mijn Volvo weggebracht voor onderhoud ( jaarbeurt en APK ) en binnen één dag klaar, schoongemaakt van binnen en van buiten gewassen. Werd gebeld door de monteur die de werkzaamheden had uitgevoerd dat mijn auto klaar was, over wat er was gedaan en wat de kosten waren.
In principe vul ik geen reviews in . SVP in uw dossier zetten
Originele beoordeling
In principe vul ik geen reviews in . SVP in uw dossier zetten
Update 16 maart 2022: Auto is na negatief Review gemaakt waarbij Volvo een deel van de kosten voor zijn rekening heeft genomen (coulance regeling). Wereld van verschil bij receptie. Manier waarop je verwacht geholpen te worden bij een dealer waar je een vast klant bent en dat men ook bij twijfel iemand erbij haald die erover gaat. Jammer dat ik zoveel energie erin moet steken. Na 4 jaar vast klant/ auto (XC90) in onderhoud ga ik vandaag 29 december langs omdat een van de handgreep van de auto niet goed sluit hebben ze tijd om er naar te kijken op 24 januari 2022. Dit is echt service, niet de moeite nemen even te kijken wat het kan zijn of het zo opgelost kan worden mee gewoon een maand later terug komen. Ben vast klant auto is in onderhoud bij de dealer en dan nog weggestuurd worden. Triest triest triest. Nogmaals gewoon triest. Update 25 januari 2022 Men heeft naar de hand greep gekeken en zegt dat er niets aan de hand maar als ik wil kan ik alles laten vervangen voor ruim 1000 EURO. Ik kan het laten zien dat het niet goed is zowel aan mijn eigen auto als aan een volvo die bij hun staat. bij wegrijden heeft een ander medewerker geken en bevestig dat dit wel vreemd is en misschien wel een veerje vervangen moet worden ofzo. Receptie is klant ontvriendelijk en alle antwoorden is met misschien VOLVO weet dus niet hoe zijn eigen auto werkt of hoe het kan dat de sluiting langzaam gaat zelf niet helemaal sluit. Medewerker die ik sprak bevestig ook dat receptionist niet vriendelijk was en kort af, dat is hij altijd geweest bij mij, arrogant ten top waanschijnlijk omdat hij een duurder auto heeft. Dan sta ik weer met 3 van de vier handgreepen die niet optimaal werken. VOLVO DEALER Broekhuis BEDANK
Geachte heer, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Op dit moment zijn wij in goed overleg met elkaar inzake bovenstaande. Wij proberen binnen ons team er alles aan te doen om u op de best mogelijke wijze van dienst te zijn. Met vriendelijke groet,
Originele beoordeling
Na 4 jaar vast klant/ auto (XC90) in onderhoud ga ik vandaag 29 december langs omdat een van de handgreep van de auto niet goed sluit hebben ze tijd om er naar te kijken op 24 januari 2022. Dit is echt service, niet de moeite nemen even te kijken wat het kan zijn of het zo opgelost kan worden mee gewoon een maand later terug komen. Ben vast klant auto is in onderhoud bij de dealer en dan nog weggestuurd worden. Triest triest triest. Sinds deze Volvo dealer is overgenomen is het steeds slechter geworden zo erg dat als je daar binnen komt wordt je al aangekeken met een blik van waarom kom je binnen. Ken mensen die voor aankoop van nieuwe auto zelfs helemaar naar Hilversum gaan omdat ze hier worden weggekeken. Nogmaals gewoon triest. Update 25 januari 2022 Men heeft naar de hand greep gekeken en zegt dat er niets aan de hand maar als ik wil kan ik alles laten vervangen voor ruim 1000 EURO. ( Broekhuis = geldwolf?) ik kan het laten zien dat het niet goed is zowel aan mijn eigen auto als aan een volvo die bij hun staat. bij wegrijden heeft een ander medewerker geken en bevestig dat dit wel vreemd is en misschien wel een veerje vervangen moet worden ofzo. Receptie is klant ontvriendelijk en alle antwoorden is met misschien VOLVO weet dus niet hoe zijn eigen auto werkt of hoe het kan dat de sluiting langzaam gaat zelf niet helemaal sluit. Medewerker die ik sprak bevestig ook dat recietionist niet vriendelijk was en kort af, dat is hij altijd geweest bij mij, arrogant ten top waanschijnlijk omdat hij een duurder auto heeft. Dan sta ik weer met 3 van de vier handgreepen die niet optimaal werken. VOLVO DEALER Broekhuis BEDANK
Geachte heer, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om onze service te beoordelen. Op dit moment zijn wij in goed overleg met elkaar inzake bovenstaande. Wij proberen binnen ons team er alles aan te doen om u op de best mogelijke wijze van dienst te zijn. Met vriendelijke groet,
zoals gewoonlijk zeer goede service en begeleiding. Werkplaats prima en uitvoerige uitleg onderhouden punten ontvangst receptie dhr Verkerk bespreking kosten een informatie dat auto weer (gewassen en wel) klaar stond zeer goed
Netjes uitgevoerd
Ik zit al jaren bij Verkerk en ik hoop dat jullie dezelfde hoge prestatie leveren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.