Zelfs in een woord: geweldig!

Vakkundig, geduldig, vriendelijk, servicegericht… dit zijn zomaar enkele woorden die naar boven komen als ik aan deze opticien denk. Deze mijnheer weet waar hij over praat en doet ook wat hij zegt. Top!

Professionele en klantvriendelijke service

Toen een van de bewoners van de woongroep waar ik werk een nieuwe bril nodig had, heb ik Bjorn gevraagd. Ideaal, want een uitstapje naar de plaatselijke opticien zou voor veel onrust zorgen bij deze bewoner. Bjorn kwam op locatie om de ogen op te meten en de wensen door te spreken. De bewoner kon direct een mooi montuur uitzoeken en de bril was binnen no-time klaar. Deze werd ook keurig thuisgebracht en goed afgesteld, met een kleurrijke brillenkoker, geheel naar de wens van de bewoner. De andere bewoners werden nieuwsgierig en lieten hun eigen brillen ook even zien. Deze werden door Bjorn allemaal even netjes gepoetst. Wat ook fijn was, was dat Bjorn constateerde dat de bewoner in kwestie last had van droge ogen. Hij zorgde voor een recept voor oogdruppels voor onze medische dienst, die ervoor zorgden dat dit binnen een paar dagen al sterk verminderd was. Bjorn beschikt over veel kennis en zorgt ervoor dat mensen zich snel op hun gemak voelen. Wij zijn erg tevreden over de service, en zullen Bjorn zeker weer benaderen wanneer iemand een nieuwe bril nodig heeft!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Goede hulp

Duidelijke uitleg en ik ben blij met de hulp die ik gekregen heb. Ben minder snel moe en heb beter zicht.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Sociaal, betrokken en vakkundig, dat is Bjorn.

Als mens is Bjorn betrokken en wil iedereen graag tevreden stellen..... Omdat ik zelf in de optiek werkzaam ben geweest kan ik beoordelen dat Bjorn liefde voor zijn vak èn mensen heeft waardoor zijn vakkundigheid met recht geprezen mag worden. Ik wilde zelf 'n niet zo'n gangbaar montuur en zeer snel bestelde hij zorgvuldig en meedenkend 'n montuur die precies voldeed aan mijn wensen....terwijl ik in winkels niet tot dit gewenste resultaat kon komen......Geloof mij dat ik best kieskeurig ben! Dank je wel Bjorn voor je snelle en vakkundige servicegerichtheid, dat juist tegenwoordig zo moeilijk te vinden is.

• Waar kent u de optiek van? advertentie

Fijn in de eigen omgeving.

Geen gehaast tijdens de meting. Ontspannen en veel uitleg. Bjorn is echt een vakman. Straalt vertrouwen uit in wat hij doet.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Deze man hadden we eerder moeten kennen!

I.v.m. de zeer beperkte mobiliteit van pa, is het al heel fijn dat de opticien bij hem thuis op de koffie komt. En als die opticien dan ook nog zijn Brabantse gemoedelijk weet te combineren met een enorme professionele en gepassioneerde aanpak, krijg je dus een optimaal resultaat! Dankjewel Bjorn!

• Waar kent u de optiek van? anders

Goede service vriendelijk en komt afspraken na echt een aanrader

• Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Zeer goede service vanaf de eerste dag

De eerste afspraak had hij voldoende tijd om de juiste meeting te doen bij onze 95jaar oude schoonmoeder. Ook het advies bij de keuze van een mooi model bril was goed evenals het aantal monturen wat hij bij zich had. Verder regelde hij ook verrekening van eventuele vergoeding van het ziekenfonds. Al met al had ze een betaalbare bril.

Heel erg prettig

Super tevreden De werkzaamheden werden rustig en aandachtig uitgevoerd Vriendelijk en prettig contact , en tot ieder blij was met de bril die verkocht werd bleef de aandachtig de tijd en rust genomen.

• Waar kent u de optiek van? advertentie

Geweldige persons gerichte service!

Ben je thuis gebonden door bijvoorbeeld ziekte of handicap, of ben je misschien té druk met je eigen bedrijf? Dan is dit de perfecte oplossing voor jou! Alles gebeurt zeer persoonlijk en vriendelijk, bij jou thuis en/of bedrijf, door een zeer bekwame en hulpvaardige opticien! Zeker een aanrader!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Top klant vriendelijk

Rustig, professionele aanpak en prima service, kan niet beter. Mijn moeder van 93 in verzorgingshuis kan weer beter zien.Dit is de oplossing voor mensen die aan huis gebonden zijn.

• Waar kent u de optiek van? internet

Björn neemt de tijd en denkt proactief mee

Vanwege een chronische ziekte is het voor mij een uitkomst dat Björn bij mij aan huis kan komen. Dit kost mij zoveel minder energie. Dit is mijn eerste bril en Björn nam uitgebreid de tijd om mijn ogen te testen en uitleg te geven, zeker ook omdat er een discrepantie in bleek te zitten die er bij een eerdere meting elders niet uitgehaald was. Björn gaf uitstekend advies over de glazen en opties voor wel of juist geen filters zodat ik met mijn lichtgevoeligheid bij chronische migraine, rustiger kan kijken. Ik kon (als begin 40-er) prima 2 monturen vinden in zijn collectie. Ideaal ook dat het gezin meteen mee kon helpen met de keus maken. Björn heeft een gemoedelijke, amicale manier van werken en lust ook thee ;)

• Waar kent u de optiek van? advertentie

Bjorn wilde de wauw factor creëren dit is gelukt wauw

Mijn partner stond ervan te kijken een thuis meeting aan huis hoe dan.. Ook alleen glazen aanpassen iin montuur s geen probleem. Top service Ik zelf had wat problemen met lezen. Dit zou Bjorn wel even oplossen. En idd de lettertjes op de telefoon en de ereader hebben weer een kleiner vorm aangenomen ik kan weer zien !!!!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, zonnebril

Alles klopte gewoon.

Makkelijk afspraak te maken. Vakkundig advies. Persoonlijke benadering. Keurige thuis bezorging. Geweldige service achteraf. Onontbeerlijk voor iemand die niet meer de deur uitkan om naar een opticien te gaan! Kortom grote klasse.

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Björn heeft met geduld en profesionaliteit een nieuwe bril aangemeten bij mijn dementerende moeder

Het was verbluffend te zien dat Björn op lokatie een volwaardige meting kon verichtenen een bril kon aanmeten. De hoeveelheid keuze was ook meer dan voldoende. Mijn moeder is dementeren en daardoor niet met 1 woord te begrijpen en toch had Björn het geduld en de rust om tot een goede meting en montuurkeuze te komen. Kortom aanbevelenswaardig, Bedankt Björn.

• Waar kent u de optiek van? anders

Dit is voor mij een droom die werkelijkheid werd. Ondanks dat ik in Didam woon, kwam Bjorn toch hierheen om een oogmeting en nieuwe bril te verzorgen. Wij zijn er beiden vol lof over, Bjorn is een fijne rustige zeer vakbekwame man ,die alle tijd neemt . Ik heb al ruim 40 jaar een bril, maar nog nooit zo'n fijne ervaring meegemaakt. Mijn partner heeft ook een andere bril ,en is ook uitermate tevreden. Mocht ik weer toe zijn aan een nieuwe bril, zal deze ook via Bjorn besteld worden. Echt een aanrader!!

• Waar kent u de optiek van? internet

Goede service en mooi op maat geleverde bril!

Bjorn heeft voor een client van ons een bril opgemeten en geleverd. Meneer is dementerend en woont in een verzorgingstehuis. Bjorn heeft goed maatwerk geleverd, heeft onze client goed bejegend en ervoor gezorgd dat hij zijn krant weer kan lezen in de ochtend. Tevreden en zeker aan te raden!

• Assortiment N.v.t.

Geweldige service!

Wij zijn enorm tevreden! Professionele, snelle en persoonlijke service, aanrader!

• Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Bjorn luistert goed naar de wensen van zijn klanten

Toen ik de hele dag een bril moest gaan dragen, gingen mijn gemiddelden met biljarten hard achteruit. Ik heb dat probleem bij Bjorn neergelegd en die dacht dat hij er wel wat mee kon. Hij heeft een biljartbril voor mij samengesteld en inmiddels stijgen mijn gemiddelden weer. Goed werk geleverd Bjorn, bedankt! Gr. W. de Bruijn

Een prettige samenwerking

Bjorn is erg flexibel en denkt ook mee in oplossingen. Vooral heel fijn dat hij op locatie kon komen. Mijn broer (met een verstandelijk beperking) voelde zich op zijn gemak bij Bjorn, zodat het super verliep. Kwaliteit en prijsverhouding zijn prima!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, Optometrisch onderzoek

Fijne service, goed product

• Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

Opticien op de koffie is Opticien op maat!

Zeer vriendelijke en enthousiaste opticien. Neemt de tijd en meet zorgvuldig uw ogen op. Je merkt dat je met een vakman te maken hebt.

Gezellig en accuraat

Wat heerlijk dat Bjorn bij je langs komt om je ogen te meten en alles te regelen. Ik raad het iedereen aan!

• Assortiment N.v.t.

Fijne service. Fijne bril

• Ervaring met: zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties

aangenaam verrast met professionaliteit aan huis en vlotte monturen

Onlangs heb ik 2 brillen aangeschaft bij Opticien op de Koffie. Aanvankelijk vond ik het spannend om Bjorn te laten komen, want stel dat ik geen leuk montuur zou vinden. Ik was aangenaam verrast door het enorme en hippe aanbod wat Bjorn op tafel uitstalde. Zeker niet gericht op alleen maar ouderen, maar zelfs een leuker aanbod dan bij de gangbare opticiens in het dorp. Ook de meting ging rustig en zorgvuldig. Wat een luxe om zo thuis op het gemak een bril uit te zoeken en ook nog rustig een paar monturen een dagje thuis te kunnen houden om een keuze te kunnen maken. Kortom: aangenaam verrast en een nette prijs.

Over NUVO

Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl