Gewoon top

Altijd goed geholpen

Snelle en perfecte service

Net andere auto gekocht waar de airco niet van werkte. Na vullen, controle en reiniging werkt deze weer. Snelle en perfecte service. Daarnaast goed advies.

• Bereikbaarheid

Professionele service, vakkundige, vriendelijke service tegen een afgesproken tarief

Professionele service

prima service

Medewerkers zijn attent en behulpzaam

Goed en lekker kort bij

Prima geregeld

• Bereikbaarheid

Je komt weer met een koude auto thuis!

Defecte airco, ik ben op een donderdag bij Encase langs gegaan. Ze hadden tijd en vulden het systeem gelijk bij. Helaas bleek de compressor defect. 's Maandags de auto gebracht en 's avonds was alles reeds gefikst! Keep up the good work !!!

Zeer goed geholpen

Deze mensen hebben verstand van zaken en ze overleggen eerst voor ze wat doen Zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Netjes ontvangen erg aardig

Netjes geregeld, attent en goede afhandeling

• Bereikbaarheid

Airco werkt weer optimaal, lekkere koffie tijdens het wachten. Kortom zeer goede ervaring !

Prima.

Correcte en deskundige afhandeling.

Top geholpen

Ik was met onze auto bij hun gegaan naar dat iemand ons dat advies had gegeven om daar met onze auto tegaan vervolgens werd geconstateerd dat ik beter niet Verder kon rijden met onze auto ivm dat de turbo kapot was ik heb zonder te vragen meteen een leenauto gekregen en alles is netjes afgehandeld en ook gezien wat precies kapot was Dankjewel voor de goede service

• Bereikbaarheid

An experienced professional team.

I found Encase car Mechanic to be very upfront about their findings on your car, they are well experienced and I believe they can solve anything on your car. Its a nice clean and tidy operation and they take care of us as the customer. Well done to the team there.

• Would you recommend us? Yes

Prima service .

Mooi en net bedrijf .

Afspraak is afspraak

Samen gekeken naar probleem. Goeie communicatie, duidelijk en to the point.

• Bereikbaarheid

Van begint tot einde prima op de hoogte gehouden over de montage van de trekhaak. Zeer tevreden

Super slecht

Ik had een bon gekocht voor een airco onderhoudsbeurt via social deal. Dit was al een ding want wanneer de airco volledig leeg zou zijn zou ik bovenop de bon nog eens 30 euro moeten betalen, hierbij komt het bedrag dus op 50 voor de bon plus nog eens 30 extra. Hierbij heb je dus bijna geen korting. Natuurlijk moest ik de 30 euro extra betalen want de airco was volledig leeg volgens hun. Er is niemand die je dit overigens kan aantonen dit moet je maar gewoon aannemen. Vervolgens ga ik de auto ophalen en hebben ze zo goed als niks aan de airco gedaan, de airco rook helemaal niet fris of niks. Na ongeveer 5 weken werkte mijn airco niet meer, hij blaast geen koude lucht meer .Dit heb ik bij hun aangegeven maar dan krijg je als antwoord er zal wel een marter onder gezeten hebben en daardoor is de airco leeg gelopen. Zeer slechte ervaring met deze zaak. Ik kan langskomen om de airco te laten nakijken maar hiervoor moet ik dan wel gewoon weer betalen. Voor mij nooit meer encase.

• Bereikbaarheid

Beste, Bedankt voor uw recensie! Aangezien we u niet kunnen contacteren omdat er geen echte naam of kenteken bekend is reageren wij langs deze weg. De airco social deal is heel duidelijk in welke voorwaarden er zijn. Vooraf had u dan ook kunnen kiezen om deze niet te kopen. Als een airco leeg is word er extra gas gebruikt en dat is de aanvulling in de kosten. Dit word bewezen met een uitdraai van het airco apparaat. Die wij u ook alsnog kunnen sturen als u deze nogmaals wil zien.(Graag dan even contact opnemen) Dat de airco stinkt kan aan meerdere factoren liggen, dat is niet altijd verholpen met een airco onderhoudsbeurt. U bent van harte welkom om hiervoor een behandeling te laten doen of een diagnose te stellen. Het nakijken van de airco of er een lekkage is en u heeft uv gekozen is de eerste diagnose gratis. Wanneer het probleem groter blijkt te zijn dan komen er vanzelfsprekend kosten bij. Kortom uw review had niet gehoeven, als u contact met ons opneemt lossen wij het altijd samen op. Wij wensen u een prettige dag en graag tot ziens! Team Encase Car Mechanics

Vakkundig bedrijf

Goede service en vriendelijk personeel

Prima en snelle service

Prima !

Goede service en klantgericht

Duidelijke uitleg, vriendelijke medewerkers en goede service

• Bereikbaarheid

Goed, vriendelijk en deskundig !

Goede , duidelijke uitleg van reparaties en goede adviezen voor het verdere onderhoud !

• Bereikbaarheid

Goede begeleiding en super service!

De uitleg en hulp bij onze aanmelding en tijdens het onderhoud van onze airco waren heel correct en duidelijk. De prijs die ons vooraf werd medegedeeld was ook de prijs bij afrekening.

Uitstekend geholpen

Vakkundig en uitstekend geholpen, wederom tevreden.

Deskundig advies

Netjes en correct

• Reden bezoek Andere reden

Goede service en vriendelijk

We zijn er vorige week geweest voor airco onderhoud. Goede service gehad ze maakten extra de ramen schoon ze wilde de auto stofzuigen en hebben de banden opgepompt.

Fregatweg 124 6222 NZ Maastricht

043-2086017

Over Encase Car Mechanics

ENCASE : DÉ SPECIALIST IN INBOUW EN SERVICE VAN AUTO, BOOT & MOTOR IN LIMBURG! Maatwerk is ons motto! Er is geen klant en geen auto, boot of motor hetzelfde. Bijna alles is naar wens aan te passen zodat u als tevreden klant uw voertuig kunt besturen. Onze gespecialiseerde en gediplomeerde inbouwers/monteurs vertellen u graag over de mogelijkheden wanneer u een aanpassing in uw voertuig wenst aan te brengen.

Over Autoservice Totaal