Mijn ervaring met partner select is heel goed!

Het intakegesprek was prettig en de begeleiding ook goed.

Geld is belangrijker dan mensen

Bijzonder matig bedrijf, zeer onprofessioneel en ondeskundig. Het is bijna niet te geloven dat dit bedrijf betaalde krachten in dienst heeft, er wordt niet geluisterd, nauwelijks gecommuniceerd. Voorstellen lijken volstrekt willekeurig en uitleg volgt niet. Hierdoor worden mensen volledig onnodig teleurgesteld. Een flexibel abonnement is niet flexibel en er worden onwaarheden verteld bij de intake en over ''voorstellen''. Facturen blijven wel komen ook als reacties van Partner Select dat niet doen. Pluspunten + - Geen Minpunten - - Duur - Kwantiteit is belangrijker dan kwaliteit - Communicatie en toelichting - Verouderd digitaal platform - Communicatie - Professionaliteit Voor het gigantische bedrag dat Partner Select zonder blikken of blozen maandelijks factureert kan een ieder beter enkele leuke professionele foto's laten maken en een datingapp downloaden!

Beste Tom, Dank je wel voor je feedback, hoe kritisch deze ook is. We willen altijd transparant zijn en de ervaringen van onze klanten serieus nemen. Het spijt ons dat je teleurgesteld bent in onze dienstverlening. We doen ons best om kwalitatieve service te bieden en ik begrijp dat dit niet jouw ervaring was. Het is altijd jammer om te horen dat een klant niet tevreden is, vooral omdat we er alles aan doen om onze klanten te helpen. We herkennen ons dan ook zeker niet in de opmerking dat wij geld boven mensen verkiezen en dat maakt ons zelfs een beetje verdrietig. Vooral omdat we weten hoe betrokken we zijn, anders kun je dit werk niet doen en volhouden. We hadden heel graag in contact met je gekomen hierover, helaas ben je hier niet op ingegaan. Wij kunnen niet anders dan wel te reageren op deze review omdat het gewoon schadelijk is en wij onszelf recht in de spiegel kunnen aankijken. Daarom dan per deze weg: We willen wel verduidelijken dat we onze klanten altijd realistisch proberen te benaderen, gezien hun specifieke wensen en verwachtingen. In dit geval hebben we vanaf het begin realistische verwachtingen proberen te scheppen, door een realistisch aantal voorstellen op jaarbasis te noemen gezien jouw specifieke criteria en wensen. We waren ook continu in contact om ervoor te zorgen dat we jouw verwachtingen begrepen. En ook aangegeven dat er altijd contact opgenomen kan worden met ons. "Hou de lijntjes kort". We zijn vanaf het begin realistisch geweest en hebben ook aangegeven dat er maanden zullen zijn dat er geen voorstellen kunnen worden gedaan omdat we alleen voorstellen doen die een serieuze kans van slagen hebben en aan jouw wensen kunnen voldoen. Jij en ik weten allebei welke wensen dat waren. Deze wensen hebben we na feedback ook steeds aangepast. En jij en ik weten ook dat door die specifieke afhankelijkheid van wensen het vanaf het begin een uitdaging was, welke we ook altijd benoemd hebben. Tijdens de periode van 4 maanden hebben we meerdere contactmogelijkheden kunnen realiseren en we hebben meerdere voorstellen gedaan om zo goed mogelijk aan jouw eisen te kunnen voldoen. Jij hebt gekozen voor een maandpakket, waarbij je de vrijheid hebt om per maand op te zeggen Wat betreft de opzegtermijn: bij een maandelijkse betaling geldt een kalendermaand opzegtermijn, zoals ook duidelijk gecommuniceerd is vanaf het begin. Deze opzegging heb je meteen gedaan toen je na een ontstaan contact en daten met een dame die naar jouw maatstaven niet aantrekkelijk en sportief genoeg was twee berichten kreeg dat we in die periode niemand hadden waarvan wij dachten dat ze aan al jouw wensen kon voldoen. Het is je goed recht om op te zeggen, daarom heb je een maandpakket gekozen. Maar wel net als iedere andere klant met een kalendermaand opzegtermijn waarbij we je ook nog eens gewoon meenemen tot het einde van de uitschrijving in de bemiddelingen. We willen benadrukken dat mensen en hun tevredenheid voor ons heel belangrijk zijn, en we vinden het jammer dat je niet de tijd hebt genomen om ons voorstel voor een telefonisch gesprek te overwegen. We hadden graag met je in gesprek gegaan om eventuele misverstanden op te helderen en een passende oplossing te vinden. Het schrijven van een boze review is dan blijkbaar de enige oplossing voor jou. Wij zullen altijd blijven streven naar verbeteringen in onze dienstverlening. Omdat wij mensen boven geld verkiezen. En liefde boven boosheid. Met vriendelijke groet, Michelle PartnerSelect

Prettig en open gesprek

Alles werd duidelijk uitgelegd. Veel ruimte voor vragen! Heel professioneel

Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je onze dienstverlening als professioneel hebt ervaren en dat je de ruimte voelde om vragen te stellen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit je in de toekomst verder te mogen helpen. Groeten, Robin

goede communicatie, prettig interview, voorstel dame ( goed geluisterd).

Op de eerste plaats vind ik het fijn dat er duidelijk gecommuniceerd wordt. Het interview bij mij thuis was heel prettig verlopen maar wat nog belangrijker is dat jullie rekening hebben gehouden met mijn wensen. De dame die jullie aan mij hebben voorgesteld is een topper! Opmerking , als ik vragen heb kan ik Bas , de bemiddelaar al snel spreken. Dank jullie wel.

Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn erg blij om te horen dat je de communicatie duidelijk vindt en dat het intakegesprek bij jou thuis prettig is verlopen. Het is fijn om te weten dat je de toegankelijkheid van Bas, onze bemiddelaar, als positief ervaart. Wij zijn pas tevreden, als jij tevreden bent! Nogmaals dank voor je positieve woorden en het vertrouwen dat je in ons hebt. We hopen dat de match uit mag groeien in een mooie relatie en blijven graag op de hoogte. Groeten, Arjan

Fijn intakegesprek!

Tot nu toe verloopt alles naar verwachting, het contact met de matchmaker gaat heel soepel, korte lijnen en snel reactie bij een vraag. Er is een leuke persoonsbeschrijving gemaakt (die je zelf nog mag checken/aanpassen indien gewenst) na het intakegesprek en nu is het wachten op het eerste voorstel, spannend!

Hartelijk dank voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat alles tot nu toe naar verwachting verloopt en dat je tevreden bent met de communicatie en snelheid van onze dienstverlening. We doen er alles aan om de lijnen kort te houden en snel te reageren op eventuele vragen. Fijn om te horen dat je de persoonsbeschrijving die na het intakegesprek is opgesteld, als prettig hebt ervaren. Het is uiteraard belangrijk voor ons dat deze zo nauwkeurig mogelijk jouw wensen en persoonlijkheid weerspiegelt. Het eerste voorstel is altijd een spannend moment, en we hopen dat het net zo succesvol zal zijn als jouw ervaring met ons tot nu toe. Nogmaals dank voor je vertrouwen in onze diensten en de tijd die je hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Groeten, Arjan

Contact met PS professioneel en empathisch. Aangereikte contacten niet steeds doordacht.

Thema's als spiritualiteit en persoonlijk geloof zijn voor mij belangrijk. Voorgestelde contacten waren daar niet op geselecteerd. Ook was een van de aangereikte contacten feitelijk niet beschikbaar vanwege een aanstaande operatie met veel emotionele impact. Maar nog steeds blijft: professionele aanpak met empathische medewerkers. PS ik maak bezwaar tegen de gedwongen keuze tussen JA of NEE als het gaat om aanbeveling; hier moeten meer genuanceerde keuzemogelijkheden gegeven worden. PER SALDO zeg ik ja... maar mijn cijfer is 6 op een schaal van 10.

Dank je wel voor je feedback, Cees. Ik ben heel benieuwd hoe het, sinds ons laatste contact, met je gaat. Robin

Een grotere scoringskans dan bij dating sites

Een goede manier om een partner te vinden.

Dank je wel, Leo. Ik blijf graag horen hoe het met je gaat! Robin

Fijn contact

Tot op heden is er fijn contact, de mensen die ik heb gesproken zijn aardig en begripvol. Ik ben nog niet zo lang lid van PS en heb nog niet veel ervaring. Mijn eerste bel afspraak is vanavond, dus leuk. De twee voorstellen hiervoor waren niet voor mij en merkte ik dat ik nog niet voldoende bekend ben. Je wilt natuurlijk een superpartner ;) Door contact hoop ik steeds duidelijker te kunnen maken wat mijn verwachtingen zijn. Het contact met de medewerker is heel goed en ontspannen waardoor de gesprekken prettig verlopen.

Veel geld voor niks..

In het begin en voorbereidings gesprek heel erg lovend over hoe ze te werk gaan en zoekend voor een partner. Na een intake van €300,- een keuze gemaakt om per maand een voorstel te krijgen. Maandelijks dus weer €135,- betalen. Wat krijg je voor dit aanbod? Om de maand een match waar jij als betalende klant ja moet zeggen want anders is 1 van de 4 matches waaraan ze moeten voldoen gebruikt (zelfs al weet je van tevoren dat het niet bij je past). Wat voor aanboden krijg je? De ene maand waarvoor je hebt betaald een berichtje dat ze niks kunnen vinden. De andere maand een aanbod die je accepteer maar dat de andere al een relatie heeft. Dus iemand die niet actief is maar nog wel in het oude systeem staat van zoveel jaar geleden. Het enige waaraan ze moeten voldoen is dat iemand anders ja zegt ook al is de andere niet eens actief. Of zoveel personen die jij toch nee op zegt omdat je weet dat het niks voor je is. Dus na bijna een half jaar heb ik er niks voor terug gekregen alleen dit verhaal en bijna €1000,- aan uitgegeven. i.p.v. dat het ook actieve personen zijn en potentieel partners waarvoor je op zoon datingsbuerau gaat.

Beste Anne Je hebt inmiddels contact gehad met je matchmaker over het bovenstaande en ik begrijp dat jullie tot een goede oplossing zijn gekomen. We vinden het jammer dat we niet aan je verwachtingen tegemoet hebben kunnen komen en wensen je veel geluk in de toekomst. Met vriendelijke groet, Amber

Ik ben helemaal tevreden over de bemiddeling van partner-select.

Ik heb alle facetten van het in contact gebracht worden met een nieuwe partner als prettig en deskundig ervaren: het intake-gesprek, het opgemaakte profiel, de voorgestelde mogelijke partners, de tussentijdse suggesties om de kans op slagen te vergroten en natuurlijk de voorgestelde partner met wie ik nu een relatie heb. kortom, hier spreekt een tevreden klant!

Dank je wel, Christien, voor je positieve feedback. We zijn blij om te lezen dat jullie gelukkig zijn met elkaar en je tevreden bent over zowel het intakegesprek als de matching. Namens het hele team en in het bijzonder Marèse, wens ik jullie veel geluk. Hartelijke groet, Arjan

zéér positief

De persoonlijke aandacht tijdens het intakegesprek en de gesprekken met mijn matchmaker heb ik als heel positief ervaren.

Dank je wel voor je positieve feedback, Gery. Ook wij hebben de gesprekken met jou heel prettig gevonden. Veel geluk gewenst! Hartelijke groet, Amber

Positief

Ik had een intakegesprek met Robin. Robin nam de tijd voor mij en er werd goed geluisterd. Mijn omschrijving is goed verwoord en ik heb er dan ook een positief gevoel bij. Spannend om een eerste contact voorstel te krijgen.

Dank je wel voor de mooie review, Irene. Fijn om te lezen dat het gesprek en je beschrijving aan je verwachtingen voldoet. Samen gaan we een succes maken van je inschrijving! Hartelijke groet, Robin

goede ervaring

ik kan het heel goed vinden met gerry is een heel aardige vrouw waar ik veel steun aan heb zie de toekomst met haar positief in

professionele en betrokken organisatie die echt de liefde wil helpen!

Ondanks dat mijn partner net voor mijn inschrijving zich uitgeschreven had, heeft onze bemiddelaar hem in zijn hoofd gehouden en ons toch kunnen koppelen, ook al was hij officieel niet meer ingeschreven. Heel het proces heeft mij van alles over mezelf geleerd. Na acht voorstellen, ongeveer een half jaar na inschrijven, was het raak en leerde ik David kennen. Een man die op allerlei vlakken bij mij past en met wie ik geniet en lol heb maar zeker ook tot persoonlijke diepgang kom. Niet elke medewerker van partnerselect paste bij mij, maar gelukkig had ik de ruimte daar keuzes in te maken. Voor mij een kostbaar proces, heel letterlijk, maar wel de best bestede euro's van mijn leven!

professionele en betrokken organisatie die echt de liefde wil helpen!

Veel slechte matches

Ik heb weinig (eigenlijk geen) goede marches ervaren. Het is dat Albert doortastend was, dat daaruit iets is ontstaan. Intake was super, maar de bemiddeling vond ik minder.

Leuke relatie aan over gehouden

In het begin ging het allemaal wat moeizaam bij partner select,maar dat is ruimschoots goedgekomen, Goed geluisterd naar de wensen.

Bedankt voor je mooie beoordeling Ton en veel geluk samen. We hopen in de toekomst nog van jullie te vernemen en wens jullie veel geluk.

Eerlijkheid en scheidbaarheid openheid

Werd prima geholpen maar eerlijk gezegd Het lig aan de persoon zelf. De personen geven niet alles aan hoe en waarvoor ze willen gaan. Had gehoopt dat ik iemand had maar die laat het afweten zonder te.melden van ik wil geen contact.

Dank je voor de mooie waardering Gilbertha! Groeten, Arjan

Betrokken en professioneel

Het eerste voorstel was gelijk precies wat wij in elkaar zochten en raak dus

Bedankt voor je mooie review Janine! We blijven graag op de hoogte hoe het met jullie gaat.

Een heel prettig gesprek.

Er wordt ruim de tijd genomen om jouw verhaal te vertellen. En er wordt goed geluisterd

We zijn blij dat je het intakegesprek zo positief hebt ervaren. Dank je wel voor je feedback. We gaan ons inzetten om je tijdens de matching dezelfde positieve ervaring te geven.

Vakkundig en vooral persoonlijk

Deze beoordeling was geschreven toen ik nog aan het begin zat van het proces (voor een mogelijk eerste voorstel), maar vanaf het eerste gesprek aan de telefoon tot en met het uiteindelijke inschrijvingsgesprek bij mij thuis, was ik blij verrast hoe persoonlijk het allemaal in werking ging. Het is, of ik vond het best een drempel om overheen te stappen, maar eenmaal in gesprek met de consulent waren de zorgen verdampt en de beschrijving over mij die volgde was verbluffend nauwkeurig. Onder andere daarvoor gun ik hen ook deze hoge score, ongeacht wat zal volgen.

Dank je wel voor je reactie! Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent over het gesprek met je consulent en de beschrijving die ze van je heeft gemaakt. Nu op naar je eerste match!

Geslaagd

Het was een leuk en open gesprek met een luisterend oor op het juiste moment . Heel gezellig ook nog .

Dank je wel, Hennie, voor je positieve reactie op het gesprek dat Ankie en jij hadden (dit was wederzijds).

Een hele prettige kennismaking met een mooie persoonsbeschrijving.

Voordat de consulent langskwam voor de kennismaking en het opstellen van de persoonsbeschrijving, was ik best zenuwachtig. Het is natuurlijk een hele stap die je zet. Je zou het liefst zelf je ideale partner willen vinden, maar dat is in sommige gevallen wat lastiger. Dan maakt het inschakelen van een datingbureau een goede stap. De consulent stelde mij prima op mijn gemak en stelde de juiste vragen waarmee ze een mooie persoonsbeschrijving weet te maken. Deze ontving ik binnen een week en was eigenlijk meteen goed. Nu is het wachten op die ene match waar ik oud mee mag worden. Op de vraag: Of ik PartnerSelect zou aanbevelen bij anderen, is het antwoord volmondig ja.

Bedankt voor je oprechte en enthousiaste review! Samen gaan we er alles aan doen om die ene match voor je te vinden!

Ik had er dus wat meer geduld voor nodig

Een vriend was via PartnerSelect geslaagd en heeft inmiddels 3 jaar een relatie. Hij vertelde dat de werkwijze, in tegenstelling tot de “vleeskeuring” bij het daten, heel netjes is. Ik schreef me op goed geluk in. De eerste 3 voorstellen die ik kreeg waren niet allemaal even top. Ik nam contact op met mijn matchmaker Bahar. Die adviseerde mij om toch nog even af te wachten. Het voorstel daarna was het raak. Ik had er dus wat meer geduld voor nodig, maar kijk er met een goed gevoel terug. Ik heb geleerd om niet zo'n harde eisen aan een partner te stellen. Ik ben er nu nog verbaasd over hoe natuurlijk en soepel onze relatie verloopt.

Bedankt voor je mooie review Leonie en veel geluk samen!

Slechte ervaring

Er worden je dingen voorgespiegeld die gewoon niet waar zijn. Dik betalen en dan zijn de partners die voorgesteld worden dus totaal geen match. Vervolgens…of u nog eens veeeel meer gaan betalen en dan wordt er wel serieus naar je gekeken. Zegt men… en als het niets is…. Ja dan kunnen we er ook niets aan doen. Malafide handel.

Beste Adriaan, Wat jammer dat je niet tevreden bent over het kennismakingsaanbod waarvan je gebruikt hebt gemaakt. In dit aanbod betaal je alleen kosten van de intakeprocedure (een uitgebreide kennismaking met jou en het opstellen van je persoonsbeschrijving), waarna je drie maanden kosteloos bent gematcht. In deze drie maanden heb je meerdere partnervoorstellen ontvangen waarbij je in deze drie maanden een aantal dames daadwerkelijk hebt kunnen ontmoeten. Helaas bleek na het eerste contact of de ontmoeting dat (één van) jullie het contact niet wilde(n) voortzetten. Dat is niet ongebruikelijk. Je wordt nu eenmaal niet op iedereen die je tegenkomt verliefd. Over het algemeen slaagt 75% binnen 6 contactmogelijkheden. Graag licht ik een en ander persoonlijk toe. Mag ik je via mail uitnodigen voor een afspraak om dit verder te bespreken? Met vriendelijke groet, Amber (teamcoach)

Over PartnerSelect

PartnerSelect brengt duurzame relaties tot stand via professionele matching, coaching en single-events. Om de dienstverlening te verbeteren, maakt PartnerSelect gebruik van Klantenvertellen.nl, zodat positieve en negatieve ervaringen, reviews en klachten gedeeld kunnen worden. Heb je een klacht of wil je jouw ervaring delen? Schroom niet om het te laten weten. Wat gaat goed en wat kan beter? PartnerSelect neemt iedere review serieus. Geef via deze weg je ervaring met PartnerSelect door. Natuurlijk is het ook mogelijk om PartnerSelect direct over je ervaringen te benaderen. Van minder goede ervaringen kan PartnerSelect leren en natuurlijk is het voor de medewerkers van PartnerSelect fijn om ook de goede ervaringen te lezen. Men zegt wel: Een klacht is een gratis advies. Bij klachten lukt het vaak om deze om te buigen en samen alsnog tot een succesvolle match te komen. Klachten over PartnerSelect worden daarom altijd opgevolgd. Veel mensen ervaren matching als een emotionele rollercoaster. Je leest over de datingbureaus diverse reviews, ervaringen en klachten en hakt een knoop door. Heb je eenmaal de stap gezet, dan wil je direct aan de slag en zo snel mogelijk succes. Ter voorkoming van klachten, negatieve reviews en ervaringen, informeert PartnerSelect iedereen zo goed mogelijk. Vooraf met de slagingskanstest op de website, door middel van adviesgesprekken en duidelijke informatie op de website. Tijdens de inschrijving heb je zo veel als je wenst contact met je eigen persoonlijke matchmaker. PartnerSelect Relatiebemiddeling bestaat al meer dan 25 jaar. Met als enige doel: Singles die verlangen naar een duurzame relatie samen te brengen. Heb jij tips hoe we dit nog beter kunnen doen of feedback, we lezen het graag en reageren altijd.