Mega goede service, altijd aardig en goed werk!

Een nieuwe garage zoeken is altijd spannend, maar ik ben mega blij dat ik bij Jack van Meel per toeval terecht ben gekomen. Nu een paar keer hier geweest en altijd tevreden naar huis gegaan!

Alles prima in orde

perfect

hij is eerlijk en oprecht als er iets met de auto is

Ik had mijn auto dinsdag ochtend gebracht ivm een storing, ondanks dat het heel druk was kon ik mijn auto woensdagavond ophalen. De storing is opgelost en hij start weer goed.

Top services

Inmiddels al vele malen voor onderhoud geweest. Telkens keurig te woord gestaan en geholpen. Dat er een grote tevredenheid onder de klanten is begrijp ik goed. Helaas heb ik na de grote beurt nog weer een nieuwe afspraak moeten maken. Uitkomst na een kort onderzoek bleek er een wiellager versleten te zijn. Dat zijn zaken die gebeuren bij een auto van 16 jaar oud. Net als bij mensen onstaat er slijtage en is extra onderhoud noodzakelijk. Ook deze keer weer uitstekend geholpen.

Vertrouwde service en kwaliteit.

Volgens gemaakte afspraak afspraak reparatie verwerkt.

Wordt netjes geholpen

Op elke vraag krijg ik een duidelijk antwoord

Een hele goede service!

Altijd vriendelijk te woord sjapou!

Netjes, bijna op tijd, redelijke prijs!

Telefonische afspraak gemaakt, helaas een dag te laat door een buiten hun schuld zijnde stroomstoring.

Goede service.

Goede service en klantvriendelijk.

Wederom zeer tevreden

Fijn bedrijf, prima service. Auto weer gekeurd en nagekeken dus we kunnen weer veilig op pad. Helemaal Top!

Goed en netjes geregeld

Altijd netjes en snel geholpen.

Altijd netjes en snel geholpen.

Net, snel en vriendelijk

Met een oudere auto, met flink wat kilometers op de teller ben ik hier telkens snel en heel vriendelijk geholpen. Vooral fijn dat ze goed contact houden en overleggen over de reparaties.

prima service

top

Goede service vriendelijk

super goed geholpen

grote beurt en keuren goede uitleg alles netjes op tijd klaar

Uitstekend!

Afspraken worden goed nagekomen!

Vakmensen

Kundig personeel

Super service!

Vriendelijk personeel, alles wordt overlegd en auto weer in orde!

Erg vriendelijke service

Erg vriendelijk te woord gestaan en er werd meegedacht

Altijd goede ervaringen

Topservice

Woensdag 25 maart 2024, auto gebracht voor een kleine beurt en een accu-controle. Als vanouds is de servicebeurt goed uitgevoerd en een tip gekregen omtrent de auto winterbanden.

Correct behandeld

Correct behandeld