Bestelling snel geleverd. Extra vraag gesteld en snel gereageerd.

Geweldige service

Snelle levering en mooie spullen!

Correct

Correct en snel geleverd alles prima erpakt en goed werkend

Goede zaak

Ondanks grote drukte mooi op tijd geleverd. Was huisnr vergeten en kreeg daar netjes mail over

prima geregeld, prima service

Vlotte afhandeling van de bestelling

Top producten en top serivce

Ik heb verlichte kerstfiguren besteld en ben er helemaal tevreden mee. Het was binnen no time binnen en het staat super gaaf in huis. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

Goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs, én een uitstekende klantenservice

Vrijwel overal kun je dezelfde spullen kopen. Maar vraag je jezelf af: wat voor kwaliteit wil ik, en wat voor service verwacht ik?

snel super kwaliteit

snel super kwaliteit

Tevreden

Tevreden…verpakking met de hele dozen erin ontvangen. Zoals besteld, klopte alles. Tweede bestelling meteen weer gedaan.

Snel en goed

Heb er een pop-up kerstboom besteld. Was er snel en ben er superblij mee. Kerstboom staat binnen een minuut. Inclusief lampjes, ballen en slingers

Sterke kwaliteit verlichting voor een goeie prijs en snelle levering.

Super service

Contact met de leverancier opgenomen die mij naar de site heeft geleid. Toen online mijn aankoop gedaan. Voortreffelijke service

Goede service en mooie producten

Vriendelijke service nadat ik een vraag had over de kaarsen. Uiteindelijk heb ik nu een mooi setje kaarsen thuis staan. Ze zijn niet van echt te onderscheiden.