Klasse

Zakelijk snel afgehandelt

Eerlijk en klantvriendelijk bedrijf

Snelle reactie op e-mail, houdt zich aan de afspraken geeft advies bij het aanvragen van formulieren en is snel met het overmaken van het geld

Alles supersnel geregeld

Onze caravan aan dit bedrijf verkocht, alles in goed vertrouwen gedaan en zeker niet het vertrouwen geschaad. Alles heel snel geregeld en het bedrijf is open en eerlijk.

Correct zoals het hoort

Fantastische zaak. Betrouwbaar. En top service.

Prima service. Snel en accuraat.

Goed advies wat betrefd mij caravan

Heb aangename ervaring opgedaan met Niels , eigenaar van Caravan Noord door zijn omgang met klanten , nl ontspannen , eerlijk en naturel . Dat geeft een vertrouwd gevoel , vind je niet vaak meer !

Snelle en prettige afhandeling van de verkoop van onze caravan

We hebben onze caravan op een zeer prettige en correcte wijze verkocht. Afspraken nagekomen en een correcte prijs ontvangen voor onze caravan.

Professioneel en persoonlijk contact

Niels vertegenwoordigd wijkopencaravans, een klantgericht en vriendelijke bedrijf. Wij hebben onze caravan verkocht voor een goede prijs, afhandeling verliep snel en correct. Dit bedrijf is een aanrader om te kopen en verkopen van je caravan/ camper! Familie Bos

Wat een fijn, eerlijk en snel bedrijf.

Onze caravan aan Niels verkocht, een zeer prettige en correcte afwerking. Prima en eerlijke prijs. Direct na het overeengekomen bedrag een aanbetaling ontvangen en bij het ophalen van de caravan de restant betaling en vrijwaring ontvangen. Nogmaals Super!!

Een super positieve ervaring met Caravan Noord.

Wij hebben onze caravan aan Niels verkocht van Caravan Noord. Wat een positieve verkoop was het een eerlijke prijs gekregen voor de caravan. Ontvangst was super en afhandeling was perfect. Geld gelijk gestort op de rekening en vrijwaring geregeld. Niels nog bedankt voor de zelfgemaakte advocaat pot.

Uiterst plezierige en snelle afhandeling van de verkoop van onze caravan. Kon niet beter!!

Eerlijke prijs, alles top geregeld

Ik wilde graag mijn Kip caravan verkopen omdat wilde overstappen naar een camper. Niels heeft ons bij beide wensen geholpen en alles werd tot in de puntjes geregeld!

Zeer goed en correct bedrijf!

Onze ervaring met dhr. Woldhuis van Wijkopencaravans.nl is zeer goed, dhr. Woldhuis is langs geweest om onze caravan te kopen, we kregen meteen een goed bod, Niels deed zelfs niet moeilijk over een paar beschadigingen aan de caravan… het was meteen overschrijven en geld op de rekening. Top bedrijf!!

Snelle reactie, en verkoop van onze caravan vlekkeloos verlopen.

Caravan stond al 6 jaar op de zelfde plek en had al wortel geschoten. Niets heeft het probleemloos opgelost.

Top ervaring!

Wij komen al jaren met heel veel plezier bij Niels ! Niels doet precies wat ie beloofd voor een eerlijke prijs.

Top service.

Goede service en een fijne prijs gekregen voor mijn caravan!

Top service.

Goede service en een fijne prijs gekregen voor mijn caravan!

Vlot verlopen' dikke pluim!

Snel een bod, direct juiste afwikkeling

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Als mensen mij vragen hoe ik Wijkopencaravans.nl zou omschrijven in een woord? Fantastisch! Goed contact, snelle afhandeling, en vriendelijk transport. Zeker aan te raden!

Top service

Wij hebben onze caravan aan Niels verkocht. Goede en snelle service.

Top service!

Ik heb online het formulier ingevuld en kreeg dezelfde dag nog bericht! Een nette prijs voor mijn caravan gekregen en uiterst vriendelijk geholpen. Prettig zaken doen. Ik beveel dit bedrijf aan.

Goede service en betrouwbaar, zou Noord Caravans aan iedereen aanraden!

Noord Caravans heeft ons goed geholpen bij de aanschaf van onze caravan. Zeker bij zo n uitgave is een betrouwbaar advies essentieel en dat hebben ze helemaal waargemaakt, top!

Persoonlijk en snel

Gelijk een goed bod. Alle afspraken zijn ze nagekomen! TOP

Goed bezig

Doet wat hij zegt!

Snel en vlot van mijn caravan af

Snel en vlot van onze caravan af, zonder gedoe. Prima verlopen!