Goede info in winkel

Matras voelt goed, kussen moet even wennen. Goede service.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Ongekend goede service !!

Een van onze handmatig verstelbare lattenbodems (20 jaar oud !!) functioneerde niet meer door een defecte gasveer. We wonen sinds kort in Emmeloord en wendden ons op goed geluk tot de firma Huisman. Nog dezelfde avond kwam de heer Huisman langs om te kijken wat er mis was. Lang verhaal kort: Na wat speurwerk slaagde hij erin de juiste vervangende gasveer te traceren. En een paar weken later kwam hij langs om deze gasveer te monteren. E.e.a. werd uitgevoerd tegen kostprijs van de gasveer !! Een dergelijke fantastische service hebben we nooit eerder meegemaakt. Helemaal TOP !!!

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Alle tijd voor een prettig en goed advies

Mooie winkel met vakkundige adviseurs, denken mee voor de beste optie en uitgebreid tijd om matras te proberen.

• Waar kent u ons van? Via bekende

zeer tevreden met mijn nieuwe matras en kussen

ik ben heel tevreden met mijn nieuwe matras en kussen. Van af de 1e nacht heerlijk geslapen en uitgerust op gestaan. Alle lof voor de goede uitleg en vriendelijkheid

prima de luxe

We zijn prettig geholpen. En het gekochte bed is netjes gemonteerd. De 2 bezorgers / monteurs waren vriendelijk. we zijn dik tevreden.

Gespecialiseerd bedrijf. Betrouwbaar

Super geholpen, goede service.

Goed slaap advies

Mijn ervaringen met Beddenspecialist Huisman zijn goed Alle afspraken zijn naar tevredenheid afgehandeld

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Goed, veel verstand van bedden en alles wat er bij hoord.

Heel netjes geholpen.

goede service

prima ik ben heel goed geholpen.

• Waar kent u ons van? Internet/Google

geweldige service en goed advies

Wat een geweldig bedrijf. Leuk personeel, goed en eerlijk advies. De adviezen die we kregen bleken in de praktijk ook echt te kloppen

• Waar kent u ons van? Via bekende

Keurige service, advies en levering!

Nemen ruimschoots de tijd voor adviesgesprek en uitzoeken. Alles gaat op basis van vertrouwen.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Vakkundig advies. Zeer klant gericht.

• Waar kent u ons van? Kranten

Heel goed slaapadvies en goeie service.

Na het slapen met de SlaapID slaapmeting, kregen we inzicht en duidelijkheid in diverse items die belangrijk zijn bij een keus voor nieuwe producten, zoals dekbed, matrassen en bedbodems. We kregen hele goeie adviezen en er werd veel tijd en aandacht besteed aan ons om een keus te kunnen maken. De service bij aflevering, vonden wij heel goed. Top!

• Waar kent u ons van? Kranten

Rustig fijne sfeer alle tijd

Ben goed geholpen met advies men dacht mee

Vriendelijk en fatsoenlijk geholpen

De insteek is altijd slaapcomfort geweest en dat is te merken. Kreeg heel erg het gevoel dat ze gewoon enthousiast zijn over goed slapen. Top kwaliteit en service!

• Waar kent u ons van? Via bekende

Ontzettend goed geadviseerd en ook heel fijn geholpen, de levering op een tijdstip, die voor ons ook fijn was! Kort samen gevat : geweldig

• Gekocht product: Compleet bed
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

Vriendelijk, professioneel en echt meedenkend!

In een ongedwongen sfeer werd onze slaap-id uitgelezen en werden alle mogelijkheden besproken. Genoeg om eens rustig over na te denken. Na nog enkele vragen ook een uitgebreide mail met alle mogelijkheden op een rij. Tijdens het bedenken wat we gaan doen hebben we al wel een nieuw (zijden) dekbed aangeschaft om de temperatuur beter te krijgen. En elke avond is het weer een genot om daar onder te slapen! Zeker een aanrader deze beddenspecialist!

• Gekocht product: Kussens | Dekbedden
  • Waar kent u ons van? Via bekende

Zeer goed gespecialiseerd in hun vak

Door middel van de slaap id een paar nachten te gebruiken werd er gekeken naar ons slaappatroon maar ook ons slaapklimaat. Dat laatste houdt bijvoorbeeld in heb je het juiste dekbed ,matras en uiteraard de bodem . Wat een wereld ging er voor ons open. Dat het juiste slaapsysteem zoveel doet met je nachtrust. Alles werd vriendelijk en zorgzaam uitgelegd. Ook werden ze voor een uitdaging gezet onze bodems met matrassen hadden niet dezelfde hoogte. Zelfs dat konden ze aanpassen. Met hoeveel vragen we ook kwamen altijd een vriendelijk antwoord en een kopje koffie. Op het laatst ook nog voor uitstapverlichting gekozen alles is zorgvuldig en netjes gemonteerd . Vanaf nacht 1 een heerlijke nachtrust en eindelijk weer goed geslapen en nog steeds uitgerust opstaan.

• Waar kent u ons van? Internet/Google

Ik lig nu elke nacht onder een wolkje!

Geen verkooppraatje, gewoon eerlijk advies, niet opdringerig! Toen ik mijn dekbed kreeg, bleek er een foutje te zijn gemaakt in de fabriek met de afmetingen. Ik ben toen bijzonder goed geholpen! Ik ga nergens anders meer heen als het gaat om mijn nachtrust!

• Gekocht product: Bedtextiel | Badtextiel

Goede deskundige voorlichting.

Goede service en prettige behandeling . Ook het afleveren vonden we zeer correct.

• Waar kent u ons van? Via bekende

Vriendelijk ontvangen en zeer kundig advies! Vriendelijk bedankt voor de goede service. Groetjes Willy Holtland Hallie.

Goed product, vlot geleverd

Ik had een bestelling voor bedtextiel. Niet moeilijk, weinig poespas. Toch kreeg ik meer gedetailleerde informatie dan gedacht op een professionele en zeer klantvriendelijke manier. Dus goede koop!!

• Gekocht product: Bedtextiel | Badtextiel

Netjes geholpen.

Goed uit gelegd en netjes behandeld

• Waar kent u ons van? Kranten

Persoonlijke en zeer prettige begeleiding

Bij een grote aankoop als een bed, is het fijn als er merkbaar tijd en energie gestoken wordt in het selecteren van het beste matras voor jou. Dat hebben wij bij Huisman zeker ervaren. Zowel bij het eerste gesprek, het gebruik van de slaapID en het laatste gesprek waarin wij het bed hebben samengesteld, voelden wij dat er oprechte aandacht was. We zijn erg tevreden met deze ervaring!

Ik slaap nu lekker.

Ze hebben mij goed geholpen, ik was op zoek naar een boxspring. Na ik langs kwam kon ik meteen mijn wensen delen. Met hun SlaapID konden ze zien wat mijn ligpositie is en daarbij een goed matras kiezen. Bij volgend afspraak matrassen uitgezocht. Nu die geleverd is lig ik heerlijk. Kan bijna niet wachten tot het weer tijd is om naar bed te gaan.