goede ervaring

ik kan het heel goed vinden met gerry is een heel aardige vrouw waar ik veel steun aan heb zie de toekomst met haar positief in

Veel slechte matches

Ik heb weinig (eigenlijk geen) goede marches ervaren. Het is dat Albert doortastend was, dat daaruit iets is ontstaan. Intake was super, maar de bemiddeling vond ik minder.

Leuke relatie aan over gehouden

In het begin ging het allemaal wat moeizaam bij partner select,maar dat is ruimschoots goedgekomen, Goed geluisterd naar de wensen.

Bedankt voor je mooie beoordeling Ton en veel geluk samen. We hopen in de toekomst nog van jullie te vernemen en wens jullie veel geluk.

Eerlijkheid en scheidbaarheid openheid

Werd prima geholpen maar eerlijk gezegd Het lig aan de persoon zelf. De personen geven niet alles aan hoe en waarvoor ze willen gaan. Had gehoopt dat ik iemand had maar die laat het afweten zonder te.melden van ik wil geen contact.

Dank je voor de mooie waardering Gilbertha! Groeten, Arjan

Betrokken en professioneel

Het eerste voorstel was gelijk precies wat wij in elkaar zochten en raak dus

Bedankt voor je mooie review Janine! We blijven graag op de hoogte hoe het met jullie gaat.

Een heel prettig gesprek.

Er wordt ruim de tijd genomen om jouw verhaal te vertellen. En er wordt goed geluisterd

We zijn blij dat je het intakegesprek zo positief hebt ervaren. Dank je wel voor je feedback. We gaan ons inzetten om je tijdens de matching dezelfde positieve ervaring te geven.

Vakkundig en vooral persoonlijk

Deze beoordeling was geschreven toen ik nog aan het begin zat van het proces (voor een mogelijk eerste voorstel), maar vanaf het eerste gesprek aan de telefoon tot en met het uiteindelijke inschrijvingsgesprek bij mij thuis, was ik blij verrast hoe persoonlijk het allemaal in werking ging. Het is, of ik vond het best een drempel om overheen te stappen, maar eenmaal in gesprek met de consulent waren de zorgen verdampt en de beschrijving over mij die volgde was verbluffend nauwkeurig. Onder andere daarvoor gun ik hen ook deze hoge score, ongeacht wat zal volgen.

Dank je wel voor je reactie! Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent over het gesprek met je consulent en de beschrijving die ze van je heeft gemaakt. Nu op naar je eerste match!

Geslaagd

Het was een leuk en open gesprek met een luisterend oor op het juiste moment . Heel gezellig ook nog .

Dank je wel, Hennie, voor je positieve reactie op het gesprek dat Ankie en jij hadden (dit was wederzijds).

Een hele prettige kennismaking met een mooie persoonsbeschrijving.

Voordat de consulent langskwam voor de kennismaking en het opstellen van de persoonsbeschrijving, was ik best zenuwachtig. Het is natuurlijk een hele stap die je zet. Je zou het liefst zelf je ideale partner willen vinden, maar dat is in sommige gevallen wat lastiger. Dan maakt het inschakelen van een datingbureau een goede stap. De consulent stelde mij prima op mijn gemak en stelde de juiste vragen waarmee ze een mooie persoonsbeschrijving weet te maken. Deze ontving ik binnen een week en was eigenlijk meteen goed. Nu is het wachten op die ene match waar ik oud mee mag worden. Op de vraag: Of ik PartnerSelect zou aanbevelen bij anderen, is het antwoord volmondig ja.

Bedankt voor je oprechte en enthousiaste review! Samen gaan we er alles aan doen om die ene match voor je te vinden!

Ik had er dus wat meer geduld voor nodig

Een vriend was via PartnerSelect geslaagd en heeft inmiddels 3 jaar een relatie. Hij vertelde dat de werkwijze, in tegenstelling tot de “vleeskeuring” bij het daten, heel netjes is. Ik schreef me op goed geluk in. De eerste 3 voorstellen die ik kreeg waren niet allemaal even top. Ik nam contact op met mijn matchmaker Bahar. Die adviseerde mij om toch nog even af te wachten. Het voorstel daarna was het raak. Ik had er dus wat meer geduld voor nodig, maar kijk er met een goed gevoel terug. Ik heb geleerd om niet zo'n harde eisen aan een partner te stellen. Ik ben er nu nog verbaasd over hoe natuurlijk en soepel onze relatie verloopt.

Bedankt voor je mooie review Leonie en veel geluk samen!

Slechte ervaring

Er worden je dingen voorgespiegeld die gewoon niet waar zijn. Dik betalen en dan zijn de partners die voorgesteld worden dus totaal geen match. Vervolgens…of u nog eens veeeel meer gaan betalen en dan wordt er wel serieus naar je gekeken. Zegt men… en als het niets is…. Ja dan kunnen we er ook niets aan doen. Malafide handel.

Beste Adriaan, Wat jammer dat je niet tevreden bent over het kennismakingsaanbod waarvan je gebruikt hebt gemaakt. In dit aanbod betaal je alleen kosten van de intakeprocedure (een uitgebreide kennismaking met jou en het opstellen van je persoonsbeschrijving), waarna je drie maanden kosteloos bent gematcht. In deze drie maanden heb je meerdere partnervoorstellen ontvangen waarbij je in deze drie maanden een aantal dames daadwerkelijk hebt kunnen ontmoeten. Helaas bleek na het eerste contact of de ontmoeting dat (één van) jullie het contact niet wilde(n) voortzetten. Dat is niet ongebruikelijk. Je wordt nu eenmaal niet op iedereen die je tegenkomt verliefd. Over het algemeen slaagt 75% binnen 6 contactmogelijkheden. Graag licht ik een en ander persoonlijk toe. Mag ik je via mail uitnodigen voor een afspraak om dit verder te bespreken? Met vriendelijke groet, Amber (teamcoach)

medewerkers staan open voor feedback

Na gesprek over mijn wensen werd er adequaat gereageerd door PartnerSelect

prettig gesprek

ben zeer tevreden nu maar hopen op een goede klik met iemand

Eerste ervaring is super goed!

Tot nu toe alleen intake gesprek gehad en dat verliep uitstekend. Nog te vroeg om verder een beoordeling te geven.

Heel persoonlijk en empatisch.

Ik heb het intake gesprek als zeer positief ervaren . Talitha nam er de tijd voor en begreep precies wat ik wel en niet wilde. Professionele aanpak !

Wij gaan samen verder

Het begon al met een positief en zeer deskundig en open intake gesprek. De consulente wist waar ze het over had, stelde zeer relevante vragen. Dit uitte zich dan ook volledig in het door haar geschreven profiel. Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit. Vervolgens verliep ook de bemiddeling heel goed. Al bij het eerste voorstel was het raak. We zijn beiden nog steeds verbaasd hoe goed we bij elkaar passen. We delen veel, staan op dezelfde manier in het leven en dit ontwikkelt zich nog steeds voorspoedig.

Uitmuntend

Mijn gesprek met Ankie geef ik een dikke 10. Ik voelde me direct op mijn gemak bij haar. Ze nam ook ruim de tijd om met elkaar te brainstormen over hoe mijn toekomstige man eruit mag zien. Zo leuk! Bovendien was het een heel fijn en gezellig gesprek. Ze heeft mijn profiel uitstekend uitgewerkt en er een leuk verhaal van gemaakt. Ik ben blij!

Tot op heden goed

Mijn eerste contacten met Partner Select vind ik heel prettig, heel persoonlijk en laagdrempelig. Ik vind het heel bijzonder hoe na een uitgebreid intake gesprek zo’n treffende persoons beschrijving gemaakt is. Verder vind ik de persoonlijke bemiddelaar heel prettig zij is altijd bereikbaar. Ik ben uiteraard benieuwd met wie ik mijn first date heb. Tot nu vind ik PS een aanrader.

Bedankt voor je mooie waardering! We gaan er alles aan doen om je bemiddeling tot een succes te maken. Als er vragen zijn, kun je altijd je bemiddelaar benaderen en we houden je actief op de hoogte.

Zeer persoonlijk en inspirerend intake gesprek

Ik heb ooit wel eens zelf mijn persoonlijke profiel geschreven, maar die heeft niet het niveau van die van PartnerSelect. Dit profiel omvat mijn hele leven, is kort en informatief, en uitnodigend. De informatie ervan kwam uit een vrij lang en intensief gesprek met Ankie. Zij informeerde me over de bemiddeling, het proces en de doel van het profiel en de onderliggende vragenlijst. Ze hield me ook nu en dan een spiegel voor waardoor er ook de noodzakelijke breedte en diepgang in het profiel kwam. Je wordt door PartnerSelect serieus genomen. Dit blijkt ook dat je je profiel in overleg ook nog kunt aanpassen.

Namens Ankie ook bedankt voor de fijne feedback!

Heel goed, voelde me gehoord

Had bij Mens&Relatie ook een goed intakegesprek, maar verder slechte ervaringen; ik heb de indruk dat jullie het beter zullen aanpakken en daar heb ik veel vertrouwen in gezien al jullie duidelijke communicatie tot nu toe.

Ik hoop op alle beste

Ik hoop op alle beste

We gaan voor het alle beste. Een liefdevolle relatie!

realistische weergave

Ankie is een goede luisteraar en vertaler van gevoelige onderwerpen

Wat zijn we blij met je mooie woorden.

heel positief

Ik heb het contact met PS als positief ervaren.

De eerste date was onmiddellijk een voltreffer.

Mijn contacten met PS waren erg goed. Zowel het intake gesprek als de latere contacten. Ik had het geluk bij de eerste een hele leuke klik te hebben met de partner met wie ik al weer enige tijd aan het daten ben. We zijn allebei erg gelukkig elkaar op deze manier gevonden te hebben.

Veel geluk samen en we blijven graag op de hoogte!

Prettige behandeling

Mijn intakegesprek was heel persoonlijk en het profiel dat er van mij is opgemaakt kwam volledig overeen met de inhoud van ons gevoerde gesprek.

Over PartnerSelect

PartnerSelect brengt duurzame relaties tot stand via professionele matching, coaching en single-events. Om de dienstverlening te verbeteren, maakt PartnerSelect gebruik van Klantenvertellen.nl, zodat positieve en negatieve ervaringen, reviews en klachten gedeeld kunnen worden. Heb je een klacht of wil je jouw ervaring delen? Schroom niet om het te laten weten. Wat gaat goed en wat kan beter? PartnerSelect neemt iedere review serieus. Geef via deze weg je ervaring met PartnerSelect door. Natuurlijk is het ook mogelijk om PartnerSelect direct over je ervaringen te benaderen. Van minder goede ervaringen kan PartnerSelect leren en natuurlijk is het voor de medewerkers van PartnerSelect fijn om ook de goede ervaringen te lezen. Men zegt wel: Een klacht is een gratis advies. Bij klachten lukt het vaak om deze om te buigen en samen alsnog tot een succesvolle match te komen. Klachten over PartnerSelect worden daarom altijd opgevolgd. Veel mensen ervaren matching als een emotionele rollercoaster. Je leest over de datingbureaus diverse reviews, ervaringen en klachten en hakt een knoop door. Heb je eenmaal de stap gezet, dan wil je direct aan de slag en zo snel mogelijk succes. Ter voorkoming van klachten, negatieve reviews en ervaringen, informeert PartnerSelect iedereen zo goed mogelijk. Vooraf met de slagingskanstest op de website, door middel van adviesgesprekken en duidelijke informatie op de website. Tijdens de inschrijving heb je zo veel als je wenst contact met je eigen persoonlijke matchmaker. PartnerSelect Relatiebemiddeling bestaat al meer dan 25 jaar. Met als enige doel: Singles die verlangen naar een duurzame relatie samen te brengen. Heb jij tips hoe we dit nog beter kunnen doen of feedback, we lezen het graag en reageren altijd.