Zeer klantvriendelijk!!

Goed geholpen ondanks dat ik geen afspraak had. Kreeg koffie aangeboden en binnen uurtje was klus geklaard. Super!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

goed gevoel en goed werk afgeleverd.

goede vakmensen vooral op het gebied van elektronica. Een schijnbaar niet te op te lossen probleem is toch uiteindelijk opgelost en het functioneert voor 100%.

Gewoon heel goed!

Ben vaste klant

• Bereikbaarheid

Goede ervaring eerste keer mijn auto bi encase gebracht voor onderhoud en apk zeer tevreden

Goede service top bedrijf

• Bereikbaarheid

Zeer zeer klantvriendelijk en meedenkend

Vanaf het eerste telefoontje tot de uiteindelijke plaatsing van de trekhaak (incl. codering) zeer goed geholpen. Er wordt echt met de klant meegedacht en niks aan het toeval over gelaten.

• Bereikbaarheid

een geweldig team met ervaring.

;-)

zeer goede service

zeer vriendelijk ,goede service

• Bereikbaarheid

Top service en heel vlot!

Kom al jaren bij Encase voor diverse apparaten in te bouwen in de auto's (dashcams, alarm & volgsysteem, airco onderhoud) en Angel en zijn team zijn altijd vrolijk & vriendelijk en zorgen ervoor dat je auto naderhand weer keurig voor je klaarstaat! Niet twijfelen, gewoon zelf ervaren.

Snelle en vakkundige service

De mannen van Encase hebben ons wederom goed geholpen met een acuut probleem aan onze auto.

Top. Meedenkend. Flexibel!

Heerlijke snelle service en een bereidheid om snel tot oplossingen te komen.

Top bedrijf

Kwaliteit staat voorop. Levert goed werk af en staat altijd voor je klaar mocht er toch nog iets zijn. We zijn nu voor verschillende bct en mdt geweest voor in/uit te bouwen voor onze taxi,s en we gaan ook nergens anders meer . Je kan beter wat langer wachten als hij het druk heeft dan elders te gaan ,daar zijn wij wel achter gekomen. Echt een vakman. Hij ziet een probleem als een uitdaging ,hij vind wel een oplossing.

Klantvriendelijk, goede service, aanrader

Afgelopen week cruise control laten inbouwen, erg tevreden over service! Klantvriendelijk, deskundig en goede service, kortom: aanrader!

• Bereikbaarheid

Prima geholpen. Afspraak is afspraak. Helemaal tevreden.

• Bereikbaarheid

Top service en alles goed geregeld

Ben super goed geholpen en kon ook meteen met problemen terecht voor een goede oplossing top service

• Bereikbaarheid

Ik wordt er altijd snel en goed geholpen. Vriendelijk en eerlijk personeel. Zeker een aanrader.

• Bereikbaarheid

Hele goede ervaring en ik zou iedereen aanraden om hier de auto te brengen.

Behoorlijke reparatie aan mijn auto nodig wegens kapotte distributieketting. Goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden over het verdere verloop. Over 1,5 week nogmaals een afspraak ingepland om even te controleren of alles nog steeds in orde is. Erg fijn dat er ook een leenauto ter beschikking was. Dit keer was het een grote klus maar ook voor een beurt en APK zou ik hen zeker aanraden.

Snelle en vriendelijke service

Snel geholpen ondanks drukte, probleem verholpen.

• Bereikbaarheid

Erg goed en snel geholpen

Goed snel op een vriendelijke en tevens met een goede uitleg geholpen. Ik ga er zeer zeker terug.

• Bereikbaarheid

Via Social Deal een onderhoudsbeurt van mijn airco gekocht bij Encase. Helaas bleek er meer aan de hand, waardoor ik eerst terug moest naar mijn eigen garage. Nadat bleek dat zij mij niet goed konden helpen heeft Angel mij uitstekend geholpen. Super fijn dat je gebruik kunt maken van een leenauto. Goede service, duidelijke uitleg en je krijgt je auto helemaal netjes gestofzuigd terug. Ik ben meer dan tevreden, Top service!

Eerlijke en duidelijke service

Prima service, eerlijk advies.

Zeer vakkundig werk geleverd

Ik kwam voor een audio upgrade bij Encase terecht en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. De kwaliteit van de geplaatste speakers, versterker en subwoofer is zeer goed.

Eerlijk, betrouwbaar en vakkundig

Prima service, vriendelijk en betrouwbaar

Uitstekend!!

Airco weer helemaal inorde , tips gekregen wat we voorheen niet wisten . Klantvriendelijk ,professional met echte kennis .

Fregatweg 124

6222 NZ Maastricht

043-2086017

Over Encase Car Mechanics

ENCASE : DÉ SPECIALIST IN INBOUW EN SERVICE VAN AUTO, BOOT & MOTOR IN LIMBURG! Maatwerk is ons motto! Er is geen klant en geen auto, boot of motor hetzelfde. Bijna alles is naar wens aan te passen zodat u als tevreden klant uw voertuig kunt besturen. Onze gespecialiseerde en gediplomeerde inbouwers/monteurs vertellen u graag over de mogelijkheden wanneer u een aanpassing in uw voertuig wenst aan te brengen.

Over Autoservice Totaal