Fair bod, snelle afhandeling, betrouwbaar

Caravan te koop aangeboden, snelle reactie met een eerlijk bod. Afhandeling allemaal soepel per e-mail, opgehaald zoals afgesproken, zelfde dag betaling en vrijwaring binnen. Netjes.

Vriendelijke mensen, fijn bedrijf voor als u een caravan/camper zoekt

We zijn erg goed geholpen met het uitzoeken van een caravan, wat een plezierig bedrijf, vriendelijke medewerkers! Je krijgt genoeg informatie over de caravan,onze oude solifer caravan konden we inruilen Gisteren onze hobby 400sf opgehaald er zat zelf een hele mooie grote strik op, super leuk! Heel erg bedankt ook voor de bloemen :-) We gaan zeker genieten van onze caravan Bedankt en komen zeker x terug Harm & Bouwina

Snel, klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Zeer snelle reactie gekregen op mijn email voor de evt. verkoop van mijn caravan. Binnen de 48 uur werd ik al opgebeld door de eigenaar Niels van Caravan Noord. Na wat onderhandelen zijn we zeer snel tot een akkoord gekomen. Niels heeft de gemaakte afspraken goed nagekomen en de betaling en vrijwaringsbewijs netjes op tijd en snel overgemaakt ! Dit bedrijf is zeker een aanrader om je caravan / camper snel en betrouwbaar te verkopen !

Snel en betrouwbaar

Wij verkochten een caravan. Snel een 1e bod gekregen. Na enige onderhandeling zijn we er ook snel uitgekomen. In de zelfde week werd de caravan opgehaald. Geld werd vooraf netjes overgemaakt en na ophalen vd caravan kreeg ik vlot de rdw overschrijving toegestuurd. Ik kan de afhandeling niet beter kunnen wensen. Ik beveel het bedrijf aan.

Snelle verkoop, betrouwbaar!

Fijne ervaring. Koop was snel gesloten. Keurig aanbetaling gehad daar wij eerst nog met de caravan weg gingen voordat hij de caravan overnam. Daarna rest bedrag gestort voordat de caravan gehaald werdt. Zeker een aanrader snelle afhandeling, betrouwbaar, vriendelijk!

Klasse

Zakelijk snel afgehandelt

Eerlijk en klantvriendelijk bedrijf

Snelle reactie op e-mail, houdt zich aan de afspraken geeft advies bij het aanvragen van formulieren en is snel met het overmaken van het geld

Alles supersnel geregeld

Onze caravan aan dit bedrijf verkocht, alles in goed vertrouwen gedaan en zeker niet het vertrouwen geschaad. Alles heel snel geregeld en het bedrijf is open en eerlijk.

Correct zoals het hoort

Fantastische zaak. Betrouwbaar. En top service.

Prima service. Snel en accuraat.

Goed advies wat betrefd mij caravan

Heb aangename ervaring opgedaan met Niels , eigenaar van Caravan Noord door zijn omgang met klanten , nl ontspannen , eerlijk en naturel . Dat geeft een vertrouwd gevoel , vind je niet vaak meer !

Snelle en prettige afhandeling van de verkoop van onze caravan

We hebben onze caravan op een zeer prettige en correcte wijze verkocht. Afspraken nagekomen en een correcte prijs ontvangen voor onze caravan.

Professioneel en persoonlijk contact

Niels vertegenwoordigd wijkopencaravans, een klantgericht en vriendelijke bedrijf. Wij hebben onze caravan verkocht voor een goede prijs, afhandeling verliep snel en correct. Dit bedrijf is een aanrader om te kopen en verkopen van je caravan/ camper! Familie Bos

Wat een fijn, eerlijk en snel bedrijf.

Onze caravan aan Niels verkocht, een zeer prettige en correcte afwerking. Prima en eerlijke prijs. Direct na het overeengekomen bedrag een aanbetaling ontvangen en bij het ophalen van de caravan de restant betaling en vrijwaring ontvangen. Nogmaals Super!!

Een super positieve ervaring met Caravan Noord.

Wij hebben onze caravan aan Niels verkocht van Caravan Noord. Wat een positieve verkoop was het een eerlijke prijs gekregen voor de caravan. Ontvangst was super en afhandeling was perfect. Geld gelijk gestort op de rekening en vrijwaring geregeld. Niels nog bedankt voor de zelfgemaakte advocaat pot.

Uiterst plezierige en snelle afhandeling van de verkoop van onze caravan. Kon niet beter!!

Eerlijke prijs, alles top geregeld

Ik wilde graag mijn Kip caravan verkopen omdat wilde overstappen naar een camper. Niels heeft ons bij beide wensen geholpen en alles werd tot in de puntjes geregeld!

Zeer goed en correct bedrijf!

Onze ervaring met dhr. Woldhuis van Wijkopencaravans.nl is zeer goed, dhr. Woldhuis is langs geweest om onze caravan te kopen, we kregen meteen een goed bod, Niels deed zelfs niet moeilijk over een paar beschadigingen aan de caravan… het was meteen overschrijven en geld op de rekening. Top bedrijf!!

Snelle reactie, en verkoop van onze caravan vlekkeloos verlopen.

Caravan stond al 6 jaar op de zelfde plek en had al wortel geschoten. Niets heeft het probleemloos opgelost.

Top ervaring!

Wij komen al jaren met heel veel plezier bij Niels ! Niels doet precies wat ie beloofd voor een eerlijke prijs.

Top service.

Goede service en een fijne prijs gekregen voor mijn caravan!

Top service.

Goede service en een fijne prijs gekregen voor mijn caravan!

Vlot verlopen' dikke pluim!

Snel een bod, direct juiste afwikkeling

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Als mensen mij vragen hoe ik Wijkopencaravans.nl zou omschrijven in een woord? Fantastisch! Goed contact, snelle afhandeling, en vriendelijk transport. Zeker aan te raden!

Wij hebben onze caravan aan Niels verkocht. Goede en snelle service.