Filters

10

Goede ervaring, klantvriendelijk en gastvrij

Mijn Volvo had een spoed reparatie nodig, ondanks de volle planning werd dit zeer snel en goed uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers, en vooraf is de reparatie en de bijhorende kosten besproken.

  • Aanbevelen? Ja
7

kan beter, probleem vakkundig opgelost

Het uiteindelijke probleem, het niet naar de basisinstelling koplampsproeier, dus terug zakken in de bumper zodra deze gebruikt is is verholpen door deze volledig te vervangen. Eerste sessie was smeren van kunststof elementjes. Wanneer deze krom of scheef t.o.v. elkaar zijn zal smeren never nooit de oplossing zijn. Het moeten rechte evenwijdige elementen zijn omdat deze in elkaar schuiven. Probleem nu verholpen. Streep erdoor en doorgaan, er zijn ergere zaken. Wel aanvullende opmerking, maar daar kunnen de dealers ( meerdere gesproken) niets aan doen, Uitleg van de digitale systemen. Iedere keer krijg je aanvullende informatie wat als minimaal icoontje op het scherm staat os dat je verschillende knopjes moet indrukken of iets te resetten cq je digitale scherm kan opschonen. Dat valt mij van een concern als VOLVO enorm tegen. Nogmaals zelfs de chef werkplaats kan hier niet in veranderen. We leren elkaar de ups en mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima service

Alles volgens afspraak nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel aandacht voor de potentiële klant, met goede adviezen

Veel aandacht voor de potentiële klant !

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

Bij aanschaf mooie XC60 T6 recharge 2022 goed geholpen. Zowel professioneel als klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en deskundigheid inclusief vooraf volledige transparantie over de kosten

Duidelijk en transparant over de kosten. Deskundige monteurs die prima binnen de afgesproken tijd de onderhoudsbeurt uitvoeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwde service en meer!

De aflevering van mijn vijfde Volvo XC60 overtrof al de vorige. Zeer persoonlijke aandacht was de nummer één. En weer stond er een fantastische auto waarmee ik weer met veel plezier en professioneel de weg op werd gestuurd.

  • Aanbevelen? Ja
9

blij met de aankoop en het contact

heel blij met de auto en een prima contact met Jeffrey!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed en netjes behandeld

Goedemorgen ik ben goed ontvangen ☕️.goede informatie en alles netjes afgehandeld ik ben heel tevreden,ga zo door Jeffrey. Groetjes FA. Hermsen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima aflevering en ontvangst

De aflevering van mijn Volvo XC40 recharge is zeer goed verlopen. Onder het genot van een kop koffie is het papierwerk geregeld. Daarna mochten we de auto onthullen en is de bediening uitvoerig uitgelegd. Ook het koppelen van de Volvo app en de telefoon is door Jeffrey (uit Houten) doorgenomen en geregeld. We konden daarna tevreden de eerste km's gaan maken. Verder is het een feest om in de XC40 te rijden als ex BMW rijder. Top dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel positief!

We hebben een tweedehandse volvo gekocht bij Broekhuis Houten en we zijn heel positief. Jeffrey Bogaard heeft ons goed geholpen en had alle tijd voor ons. We kregen een goede inruilprijs voor onze “oude” Volvo. Kortom, we zijn heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
2

zwaar teleur gesteld in de service van de volvodealer

Mijne heren Begin maart 2022 heb ik een bezoek gebracht aan Volvo dealer Broekhuis in Houten daar ik belangstelling had in de Volvo XC40 omdat deze auto in de prijsklasse viel waardoor je subsidie kon krijgen bij aankoop van dit type auto. Ik heb op 18 maart 2022 een proefrit gemaakt met deze Volvo. Tijdens de uitleg van de auto door de verkoper de heer *** liet hij zien dat de kofferbak elektrisch geopend en gesloten kon worden. Toen ik hem vroeg of deze uitvoering ook op het type zat waar ik belangstelling voor had bevestigde hij dit. Ik heb toen een proefrit gemaakt en zijn na de proefrit naar binnen gegaan om een en ander te bespreken en hebben toen een levertijd afgesproken van half september. Nadat we de inruilprijs hadden afgesproken heeft hij het koopcontract opgemaakt en heb ik voor de koop getekend daar hij mij een beetje onder druk zette want als ik niet zou tekenen zou de levertijd nog langer duren. Toen ik het contract had getekend kwam hij met de opmerking dat de elektrische bedienbare achterklep niet op mijn type zat waar ik een contract voor had getekend. Ik was even beduusd en vond het zeer vreemd dat hij hier mee kwam nadat ik het contract getekend had. Ik heb toen onder protest getekend omdat ik even de weg kwijt was dit schepte niet erg veel vertrouwen in deze verkoper. Ik heb toen een kopie van het koopcontract meegekregen en de prijslijst /modeljaar2022/januari/ 2022. Eind mei werd ik door de verkoper gebeld dat de levering van de auto vertraging had en pas in november geleverd zou worden. Hier was ik even stil van ik kocht eind maart de auto en 1,5 maand later word ik even gebeld dat de auto pas half november geleverd zou worden, Ik voelde mij behoorlijk in de maling genomen. Ik heb toen een mail gestuurd dat ik van de koop af wilde zien (zie bijlage 1) omdat ik op dat moment nog andere mogelijkheden had. Een paar dagen later werd ik gebeld door de heer *** vestigingsdirecteur, ( ik kan niet de hele ervaring kwijt

  • Aanbevelen? Ja
7

Grote beurt, week later accu moeten laten vervangen

Grote beurt is netjes gedaan echter kwam ik nog geen week later met startproblemen in aanmerking. Ik had aangegeven dat mijn cruise-control ook wat kuren vertoonde bij de grote beurt - deze zouden ze naar eigen zeggen hebben verholpen. Dit bleek helaas niet het geval. Week later accu-problemen die helaas niet waren geconstateerd bij een grote beurt. Dit werd uiteindelijk wel op korte termijn netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

ik ben goed ontvangen en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Occasion

Prima geholpen met het kopen van een Occasion bij Broekhuis in Houten. Op een goede en vertrouwelijke manier geholpen. Zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Degelijk.

Komt afspraken correct na. Degelijk en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goex gewerkt

Het precieze onderhoud goed uitgevoerd denk ik want ik heb geen controle op papier gezien van wat er goed is of aandacht behoeft Het was ook jammer dat er ruim 18 euro voor ruitensproeier vloeistof werd gerekend wat niet behoorde volgens de receptionist dit bedrag werd teruggestort (foutje/vergissing van het computer programma). Verder werd de auto gewassen afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne en goede ervaring met nieuwe dealer

Mijn ervaring met Volvo Broekhuis(voorheen Volvo Verkerk) kan ik als zeer prettig omschrijven. Ik heb de gesprekken bij de aankoop van mijn nieuwe Volvo en de inruil van mijn oude Volvo als prettig ervaren. Bij de aflevering van mijn nieuwe aankoop werd er ook ruim de tijd in uitleg en in installatie van o.a. Telefoon en internet gestoken. Al met al een hele fijne ervaring bij Broekhuis Houten beleefd!

  • Aanbevelen? Ja
9

duidelijk, effectief en kundig

Goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
8

Weer goede service!

De prima “Verkerk-aanpak” wordt gelukkig gewoon gehandhaafd door Broekhuis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals gebruikelijk ( na 25 jaar klant ) prima geholpen

Ik had graag wel het aanbod gehad om mij even weg te brengen naar de golfclub....en na de diefstal van mijn koplampen had ik ook wel graag een aanbod gehad voor de montage van een klasse 4 alarm systeem.

  • Aanbevelen? Ja
8

Kleine beurt terwijl ik alleen apk had gevraagd

Helaas ging ik alleen voor een APK keuring maar werd ik verrast dat er ook een kleine beurt gedaan was, terwijl ik hier niet om had gevraagd. Dit waren dus onverwachte kosten die niet nodig waren aangezien mijn auto nog geen beurt nodig had. Gelukkig belde mijn contactpersoon bij Volvo Broekhuis Houten snel terug en heeft het netjes opgelost met mij. Goede service dus :-)

  • Aanbevelen? Ja
9

Kundig advies

Kundig advies en de auto netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke aandacht

Of het nu een APK, een servicebeurt, of een proefrit is, de klantgerichtheid en persoonlijke aandacht doet me altijd weer graag terugkomen bij Broekhuis Houten. Ditkeer ook weer zeer kundig geholpen bij de aanschaf van een jonge occasion. Alle opties qua aanschaf rustig voor me laten uitzoeken en met een gerust hart overgegaan tot de aanschaf van weer jaren rijplezier.

  • Aanbevelen? Ja
7

Over het algemeen goed tevreden

Over het algemeen goed tevreden. Gesprekken prima verlopen. Vriendelijke deskundige mensen. De auto is aan de buitenkant netjes schoon. Ook de matten in de auto zijn schoon gezogen. Maar tussen de rugleuningen en de zittingen is de stofzuiger niet geweest. Daar zaten nog de koek- en broodkruimels. En ook rond de versnellingsbak was de stofzuiger niet geweest. Ook het interieur is niet echt netjes schoongemaakt met cleaner of cockpitspray of iets dergelijks. De verkoper heeft ter plaatse nog het dashbordkastje en nog de kleine opbergruimte achter het middenconsole schoongemaakt. Ook aan enkele bedieningsknoppen, het metaalkleurig deel in het midden (dat plakt) , de binnenzijde van de deuren en het kastje onder de armleuning was met schoonmaken niet echt aandacht besteed. Dat vond ik echt wel minpuntje. Zou volgens de opdracht gewoon gebeurt moeten zijn. Zat bij de prijs in. Nu aanstaande zaterdag maar even aan de slag met zojuist aangeschafte schoonmaakspray terwijl de auto net uit de showroom komt… jammer

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Linieveste 10

3992 DJ Houten

030-6066860

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.