Uitleg prima

Maar dat je bij het ophalen van een auto ter waarde van 45000 euro nog geen bloemetje of flesje wijn krijgt, is toch wel heel bijzonder

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Wij hebben u tot op heden niet kunnen bereiken. Wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 030-6066860 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Bijzonder goed

Prettig en professioneel contact met Matthijs van Vliet. Correcte en vlotte afwikkeling van de aankoop en inruil.

Beste David, Gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent door Matthijs. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Prima en snel

Prima uitgevoerd en binnen gestelde tijd

Beste Ton, Bedankt voor uw positieve review en de mooie 10. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag een volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Fijn bedrijf

Bij dit bedrijf wordt er naar je geluisterd en meegedacht,hier in Houten. Je voelt je daar eigenlijk gelijk thuis. Ze doen gewoon wat ze beloven, no nonsense.

Beste Erik, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Alles netjes uitgevoerd en prettig geholpen

Alles netjes uitgevoerd, auto mooi schoon en fijn geholpen.

Beste John, Dank u wel voor uw mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Geweldige Onderhoudservaring bij Volvo Broekuis Houten

Onlangs had ik de gelegenheid om mijn auto bij Volvo Broekuis in Houten binnen te brengen voor een onderhoudsbeurt. Vanaf het moment dat ik de vestiging binnenliep, werd ik begroet door uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze namen de tijd om naar mijn zorgen te luisteren en beantwoordden al mijn vragen met geduld en deskundigheid. Dit zorgde ervoor dat ik me welkom en gewaardeerd voelde als klant. Het onderhoud zelf was van hoge kwaliteit. Mijn auto werd grondig geïnspecteerd en onderhouden, en de technici deden duidelijk hun best om ervoor te zorgen dat alles in topconditie was. Na de onderhoudsbeurt kreeg ik een gedetailleerde uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden en eventuele aanbevelingen voor toekomstig onderhoud. Dit zorgde voor transparantie en gemoedsrust. Wat me het meest opviel, was de toewijding van het personeel aan klanttevredenheid. Ze deden duidelijk hun uiterste best om ervoor te zorgen dat ik tevreden was met hun service. Als iemand die veel belang hecht aan betrouwbare auto-onderhoud, kan ik Volvo Broekuis Houten van harte aanbevelen.

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en zijn dan ook blij te zien dat u het zo heeft ervaren. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen, graag tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Vriendelijk, snel en gedegen service

Mijn APK en bandenwissel verliepen heel snel, terwijl ik rustig op locatie enkele video-overleggen kon doen. De medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en ze hebben netjes werk afgeleverd. Na afloop van de werkzaamheden stond mijn auto klaar om direct mee weg te rijden. Een top ervaring!

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Kan / moet denk ik beter

De verkoopmedewerkster, Emma de Wit heeft haar uiterste best gedaan, o.a. daarom hebben we de Volvo ook aangeschaft bij Broekhuis. Auto bevalt prima echter........er zit een Duitse handleiding bij. Toen ik dit de dag na levering meldde werd er erg moeilijk gedaan over het verkrijgen van een Nederlandse handleiding. Vreemd, ik mag toch verwachten dat, wanneer ik in NL een Volvo koop bij een officiële dealer, er een Nederlandse handleiding bij de auto zit. Emma heeft dit, naar ik begrijp nu opgelost, zij verwacht dat ik loop volgende week de Nederlandse handleiding krijg.

Netjes afgeleverd en goede uitleg ,bedankt Emma.

Bedankt René, voor deze mooie beoordeling. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

uitstekende klantgerichte service

prettig contact meedenken op zoek naar beste oplossing komen afspraken na

Bedankt Bernard, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Uitstekende kwaliteit van de gehele organisatie en oplevering

Uitstekende kwaliteit van de gehele organisatie en oplevering

Bedankt voor deze mooie review! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Positief.

Vlot een afspraak. Vriendelijke medewerkers.

Beste Elie, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Goede service en klantvriendelijk

Dit was mijn eerste keer bij Broekhuis Volvo. Normaal ga ik naar autogarages omdat ik dan waarschijnlijk wat goedkoper uit ben, maar sinds kort heb ik een wat duurdere auto aangekocht en wil daar dan ook zuinig op zijn en er zeker van zijn dat alle filters, etc voor een volvo zijn. Mijn ervaring was zeer goed. Ze zijn klantvriendelijk en hebben een goede service. Ik kwam voor een onderhoudsbeurt en me auto werd ook gestofzuigd en van buiten gewassen...wat een verrassing !

Bedankt Ronald, voor het delen van uw positieve ervaring. We vinden het erg fijn om te zien dat u onze service als goed en klantvriendelijk omschrijft. Dat wij u hebben mogen verassen met een schone auto is mooi om te horen! Graag staan wij bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Goede snelle servicebeurt

Warm ontvangst, goede controle over de gemaakte afspraak en werkzaamheden. Goede werkplek en goede uitleg over wat er is uitgevoerd en waarom. Kortom, uitstekende klantervaring en dat is waarom ik terug blijf komen.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij dat zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Gewoon een goede en nette service zoals altijd

Auto voor een grote beurt gebracht. Na 2 uurtjes was de auto weer klaar en kunnen we er weer een jaartje tegen Goede service en vriendelijk en bekwaam personeel, top.

Bedankt Johan, voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. We zien u graag volgend jaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Fijne garage, denkt mee met de klant en zorgt daardoor voor een fijne ervaring.

Bedankt voor uw beoordeling en dit mooie compliment! We zijn blij om u te mogen voorzien van onze service. Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

12-06-2023 mijn ervaring met de olie- en polestar-software van mijn auto

Zeer goede hulp bij omgang met klanten,Uw medewerkers informeren de eigenaar van het voertuig zeer goed over het onderhoud en de problemen van het voertuig.

Bedankt Haluk, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

Goede ervaring, klantvriendelijk en gastvrij

Mijn Volvo had een spoed reparatie nodig, ondanks de volle planning werd dit zeer snel en goed uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers, en vooraf is de reparatie en de bijhorende kosten besproken.

Beste Martijn, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Houten

kan beter, probleem vakkundig opgelost

Het uiteindelijke probleem, het niet naar de basisinstelling koplampsproeier, dus terug zakken in de bumper zodra deze gebruikt is is verholpen door deze volledig te vervangen. Eerste sessie was smeren van kunststof elementjes. Wanneer deze krom of scheef t.o.v. elkaar zijn zal smeren never nooit de oplossing zijn. Het moeten rechte evenwijdige elementen zijn omdat deze in elkaar schuiven. Probleem nu verholpen. Streep erdoor en doorgaan, er zijn ergere zaken. Wel aanvullende opmerking, maar daar kunnen de dealers ( meerdere gesproken) niets aan doen, Uitleg van de digitale systemen. Iedere keer krijg je aanvullende informatie wat als minimaal icoontje op het scherm staat os dat je verschillende knopjes moet indrukken of iets te resetten cq je digitale scherm kan opschonen. Dat valt mij van een concern als VOLVO enorm tegen. Nogmaals zelfs de chef werkplaats kan hier niet in veranderen. We leren elkaar de ups en mogelijkheden.

Beste Eric, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij betreuren het feit dat we het issue niet in een keer hebben kunnen oplossen, omdat dit wel altijd ons streven is. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet. Broekhuis Volvo Houten

prima service

Alles volgens afspraak nagekomen.

Bedankt Jos, voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Houten

Veel aandacht voor de potentiële klant, met goede adviezen

Veel aandacht voor de potentiële klant !

Beste Jaap, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Houten

uitstekend

Bij aanschaf mooie XC60 T6 recharge 2022 goed geholpen. Zowel professioneel als klantvriendelijk.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en fijne kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Houten

Prima service en deskundigheid inclusief vooraf volledige transparantie over de kosten

Duidelijk en transparant over de kosten. Deskundige monteurs die prima binnen de afgesproken tijd de onderhoudsbeurt uitvoeren.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Houten

Vertrouwde service en meer!

De aflevering van mijn vijfde Volvo XC60 overtrof al de vorige. Zeer persoonlijke aandacht was de nummer één. En weer stond er een fantastische auto waarmee ik weer met veel plezier en professioneel de weg op werd gestuurd.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Volvo Houten

blij met de aankoop en het contact

heel blij met de auto en een prima contact met Jeffrey!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn om te zien dat je blij bent met de aankoop. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Houten

Linieveste 10

3992 DJ Houten