Leuk verhaal met vrolijke en aanstekelijke liedjes, wat zorgde voor enthousiaste leerlingen!

Deze musical was een groot succes! Het verhaal is leuk bedacht en biedt de leerlingen tal van mogelijkheden om uit te blinken. Bovendien zijn er rollen in alle maten, zowel voor wie veel durft en graag schittert als voor wie juist minder graag in de schijnwerper staat. De liedjes zijn goed en aanstekelijk, lekker muzikaal en swingend. Er werden een paar dansjes meegeleverd en dat was fijn, maar mijn leerlingen hebben ook op de andere nummers mooie dansjes bedacht. De zang- en rapsolo's biedt een aantal leerlingen de kans om nog eens extra te schitteren. Verder wordt het publiek er op een leuke manier actief bij betrokken, dankzij de publieksopwarmers. Dat maakte het voor het publiek extra leuk. Het decor en de attributen vragen niet teveel werk en is goed te doen door leerlingen, wat voor ons als leerkrachten ook prettig is. Zo konden we ons vooral concentreren op het acteerspel van onze leerlingen. We hebben genoten, leerkrachten, leerlingen èn publiek!

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Een origineel verhaal dat goed te volgen is!

Mindv*kantie is een leuke mysterie musical gevuld met leuke personages, magische goocheltrucs en catchy liedjes. Wij hebben de musical gespeeld met 40 kinderen en de rollen waren prima te verdelen. Wat belangrijk was, was dat deze musical ook goed te volgen was voor de jongere kijkers. Ik raad deze musical dan ook zeker aan!

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Vrolijke musical met goede liedjes

Zie boven Magere verhaallijn. Weinig spanning

Leuke musical!

Leuk musical, vol met grapjes en andere leuke uitspraken. De liedjes waren echt top! We hebben er met elkaar van genoten.

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Grappig verhaal, goed te volgen voor het publiek, herkenbare liedjes en fijn dat je maar één decor nodig hebt.

Kant-en-klaar pakket dat ontzorgt

Leerlingen hebben voor deze musical gekozen. Eerdere ervaringen als leerkracht erg positief! Ook dit keer weer. Compleet pakket vol tips en helpende gedachten. Daarnaast snelle reactie op mails en vragen. Top!

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Vrolijke musical met grappig verhaal

Jammer dat je pas na aanschaf erachter komt dat je soms bijna onmogelijke decorstukken als verborgen boekenkasten in je musical hebt. Dit vraagt wel veel creativiteit van de leerkracht en leerlingen .

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Leuke musical in een gemakkelijk totaalpakket

Wij voerden de musical 'soap in de soep' op met 11 leerlingen. Ik vond het erg fijn dat we hier een script op maat voor kregen. Qua kleding zaten er geen lastige rollen tussen en ook het decor en de verdere aankleding was eenvoudig te realiseren. Minpunten van de musical: er had wel wat meer humor (zowel slapstick als woordgrapjes) in gemogen.

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Goed te leren en pakkende humor

Ideaal dat de musical op maat wordt geleverd. Hierdoor konden we na levering vrijwel gelijk over op de verdeling en het oefenen. In de musical zit een hoop humor verwerkt die eigenlijk pas echt overkwam tijdens de uitvoering voor de ouders. Mede hierdoor kon ik als docent ook erg genieten en lachen op de ‘grote avond’, terwijl ik de musical natuurlijk al tig keer gehoord had.

Fantastisch!

Een fijn, op maat gemaakte, musical. Het sluit aan bij de belevingswereld van de kinderen, actuele thema's. Tip: voor de volgende keer een script ontwikkelen waar je gemakkelijk de meisjes namen in jongens namen kunt veranderen en andersom?

Geweldig!

Wij deden de musical:"wie heeft de rol?". Een musical met een knipoog naar het spelprogramma "wie is de Mol". De kinderen vonden het erg leuk om te doen. Een musical, op maat gemaakt. De ouders en mijn collega's vonden het een zeer leuke musical (misschien de leukste van de afgelopen jaren), met veel vrolijke liedjes. De mogelijkheid solonummers te laten horen en meerstemmig te zingen. Alle voorbeelden werden bijgeleverd in het complete musicalpakket. Hier waren ook toegangstickets, poster, muziek, tekst, dans te vinden. Kortom: een erg leuke, vrolijke musical die nog leuker werd doordat het publiek een interactieve rol hierbij speelde. Een aanrader!

• Welke musical heb je opgevoerd? Wie Heeft De Rol

Top Musical

De musical was goed aangepast voor onze leerlingaantal, geen dubbelrol, leuke liedjes en grapjes.

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Voor zover dat kan totaal ontzorgd.

Helemaal super, het tekstboekje precies op het aantal leerlingen afgestemd. De rollen goed beschreven, duidelijke dansinstructies, één decor en dat was superfijn. Wij en iedereen die de musical heeft gezien vond het superleuk. Grapjes waren meer voor de ouders, maar ook de jongere groepen vonden het leuk.

• Welke musical heb je opgevoerd? Wie Heeft De Rol

Top musical

De kinderen hebben genoten van de musical en flink gebruik gemaakt van de deluxe versie van de app. Echt een aanrader!

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Een hele vrolijke, gezellige musical voor alle kinderen!

Mijn groep 8 en ik hebben genoten van deze musical. Wat een heerlijke, gezellige liedjes en grappige scènes. Jacoba Bellemans was favoriet!

Fijn voor kleine groep

Om voor een groep van 8 kinderen een musical te vinden is lastig, maar dit was zo wel gelukt. De kinderen hebben genoten. We misten alleen een plaatje van hoe het decor en de personen eruit konden zien.

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Weer een vrolijke musical...

Vrolijke, aanstekelijke liedjes en leuke rollen.

Duidelijk en goed.

Duidelijk script, handig in gebruik.

Een groot succes

Ik heb al jaren groep 8 en dus ook al heel veel musicals gedaan. De musical ‘Soap in de soep’ is echt één van mijn favorieten. Snelheid in het verhaal, alle liedjes zijn leuk en voor ieder kind een shinemoment! We hebben ervan genoten!

Ongelooflijk leuke musical

Wat een feestje was FEESSIE! Een erg leuk en goed te volgen verhaal. Een gezellige musical die door de kinderen en de ouders zeer gewaardeerd werd! De liedjes waren heel erg leuk en de kinderen kwamen goed tot hun recht in de rollen! Ik dacht dat “Wie heeft de rol” de leukste was, maar we vinden deze nog leuker!

• Welke musical heb je opgevoerd? Feessie - de musical

Superleuke musical, leuke liedjes en scenes.

Superleuke musical met voor de kinderen iets voor 'elk wat wils'. De tekst van het slotlied is ook eenvoudig aan te passen voor het afscheidslied van de leerkrachten voor de kinderen. Leuke rollen voor iedereen en super aan te passen voor meer of minder spelers.

• Welke musical heb je opgevoerd? Mindv*kantie

Erg leuke vrolijke musical!

Een leuke musical met grappige rollen. Leuke liedjes! Prettige site om mee te werken. App hebben wij niet gebruikt. Tip: graag meer uitgesproken rollen, zodat de kleding ook wat afwisselender is, nu was er heel veel 'casual'.

• Welke musical heb je opgevoerd? Soap In De Soep

Een fijne musical, op maat gemaakt voor het aantal leerlingen, ondersteuning vanuit de Muzikantine.

Het was een geweldige ervaring. Wanneer je regelmatig kleine groepen leerlingen hebt, kun je het beste bij de Muzikantine zijn.

Leuke, grappige musical

Dit jaar hebben we de musical soap in de soep gespeeld met de groepen 7 en 8. Het script dat op maat (aantal leerlingen) gekozen kan worden is super fijn en duidelijk. De leerlingen vonden het erg leuk om te spelen en naast leuke personages, ook veel grappige momenten in deze musical. Een aanrader!

Gebruiksvriendelijk en top service

Ze houden goed rekening dat het praktisch is, niet teveel gedoe er omheen, rollen die makkelijk uit te voeren zijn. En vele extra's.

Over Muzikantine

Muzikantine schrijft en produceert musicals voor het basisonderwijs. Met een klein en gepassioneerd team willen we het muziek- en drama-onderwijs aanvullen met coole musicals. Voor een onvergetelijke ervaring voor iedere leerling.