Verzekeren zoals verzekeren moet zijn!

Hele fijne partij, professioneel en fijne mensen.

Te duur

Nadat ik de aankondiging van mijn nieuwe kwartaal rekening had gekregen (€396) toch maar eens op zoek naar een alternatief. Die heb ik gevonden bij Eigen Huis, waar een vergelijkbare verzekering voor een rieten schroefdak aangeboden wordt voor € 120 per kwartaal De verzekering bij Rietpolis heb ik gelijk opgezegd, ik loop nu met het gevoel rond dat ik de laatste jaren waarschijnlijk véél te veel heb betaald...

Beste meneer/mevrouw, Dank voor uw eerlijke reactie. Het klopt inderdaad dat de premies de laatste jaren flink zijn gestegen. De premies worden vastgesteld door de verzekeraar en zijn onder meer afhankelijk de stijgende kosten bij reparaties en toenemende schades. We begrijpen dat dat voor u als klant niet fijn is. We nemen persoonlijk contact met u op om dit te bespreken. Groet, namens het Rietpolis team

Elk jaar duurder en niet zo'n beetje ook!

Als ik zie hoeveel de verzekeringspremie is gestegen in de afgelopen jaren. Dat gaat om tientallen procenten. Dan mag de service bij schade wel heel erg goed zijn. Of dat zo is kan ik niet beoordelen. Tot nu toe geen schade gehad of gemeld.

Beste meneer/mevrouw, Dank voor uw reactie. We hebben u hier ook persoonlijk over gesproken. We proberen voor alle klanten een passende verzekering te bieden tegen een goede premie. Niet alle verzekeringen zijn onderling vergelijkbaar, denk aan de bepaling van de juiste verzekerde waarde. Jammer dat u geen klant meer bij ons bent. Bedankt voor het vertrouwen in de afgelopen jaren! Groet, namens het Rietpolis team

Hier kun je op vertrouwen!

Prima verzekering

Een reële verzekering met een persoonlijke touch!

Rietpolis stelt reële eisen voor een rieten dakbedekking en hanteert daarbij aanvaardbare prijzen. Persoonlijk contact gaat snel en gemakkelijk en bovendien erg vriendelijk!

Prima verzekering

Fijne verzekering , met een goede prijs en prettige medewerkers

praktisch en vlot

zeer vriendelijke behandeling en zeer duidelijk over wat kon worden afgehandeld en waar men nog op terug zou komen. Klein puntje: misschien goed om per ommegaande te reageren op stukken/vragen en een tijdsindicatie te geven ten aanzien van de inhoudelijke response.

Bedankt voor uw review. Goed dat u een verbeterpuntje aan geeft. Daar gaan we mee aan de slag!

Direct en klantvriendelijk

Polis aangevraagd en deze was snel geregeld. Premie erg scherp voor een prima polis voor huis met rietenkap.

Fijn dat we het snel hebben kunnen regelen voor u.

snel en deskundig geholpen.

vriendelijk te woord gestaan en volgens afspraak afgehandeld

Een goed voorstel gedaan en daarmee geaccepteerd.

Rietpolis heeft een helder voorstel voor een opstal en inboedelverzekering voor mijn rietgedekte woonboerderij gedaan. Toelichting op het voorstel was helder, aanpassingen aan mijn persoonlijke situatie werden efficient verwerkt. In zijn totaliteit zeer tevreden.

Super snel geholpen!

Snel en direct contact! Verzekering is heel snel afgesloten!

Zeer professionele service

Hebben ons hele verzekeringspakket ondergebracht bij VLC vanwege zeer prettig contact en gedegen aanpak. Kan de organisatie van harte aanbevelen.

Goed om te horen dat u zo tevreden bent. Naast Rietpolis zijn we ook gespecialiseerd in het verzekeren van sportwagens, kunst, verzamelingen en andere bijzonder bezittingen. Dank voor uw vertrouwen!

Perfect advies!

De specialisten van Rietpolis bieden een goede service en reageren altijd supersnel. Ze denken met je mee en proberen voor iedereen de beste oplossing te bieden. Zeker een aanrader.

zie onder

Prima, maar heb ik de factuur gemist?

We nemen even persoonlijk contact met u op om uw vragen te beantwoorden.

Prima en snelle service

Fijn en snel geholpen door Kim!!

Bedankt! we geven de complimenten door aan onze adviseur Kim

Vriendelijke en deskundige aanpak van de beoordeling van ons monument

Het pand werd grondig bekeken en beoordeeld. Juiste vragen werden gesteld om zaken duidelijk te krijgen mbt bijvoorbeeld de aan wazige installaties.

Fijn dat u tevreden bent. We doen graag ons best om te samen naar uw woning te kijken.

Meedenkend en resultaatgericht

Prettige mensen aan de telefoon met verstand van zaken welke begrijpend uitgelegd worden. De afhandeling is een vlot proces.

We doen ons best om snelle service te verlenen. Dat lukt niet altijd, maar wel vaak!

Duidelijk, helder, enthousiast

Heel duidelijk, goede voorlichting, snel. Werd meteen goed geholpen en na een paar vragen van hun kant en van mijn kant duidelijkheid. Met verbazing dat een offerte al binnen tien minuten in mijn mail zat. Geweldig..kon meteen alles afhandelen. Top!!

Dank voor uw complimenten!

Professioneel

Snelle reactie, begrip voor de situatie en gepaste oplossing. Persoonlijk contact En gelukkig geen keuze menu bij telefonisch contact. Zo kan het dus ook!!!!

Persoonlijke service vinden we erg belangrijk! Dus fijn om te horen dat u er ook blij van wordt ;)

Snel geholpen

We hadden op korte termijn een opstalverzekering nodig. Binnen een dag was dit goed geregeld door vriendelijke medewerkers. Compliment!

Dank voor uw mooie 10 en compliment, daar doen we het voor.

Direct bereikbaar en zonder doorverbonden het juiste advies

Op aanraden van onze buren heb ik contact opgenomen met VLC voor een opstalverzekering. Ons rietgedekte huis is tussenliggend (3 onder 1 kap), al bijna 100 jaar oud en daarom niet zomaar in dekking te nemen zonder wat additionele vragen. Toch heel doelgericht behandeld door VLC en alvast in voorlopige dekking genomen. Uiteindelijk hebben we een opstalverzekering afgesloten plus ook nog de inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering. Tegen acceptabele tarieven. Een aanrader.

Prima verlopen en keurig behandelt

Na mijn eerste telefonisch contact zijn alle afspraken netjes en op tijd uitgevoerd

Uiterst positief

Rosalinde zwarts heeft me vriendelijk en met know how te woord gestaan

Dank voor de 10, we geven het compliment door aan Rosalinde!

Direct en duidelijk ter zake

Wij waren al wat langer bezig ons rietgedekte huis bij een andere maatschappij onder te brengen. Reden was vooral de exorbitant hoge premie. Rietpolis kwam direct met een mooie aanbieding en na wat vragen en bijstellingen volgde de inspectie. De inspectie verliep volgens plan zonder problemen maar leverde nog wel wat interessante tips op. Kortom, eind goed, al goed!

Goed om te horen dat u tevreden bent over de inspectie! Deze service bieden we graag.

Over Rietpolis

Rietpolis biedt een verzekering met uitstekende voorwaarden voor uw woning met rieten dak. Hierdoor kunt u onbezorgd genieten! Wij werken nauw samen met de Vakfederatie Rietdekkers Nederland en waarborgen de bescherming van uw woning. * woonhuisverzekering * opstalverzekering * inboedelverzekering Van oude boerderij tot moderne villa, bewoners weten dat wonen onder een rieten kap bijzonder is. En daar zijn ze maar wat trots op! Een woning met een rieten dak koopt u namelijk niet zomaar, u wordt er simpelweg verliefd op. Riet geeft warmte, gezelligheid, charme en karakter. Riet is typisch Hollands en uitermate duurzaam. Riet is puur natuur en dat voelt u terug in uw huis. Een huis met rieten kap verzekeren is het dan ook dubbel en dwars waard. U beschermt namelijk ook dat heerlijke en bijzondere gevoel.