Filters

6

Werkplaats is Top, De sales is waardeloos

Bij 2 vestigingen een bezoek gebracht voor een andere wagen, huidige auto is bekeken, van geen een vestiging een terugkoppeling ontvangen. De werkplaats is wel een aanrader, koop je wagen buiten de Broekhuis groep maar laat hem wel daar onderhouden!

  • Aanbevelen? Nee
10

Vertrouwd

Begin april 2022 liep ik binnen bij Broekhuis en werd ontvangen door de heer Bas Westerhuis. De sfeer was meteen goed en ik kreeg het advies waar ik om vroeg. Geen poespas op opdringerigheid erom heen. Twee dagen later een proefrit gemaakt en de dag erna de aankooporde getekend. Sinds een week, maart 2023, de trotse eigenaar van een Volvo XC40 Recharge. Gedurende de 11 maanden die verstreken was er op de juiste momenten contact met Bas Westerhuis. De aflevering ging in de reeds bekende sfeer. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik kwam uit het buitenland, kon mijn Audi Q5 inwisselen en meteen een Volvo CX40 recharge bestellen. Om de levertijd plezierig te overbruggen kon ik een CX40 Hybride voor deze tijd huren en dat allemaal zonder drempels. Broekies: goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een prachtige auto hebben wij! Dank Broekhuis Utrecht Leidsche Rijn! Top.

Prima service gekregen bij het zoeken naar een nieuwe auto. Alles volgens afspraak. Dank Marnix!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Wij zijn prima geholpen. En we zijn tevreden met onze aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
9

The service was good

The appointment for the service was smoothly done over phone , with few reminders on the actual appointment. Though the waiting time is high but the service updates are done perfectly and with timely updates.

  • Would you recommend us? Yes
9

Prettig en Duidelijk

Prettige en duidelijke uitleg en voorlichting. Afspraken snel nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet echt tevreden.

Auto gekocht en vervolgens lang moeten wachten voor aflevering. En wilde geen gevecht aangaan, maar vond, en vind ik nog steeds dat bij mijn auto geen laad kabel geleverd wordt. Terwijl er bewijs is dat iedere plug-in hybride geleverd wordt met een 220 aansluiting. Maar nee, doe moest ik er zelf bij kopen. Dat heb ik dan maar gedaan, maar zij tegen de verkoper, dus als ik een benzine auto had gekozen dan kan ik dus een benzinetank kiezen van; 40-50 of 60 liter. Die vergelijking maak ik nu maar. Dan heb ik nog een mondelinge afspraak gemaakt dat de aanduidingen op de achterklep geplaatst zouden worden, allemaal moeilijk schijnbaar, afgesproken , stuur ze maar op, dan plak ik ze er zelf wel op. Maar tot nu, niks reactie’s. Maar goed, waarschijnlijk hoor toch niets op deze reactie. Net als de andere beoordeling die in december gedaan heb, dus denk ik dat het allemaal niet veel voorstelt. Mvg Aloys Bloemen. Cuijk NBr.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service

Heb 25 nov. 2022 een Volvo 60 van *** Gekocht. Heb in Jan. 2023 (1500km mee gereden) gevraagd of ik deze toch niet in kan ruilen voor een grotere (duurdere) xc60 die ik bij broekhuis heb gezien. Dat kan wel, maar moeten ze mijn auto opnieuw inkopen. Willen deze dan wel inkopen voor ***. In 1,5 maand *** kwijt. Wat een boeven. Nooit geen zaken doen met deze gasten. Willen zo 3x marge pakken.

  • Aanbevelen? Nee
9

Professioneel en klantvriendelijk geholpen

Vriendelijk, professioneel en behulpzaam geholpen. Ook tussentijds goed contact gehad. Kreeg het gevoel dat wat ik ook vroeg, nooit te veel was. Altijd bereikbaar, luisterend en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grote wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service en goede koffie/thee voor tijdens wachten. top

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi regelen? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service en goede koffie tijdens het wachten

Ik ben al 10 jaar klant (en mijn man ook met zijn Volvo) en in de tijd dat het nog Volvo Verkerk was, was er wifi met een beveiligingscode voor de klanten. Daardoor kon ik tijdens het wachten fijn werken en 'mijn mails doen'. Op dit moment is de wifi bij jullie zonder een wachtwoord, dus in de ogen van mijn werk 'Onbeveiligde Wifi'. Bij onbeveiligde wifi is mijn werklaptop zo ingesteld, dat ik geen gebruik kan maken van de (onbeveiligde) wifi. Mijn grootste wens op dit moment: kunnen jullie weer een wachtwoord voor jullie gratis wifi creëren? zou heel fijn zijn!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer prettig geholpen met mijn 'nieuwe' auto.

Bij Broekhuis ben ik zeer prettig geholpen nadat ik een jonge occasion via internet had uitgezocht. De auto is piekfijn in orde gemaakt bij de afleverbeurt met nieuwe banden rondom. Wat het perfect had kunnen maken was een setje nieuwe automatten geweest.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima beurt gegeven

De jaarlijkse beurt is prima gedaan: volgens afspraak, geen issues, duurde 2 uur zoals was voorspeld, goede plek om te wachten met lekkere koffie. Puntje voor verbetering: alle communicatie gaat via de werkplaats receptie, er is bijna geen contact met de monteur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al meer dan 10 jaar klant!

Denken mee, staan altijd voor je klaar en scherpe offertes voor je inruilauto! Net vorige week mijn nieuwe auto gekregen met wederom een uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
7

Gewoon goed

Netjes en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekende service bij aanschaf van een occasion

Bij onze recentelijke aanschaf van een occasion bij Broekhuis Volvo- Leidse Rijn werden wij op een vriendelijke en zeer professionele manier begeleid om tot een juiste aanschaf van een Volvo te komen. Het werd een Volvo V60 . Op een zakelijke en praktische wijze werd de koop met inruil tot een goed einde gebracht. De overdracht met attenties werd op een feestelijke wijze gedaan en deed in het geheel niet onder in vergelijking tot aanschaf van een nieuwe auto, Kleine opmerkingen door ons gedaan na aflevering van de auto en na een volledige onderhoudsbeurt, worden netjes verholpen. Kortom wij zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 41

3543 AA Utrecht

030-2411440

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.