Goede kwaliteit

Sterke en degelijke slingerverlichting

Goed product

Ziet er naar verwachting goed uit.

Prima producten en snelle levering

Ik had een aparte transformator nodig voor de kerstverlichting omdat de oude was gevallen en een irritant geluid maakte. Hier een prima vervanging gevonden.

Ik heb een pop-up boom besteld omdat we in een verbouwing zitten en ik geen tijd en zin had om alle kerstspullen van zolder te halen. Echt super, zodanig zelfs dat ik er meteen nog 1 heb besteld. Boom staat in 5 minuten en verpakt in de platte doos neemt ie haas geen ruimte in. Het enige minpuntje is dat ik rood/wit had besteld en het rood/wit/goud is. Maar ze zijn super gezellig en volgend jaar zet ik ze zeker weer neer.

Kerstverlichting.nl krijg je echt alles

Schoonmoeder helemaal happy

Mijn schoonmoeder op leeftijd en met beperkt visueel vermogen was heel blij en tevreden met de 3 grote led- kaarsen met eenvoudige afstandbediening.

Aardige boom maar installatie handleiding op de site klopt niet

Aardige boom en daar is dan ook alles mee gezegd, zelfde soort staat op Ali express voor 3 tientjes en.... volgens mij heeft kerstverlichting ze zelf daar ook besteld. Opzetten van de bom is niet, zoals op de de site vermeld "hang het topje van de boom bovenin de standaard"maar "Zorg er eerst voor dat het metalen onderstuk van de bom met de uitsparing in het midden over de standaardpaal gaat en monteer dan pas het topje. Inderdaad vol met een paar ballen die binnen no time van de boom vielen doordat 1 van mijn katten er tegen aan tikte. De boom is erg licht en had een paar "ankers" nodig om overeind te blijven staan. of ik verder blij ben met deze "popup" boom? Half/half.

Slechte levering

Bij het bestellen wisselden de prijzen elke keer. Uiteindelijk besteld en betaald. Gisteren de levering gevonden voor de gesloten winkeldeur met een grote gescheurde doos. Slecht verpakt voor een dergelijk grote bestelling. Dit zegt niets over de kwaliteit van de producten maar dit kan gewoon niet.

Prima website

Uitstekend artikel en snelle bezorging

primaverzending

prima verzending. duurde even naar dat kwam door postnl. had zilver besteld maar kreeg goud. verder prima

Aangenaam verrast!

Snelle levering, mooi product. Website mag iets meer detail informatie geven over hun producten.

God service.

Varen er i fint indpakning, det var min hensigt at bestille 24 stk. men det var kun muligt med 10 stk. Hurtig levering. Det vil være dejligt med automatisk sprog oversættelse.

Gewoon heel erg goed

Product besteld en daarna keurig op de hoogte gehouden over voortgang en vervoer tot aan mijn voordeur. Conclusie: betrouwbaar en gewoon erg goed.

Snelle levering, mooie produkten

Snelle levering, mooie produkten. Blij met mijn bestelling.

SUPER!!

Led_kaarsen uitverkocht. Heb gebeld en men zei ze nog te kunnen bestellen. Kreeg 2 dagen later een telefoontje dat ze binnen waren gekomen en on-line kon bestellen. Waren de volgende dag al in huis. SUPERSERVICE

Via kerstverlichting.nl hadden we voor 3 bomen kerstverlichting besteld. Bij nader inzien was de verlichting té roze vergeleken met de verlichting van onze buren. We mochten deze omruilen, zonder extra kosten. Er werd meegedacht wat er wel bij zou passen. Een uitstekende service vonden wij!

Aanrader, snelle levering en nette service.

We hadden 2 lichtslangen gekocht. Bij levering was er 1 van kapot. Deze terug gestuurd en financieel netjes geregeld. Helaas hadden ze geen 1 meer op voorraad.

Helaas niet de kleur die ik verwacht

Op de plaatjes, zowel internet als op de doos, had ik het idee dat deze ster warm licht had. Het blijkt echter koud blauwige licht. Daarnaast vind ik het systeem vrij gammel en zeer grote "prop" met bedrading aan het steeltje van de ster.

Super snel geleverd

Led kaarsen besteld super leuk doen het toppertje en levering ook er netjes

Komen afspraak na

Snelle en correcte levering

Vlot en goed

Telefonisch advies gevraagd. Antwoord wachtte even op email van support. Daarna een specifieke vraag over voeding van kerstverlichting nog 2 keer stellen. Uiteindelijk goed advies gekregen, snelle levering en mooie verlichting waar 110 gezinnen van genieten.

Geweldige service

Wij hadden bij kerstverlichting.nl voor 3 bomen kerstverlichting besteld, maar niet goed opgelet waardoor de kleur niet was wat wij ervan verwacht hadden. Door goed advies/meedenken en een geweldige service heeft kerstverlichting.nl dit voor ons omgeruild en hebben we uiteindelijk 3 prachtig verlichtte bomen gekregen.

Uitstekende service!

Na het bestellen van kerstverlichting voor 3 bomen, bleek dat wij niet de juiste kleur hadden gekozen. Via makkelijk contact per mail, is dit tot twee keer toe voor ons omgeruild. Wij zijn heel tevreden over de manier van adviseren/meedenken en de uitstekende service!

Uitstekende service!

Na bestellen van kerstverlichting voor 3 bomen, bleek dat wij niet de juiste kleur hadden gekozen. Via makkelijk contact per mail, is dit tot twee keer toe voor ons omgeruild. Wij zijn heel tevreden over de manier van adviseren/meedenken en de uitstekende service!