Geweldige service

D.m.v. een zoekopdracht een mooie Nissan Micra bij Juliën gekocht. Tijdens de koop bleek er wat te rammelen in het dashbord. Juliën en zijn team hebben de auto volledig onder handen genomen en uitgezocht waar het vandaan kwam. Mijn geduld werd op de proef gesteld, maar na ruim 2 weken was de auto weer gereed en het gerammel weg. In de tussentijd heb ik van Juliën een leenauto gekregen zodat ik niet zonder auto zat. Juliën en zijn team hebben fantastisch werk geleverd en bieden bovendien een geweldige service aan. Bij aflevering was mijn auto ook weer helemaal gewassen. Erg netjes.

Zoekopdracht goed uitgevoerd

Goed geluisterd tijdens ons gesprek over het uitzetten van een zoekopdracht. Aan alle wensen voldaan en een prima resultaat. Ga zo door ... top.

Ontzettend positief!

Via een auto-advertentie kwamen wij bij CarsCompleted uit voor een mooie witte Tiguan. Gelijk bij binnenkomst al een leuk welkom en we werden geholpen bij al onze vragen. Juliën heeft verstand van de auto’s, zowel van interieur en exterieur als onder de motorkap. Na een fijne proefrit en verkoopgesprek hebben we onze nieuwe auto gekocht en konden we gelijk onze ‘oude’ auto inruilen. Een week later stond de Tiguan klaar, helemaal gepoetst en met een grote rode strik. Als kers op de taart. Al met al een hele fijne ervaring. Dikke aanrader! Bedankt Juliën en team.

• Kwaliteit

Autobedrijf waar veel andere autobedrijven wat van kunnen leren!

Jong en gemotiveerd bedrijf waar de afspraken die je maakt nagekomen worden. Een autobedrijf waar je als klant serieus behandeld wordt, geen poeha of rare fratsen. Woord = Woord. Auto in zeer nette conditie afgeleverd. Zeker een aanrader. Julien en team, complimenten voor de service en graag tot ziens.

Top service!

Fijn en snel geholpen met het onderhoud van mijn C1.

• Kwaliteit

Een heel fijn autobedrijf met goede mensen en topservice

Mijn Peugeot 2008 ingeruild voor een Peugeot 3008 automaat en er super blij mee rijd perfect en heerlijk. Service en onderhandeling liep heel fijn en deal was snel gemaakt bij aankoop. Showroom met mooie auto's en Julien als zeer prettig verkoper met aandacht aan extra service en uitleg van de functionaliteit auto en techniek. Kortom een top bedrijf om er een goede auto te kopen.

Prima bedrijf

Vorige week kreeg ik interesse in de Renault megane die bij cars completed in Wehl te koop stond, ik ben er naar binnen gegaan en werdt zeer vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar Julien Boerstal. Na een zeer fijne onderhandeling en een goede prijs voor mijn inruilauto zijn we tot een accoord gekomen. Ik kreeg een nieuwe apk op de Renault en tevens werdt de door mijne aangekochte steenmarterzender gratis ingebouwd. Ik ben zeer tevreden met mijn Renault en raad tevens eenieder deze garage aan, komen afspraak na en keurig behandeld, het duurt denk ik nog een poos, maar mijn volgende auto komt weer uit Wehl, Frans Koster.

• Kwaliteit

Uitstekende service en kwaliteit.

Fijne ontvangst en er wordt niet alleen volgens merkvoorschriften gewerkt aan de auto maar ook aan extra klantwensen wordt probleemloos voldaan. Mooi opgezet bedrijf met een fraaie showroom en occasion voorraad. Kortom een TOP garage en een aanwinst voor de omgeving,

• Kwaliteit

Top bedrijf met goede service!

Bij Cars Completed in Wehl een zoekopdracht aangevraagd voor een Opel Corsa en deze was al snel gevonden! Er is dan ook direct contact geweest waarna een proefrit gemaakt werd. De auto was precies zoals die omschreven was en werd tegen een eerlijke prijs aangeboden. Ook de mogelijkheid voor andere velgen en ramen tinten is bij Cars Completed geen probleem. Bij de aflevering stond de auto er gepoetst bij met een leuke strik waardoor het echt een cadeautje was! Verder nam de eigenaar ruim de tijd om de opties van de auto toe te lichten waardoor de service als erg fijn is ervaren. Ik zal hier dan ook zeker in onderhoud blijven en mijn eventuele toekomstige auto’s kopen!

• Kwaliteit

Een andere auto gekocht bij Cars Completed. Auto is tip top afgeleverd.

Klantgericht

Zeer tevreden over de aankoop van onze auto. Nette en vlotte afhandeling, goede afspraken gemaakt. Fijn contact met Juliën. De aflevering van de auto op een leuke manier gedaan.

Zoekopdracht waargemaakt

Onze 2e auto gekocht bij cars completed. Dit keer een zoekopdracht en ook daar weer super bij geholpen. Wij zijn weer zeer tevreden.

Fijne service!

Mijn oude auto ingeruild voor hele nette Toyota Aygo. Hierbij fijn geholpen, erg duidelijk allemaal en snel geregeld! Erg blij met de auto.

• Kwaliteit

Zeer fijn en deskundig geholpen

Mijn eerste auto bij Cars Completed in Wehl gehaald. Erg blij met de fijne service en makkelijke omgang. Vanaf nu mijn vaste autobedrijf!

Vriendelijk

Beantwoord alle vragen. Professioneel. Mee denken

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit

Vriendelijk en beslist niet opdringerig geholpen.

Ik wist eigenlijk precies wat ik zocht en wilde hebben. De vragen die ik had werden op een vriendelijke wijze beantwoord.

Kennis van zaken

Bij Cars Completed een auto gekocht. Dit is mij goed bevallen. Goed advies gekregen en geen opdringerige verkooppraatjes. Je kunt zien dat Juliën zijn werk met plezier doet, hij vertelt enthousiast en met kennis over de auto waar ik interesse in had. Ook neemt hij alle tijd hiervoor. Ik kan iedereen aanbevelen om eens een kijkje te nemen bij Cars Completed als je een andere auto zoekt.

• Kwaliteit

Een top bedrijf met geweldige service

Leuk bedrijf met een enthousiaste eigenaar die vol passie praat over zijn liefde voor auto’s. Wij hebben hier een VW Up! gekocht voor mijn vrouw die ons zeer goed bevalt. Het is een feestje om bij Cars Completed een auto te kopen. Niets is teveel, fantastische service en aandacht voor de klant! Wij komen hier zeker terug.

Topservice!

Ik was op zoek naar mijn eerste auto. Per toeval langs gereden bij CarsCompleted. Werd erg vriendelijk geholpen , er werd mij gelijk goede informatie uitgelegd over de auto waarnaar ik keek en werd gelijk geïnformeerd over de auto. Na de proefrit (die snel werd aangeboden, en ook goed verliep) was de beslissing snel gemaakt. Ook bij de afhandeling van het kopen van de auto erg vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Er werd ook gelijk meegedacht naar verschillende antwoorden op mijn vragen en er werd gelijk naar een oplossing gekeken. Voelde gelijk heel vertrouwd! Ik raad iedereen aan om een auto te kopen bij CarsCompleted, top service en gelijk een vertrouwd gevoel! Een echte aanrader!

heel erg te vreden over mijn 1e auto

mijn alle eerste auto gekocht bij cars completed super te vreden over hij heeft een hele mooie auto voor mij gevonden.

Uitstekende service!

Vriendelijke service waarbij je gehoord wordt en afspraken goed nakomt. Zeker een aanrader!

Eerlijk en deskundige garage

Fijne, betrouwbare en eerlijke garage met leuke auto's in de verkoop.

Auto gezocht & gevonden.

Super begeleiding in het zoeken naar een geschikte auto. We hadden een aardig wensenlijstje, maar het is gelukt. Erg vriendelijk met verstand van zaken. Zeker een aanrader.

Professioneel en vriendelijk

Onlangs heb ik mijn auto gekocht bij Cars Completed. Daarbij ben ik vriendelijk en professioneel geholpen. De service was super en ik heb nu een hele leuke auto.

• Kwaliteit

Prima geslaagd en uitstekend geholpen

Fijne en nette onderhouden Audi A1 gekocht, blij mee!