Heel positief!

We hebben een tweedehandse volvo gekocht bij Broekhuis Houten en we zijn heel positief. Jeffrey Bogaard heeft ons goed geholpen en had alle tijd voor ons. We kregen een goede inruilprijs voor onze “oude” Volvo. Kortom, we zijn heel tevreden!

Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Houten

zwaar teleur gesteld in de service van de volvodealer

Mijne heren Begin maart 2022 heb ik een bezoek gebracht aan Volvo dealer Broekhuis in Houten daar ik belangstelling had in de Volvo XC40 omdat deze auto in de prijsklasse viel waardoor je subsidie kon krijgen bij aankoop van dit type auto. Ik heb op 18 maart 2022 een proefrit gemaakt met deze Volvo. Tijdens de uitleg van de auto door de verkoper de heer *** liet hij zien dat de kofferbak elektrisch geopend en gesloten kon worden. Toen ik hem vroeg of deze uitvoering ook op het type zat waar ik belangstelling voor had bevestigde hij dit. Ik heb toen een proefrit gemaakt en zijn na de proefrit naar binnen gegaan om een en ander te bespreken en hebben toen een levertijd afgesproken van half september. Nadat we de inruilprijs hadden afgesproken heeft hij het koopcontract opgemaakt en heb ik voor de koop getekend daar hij mij een beetje onder druk zette want als ik niet zou tekenen zou de levertijd nog langer duren. Toen ik het contract had getekend kwam hij met de opmerking dat de elektrische bedienbare achterklep niet op mijn type zat waar ik een contract voor had getekend. Ik was even beduusd en vond het zeer vreemd dat hij hier mee kwam nadat ik het contract getekend had. Ik heb toen onder protest getekend omdat ik even de weg kwijt was dit schepte niet erg veel vertrouwen in deze verkoper. Ik heb toen een kopie van het koopcontract meegekregen en de prijslijst /modeljaar2022/januari/ 2022. Eind mei werd ik door de verkoper gebeld dat de levering van de auto vertraging had en pas in november geleverd zou worden. Hier was ik even stil van ik kocht eind maart de auto en 1,5 maand later word ik even gebeld dat de auto pas half november geleverd zou worden, Ik voelde mij behoorlijk in de maling genomen. Ik heb toen een mail gestuurd dat ik van de koop af wilde zien (zie bijlage 1) omdat ik op dat moment nog andere mogelijkheden had. Een paar dagen later werd ik gebeld door de heer *** vestigingsdirecteur, ( ik kan niet de hele ervaring kwijt

Beste heer Warmerdam, Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt Het spijt mij dat wij er, ondanks pogingen van uw verkoper, wij er niet in zijn geslaagd over te brengen dat het opschuiven van de geplande productie datum echt overmacht is en dat er geen passende alternatieve Volvo XC40 Pure sneller te leveren is. Nogmaals, wij vinden dit om meerdere redenen erg vervelend. Groet, Broekhuis Volvo Houten

Grote beurt, week later accu moeten laten vervangen

Grote beurt is netjes gedaan echter kwam ik nog geen week later met startproblemen in aanmerking. Ik had aangegeven dat mijn cruise-control ook wat kuren vertoonde bij de grote beurt - deze zouden ze naar eigen zeggen hebben verholpen. Dit bleek helaas niet het geval. Week later accu-problemen die helaas niet waren geconstateerd bij een grote beurt. Dit werd uiteindelijk wel op korte termijn netjes opgelost.

ik ben goed ontvangen en geholpen

Occasion

Prima geholpen met het kopen van een Occasion bij Broekhuis in Houten. Op een goede en vertrouwelijke manier geholpen. Zeker een aanrader.

Degelijk.

Komt afspraken correct na. Degelijk en betrouwbaar.

Goex gewerkt

Het precieze onderhoud goed uitgevoerd denk ik want ik heb geen controle op papier gezien van wat er goed is of aandacht behoeft Het was ook jammer dat er ruim 18 euro voor ruitensproeier vloeistof werd gerekend wat niet behoorde volgens de receptionist dit bedrag werd teruggestort (foutje/vergissing van het computer programma). Verder werd de auto gewassen afgeleverd.

Fijne en goede ervaring met nieuwe dealer

Mijn ervaring met Volvo Broekhuis(voorheen Volvo Verkerk) kan ik als zeer prettig omschrijven. Ik heb de gesprekken bij de aankoop van mijn nieuwe Volvo en de inruil van mijn oude Volvo als prettig ervaren. Bij de aflevering van mijn nieuwe aankoop werd er ook ruim de tijd in uitleg en in installatie van o.a. Telefoon en internet gestoken. Al met al een hele fijne ervaring bij Broekhuis Houten beleefd!

duidelijk, effectief en kundig

Goed geregeld!

Weer goede service!

De prima “Verkerk-aanpak” wordt gelukkig gewoon gehandhaafd door Broekhuis.

Zoals gebruikelijk ( na 25 jaar klant ) prima geholpen

Ik had graag wel het aanbod gehad om mij even weg te brengen naar de golfclub....en na de diefstal van mijn koplampen had ik ook wel graag een aanbod gehad voor de montage van een klasse 4 alarm systeem.

Kleine beurt terwijl ik alleen apk had gevraagd

Helaas ging ik alleen voor een APK keuring maar werd ik verrast dat er ook een kleine beurt gedaan was, terwijl ik hier niet om had gevraagd. Dit waren dus onverwachte kosten die niet nodig waren aangezien mijn auto nog geen beurt nodig had. Gelukkig belde mijn contactpersoon bij Volvo Broekhuis Houten snel terug en heeft het netjes opgelost met mij. Goede service dus :-)

Kundig advies

Kundig advies en de auto netjes afgeleverd

Persoonlijke aandacht

Of het nu een APK, een servicebeurt, of een proefrit is, de klantgerichtheid en persoonlijke aandacht doet me altijd weer graag terugkomen bij Broekhuis Houten. Ditkeer ook weer zeer kundig geholpen bij de aanschaf van een jonge occasion. Alle opties qua aanschaf rustig voor me laten uitzoeken en met een gerust hart overgegaan tot de aanschaf van weer jaren rijplezier.

Over het algemeen goed tevreden

Over het algemeen goed tevreden. Gesprekken prima verlopen. Vriendelijke deskundige mensen. De auto is aan de buitenkant netjes schoon. Ook de matten in de auto zijn schoon gezogen. Maar tussen de rugleuningen en de zittingen is de stofzuiger niet geweest. Daar zaten nog de koek- en broodkruimels. En ook rond de versnellingsbak was de stofzuiger niet geweest. Ook het interieur is niet echt netjes schoongemaakt met cleaner of cockpitspray of iets dergelijks. De verkoper heeft ter plaatse nog het dashbordkastje en nog de kleine opbergruimte achter het middenconsole schoongemaakt. Ook aan enkele bedieningsknoppen, het metaalkleurig deel in het midden (dat plakt) , de binnenzijde van de deuren en het kastje onder de armleuning was met schoonmaken niet echt aandacht besteed. Dat vond ik echt wel minpuntje. Zou volgens de opdracht gewoon gebeurt moeten zijn. Zat bij de prijs in. Nu aanstaande zaterdag maar even aan de slag met zojuist aangeschafte schoonmaakspray terwijl de auto net uit de showroom komt… jammer

Werkplaats en receptie zeer prettig

Zeer prettige behandeling, correct en adequaat. Wel graag minder pushen om de auto in te ruilen. Ik heb geen behoefte aan extra push. Wel aan regelmatig contact over de beschikbare auto’s.

Flexibel en adequaat

Vriendelijke zoals altijd

Broekhuis Houten klantvriendelijk

We werden zeer vriendelijk geholpen door de verkoper van Volvo Houten. Hij nam alle tijd voor ons en gaf alle informatie die wij belangrijk vonden. Verder kregen we een uitgebreide uitleg over de technische aspecten van de Volvo V40. Een prettige ervaring!

Snel en professioneel

Vriendelijk, snel, professioneel en betrouwbaar

mijn ervaring is positief

Ze hebben heel erg meegedacht met mijn beperking. Hierdoor konden alle reparaties aan mijn auto goed worden uitgevoerd.

uitstekend

Goede garage met vriendelijk personeel.

Prettig bedrijf met kennis van zaken

Ik ben al jaren klant bij Verkerk (ondertussen Broekhuis) met mijn Volvo V50. Geen zakelijke rijder, geen leaseauto, maar dat is geen probleem. Ze zijn altijd bereikbaar en denken met je mee. Ook voor de klant met een wat oudere Volvo ;) Ze blijven rijden.

Service kan wel wat beter

Verleden week voor een kleine beurt met mijn Volvo geweest. Er bleek een deksel van een kap verdwenen te zijn. Er werd een nieuwe besteld en deze ging ik vanmorgen ophalen. Toen de klep open ging, bleken er nogal wat bladeren en takjes te liggen, deze zijn dus verleden week niet verwijderd. Maar ook de “verdwenen” deksel bleek er te liggen. Als ze verleden week dus deze bladeren/takjes even hadden verwijderd( 20 sec werk) was een nieuw bezoek vandaag dus niet nodig geweest.

Fijn contact en een goedlopend aankoopproces bij deze garage!

Wij waren al langere tijd op zoek naar een jonge Volvo V60, met alle opties. Deze vonden wij een uur van onze woonplaats bij Broekhuis Houten. Na een kort berichtje via de website, werden wij binnen enkele uren al teruggebeld door een enthousiaste en vriendelijke verkoper. Hij stond ons ook zeer correct te woord bij de proefrit. Alle vragen werden beantwoord en er werd goed met ons meegedacht. Voor onze 'oude' auto werd een correcte prijs geboden en we waren snel uit de onderhandelingen. Bij aflevering stond de auto netjes klaar en ontving mijn vrouw zelfs nog een erg leuke attentie. Kortom, wij zijn zeer tevreden met de aankoop en het aankoopproces!

Auto is weer helemaal op orde

Na een grondige inspectie alle verbeterpunten samen doirgenomen. Deze zijn vervolgens conform afspraken en afgesproken prijs uitgevoerd