Super fijn, een goede garage in mijn dorp.

Auto is goed gemaakt en deze rijdt weer als vanouds.

Perfecte grote beurt en apk en twee nieuwe banden !!!

Alleen een vakman kan dit, zeer goed om hier met je auto naar toe te gaan !!!

Zeer na tevredenheid geholpen

Beste mensen, Via een kennis van mij ben ik bij Teeuwes terecht gekomen en heb er absoluut geen spijt van ,het zijn hard werkende mensen en dat ben ik zelf ook Zij zijn vriendelijk attent vakkundigen betrouwbaar dat vind ik belangrijk!!! De Service is Top Komen hun afspraken naar niks is teveel gevraagd al mijn auto,s gaan daar voortaan heen voor onderhoud Nog bedankt mannen. Mvg Leon V.s.b

Autoservice Theeuwes werkt secuur, professioneel, eerlijk en snel. 100/100

De beste garage om je auto heen te brengen. Michiel heeft mij geholpen met snel een nieuwe auto te vinden en doett het onderhoud met veel zorg. Autoservice Theeuwes is eerlijk en professioneel en doet er alles aan om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Ik kon snel terecht voor de APK. Verder werd ik netjes gebeld om aan te geven wat er voor kosten bij kwamen. De auto stond in de middag weer netjes klaar.

Aanbevolen door een kennis en al meer als 2 jaar klant en altijd goed geholpen.

Uitstekende en vriendelijke service

Mijn auto is weer helemaal netjes onderhouden. Een eerdere afspraak op het laatste moment verzetten was ook geen enkel probleem.

Snel en goed geholpen

Mijn telefoontje werd meteen beantwoord. Dat is fijn want ik stond met een kapotte auto langs de weg. Auto is opgehaald en zelfde dag gerepareerd.

Vriendelijk, veilig en altijd weer vertrouwd de weg op.

Mijn Volvo is weer secuur nagekeken en met de juiste tips voor een veilig vervolg op de Europese snelwegen ben ik weer op pad gegaan. Ik word heel blij van de deskundigheid van Michiel en Bjorn en voel me als klant erg welkom. Op een Brabantse manier gastvrij en met een groot oog voor detail kan ik mijn vierwielers met een gerust hart in onderhoud achterlaten. Een grote aanrader in het vaak mistige land van reparateurs en mooie beloften. Zeker doen. Laat je verrassen.

Ik woon tegenover autoservice Theeuwes en als extra service haalt Michiel mijn auto op en zet hem weer netjes onder de carpoort. Superfijn dat ik ‘s avonds de sleutel, het keuringsbewijs en de rekening in de brievenbus vindt. Bedankt voor deze TOP service

Supernette service

Nette en fijne open communicatie. Alles in overleg dus geen verrassingen. Eerlijk over mogelijkheden en alternatieven.

Auto rijdt weer als een zonnetje.

Een beurt gecombineerd met de keuring. Weer lekker vlot afgehandeld.

Zoals gewoonlijk een super goede Service!!!

Michiel heeft mijn Combo zoals ieder jaar weer voor een leuke prijs voorzien van een nieuwe APK Ik ben zeer tevreden over zijn service en technisch advies!

Vriendelijk en goede service

Snel en betrouwbaar. Mijn temperatuur meter weer op Celsius gezet. Had de hele zomer per ongeluk op Fahrenheit gestaan. Nou dan is het pas echt heel warm. ;-) Bedankt.

Top service van een vakman

Alles wat je mist bij de grote dure dealers. Persoonlijk contact, meedenken, service en kwaliteit.

Eerlijke prijs en vooraf duidelijk , snelle service

Deskundige garage. Vooraf een prijsopgave die eerlijk en heel duidelijk was, geen vreemde postjes op de offerte, snelle afwikkeling en prima afgeleverd.

Goede service, gevoel van vertrouwen

Na een grote beurt van de auto moest er nog een klein dingetje gebeuren waarvoor een onderdeel besteld was. Ik hoefde de rekening pas te betalen als dat gedaan was en kreeg de auto zo al mee. Wat een vertrouwen...

Doeltreffend!

Uitstekende service tegen eerlijke prijzen!

Komt afspraken na

Dhr was beleefd, komt zijn afspraken na en bied een goede prijs

Hele fijne garage

Michiel is supervriendelijk en naar mijn mening ook kundig. Heel klantvriendelijk en service-gericht