Proffecioneel

Hele snelle service. Ik kon dezelfde dag al terecht. Nemen de tijd om je goed te helpen.

Zeer tevreden met chiropractor mw. Kim Schoenmakers

Ik heb ongeveer 5 sessies gehad bij chiropractor Kim en ben erg tevreden over haar deskundigheid, zorgvuldigheid en ook de uitermate vriendelijke bejegening. Naast de fysiotherapie (dry-needling) die ik al lange tijd krijg voor mijn nek- en schouderpijn, is de chiropraxie voor mij een belangrijke behandeling.

Duidelijk en deskundig en heb er vertrouwen in

Het werd allemaal duidelijk uitgelegd, voelde me gehoord en heb er vertrouwen in dat het stuk beter zal worden

Een aanrader voor iedereen met rugklachten

Justin en Jeroen zijn echte professionals. Ik was eerst wat sceptisch omdat het een 'alternatieve geneeswijze' is maar ik zou nu niet meer zonder kunnen!

Na aanraden van familie bij Jeroen terecht gekomen. Er zou CTS bij mij vastgesteld zijn door een chirurg na de operatie nog last. Bij Jeroen ben ik algeheel geanalyseerd en bleek er een beknellen te zitten aan de boven kant. Na een behandeling heeft Jeroen mij nu al recht kunnen zetten. Jeroen straalt rust en kennis uit en geeft je tijdens de behandeling alle informatie. Er komen nog opvolgende behandelingen maar nu al zeer tevreden!

Fijne praktijk met kundige mensen

De sfeer bij Chiropractie Leiden is heel plezierig. Je wordt vriendelijk ontvangen. De specialisten verstaan hun werk. Ze zijn erg flexibel bij het verschuiven van een afspraak. Gewoon een heel goed chiropractie praktijk in Leiden.

Fantastisch!!

Al maandenlang pijn in de nek nu na een paar keer goede resultaten , hele fijne rustige man wordt je meteen al relaxed van en goed luisterend naar je klachten , heel fijn.

Een uitstekende Praktijk onder leiding van Jeroen Postma

Ik kom al 32 jaar op enig moment bij Chiropractie Leiden, soms 2 á 3 keer achter elkaar om te corrigeren en daarna soms 1 of 2 jaar niet. Uiteraard ga je er niet graag naar toe, maar als het nodig is voelt het als thuiskomen. Staan altijd voor je klaar van de dames achter de receptie of aan de telefoon tot aan de behandelaars toe. Heb wel eens een uitstapje gemaakt naar een andere praktijk meer in mijn omgeving, maar kom daar toch op terug en accepteer de langere rit naar Leiden hiervoor graag.

deskundig, zorgvuldig, effectief

Als ik iets heb, word ik altijd snel geholpen, met goede adviezen en behandeling.

Zeer vakkundig

Jeroen is een op en top professional en stelt je gerust, vraagt naar je leven om een check te maken over je algeheel welbevinden Hij bekijkt het probleem van meerdere kanten en geeft je het gevoel van zekerheid dat t goed komt

Snelle en goede behandeling

Ik kon snel terecht toen ik tussen vaste afspraken door klachten kreeg en werd goed en met zorg behandeld. Ik ging opgelucht de deur uit.

Uitstekende duidelijke behandeling,na zorgvuldige analyse van evt klachten.

Uitstekende duidelijke behandeling, na zorgvuldige analyse van eventuele klachten.

Hele goede ervaring bij deze chiropractiepraktijk

Hele goede ervaring met chiropractie gehad. Dit was de eerste keer dat ik chiropractie behandelingen heb gehad. Het heeft enorm goed geholpen bij mijn nek- en rugklachten.

geweldig

Al meer dan 25 jaar bezoek ik Jeroen Postma, meestal 2x per jaar. Ik kwam er voor het eerst voor mijn migraine, later een lichte scoliose en nu voor 'onderhoud'. Als ik te lang wacht (b.v. omdat ik me zo goed voel), komt er een moment dat ik denk: oh, ik moet nodig weer naar Leiden! Van de liefdevolle behandelingen, de gesprekken en de ontspanning hoop ik nog vele jaren gebruik te kunnen maken

een goede en doeltreffende behandeling

de chiropractor neemt de tijd voor mij en mijn klachten. geeft goede uitleg over de behandeling en ïngreep

Goede behandeling, Ik heb er al jaren profijt van

Er wordt naar je geluisterd en goed gekeken naar je lichaam en daar wordt naar gehandeld

Heel Goed

Ik ben al 35 jaar bij chiropractiel leiden en het bevalt nog steeds goed ik heb er baat bij het word goed uitgelegd en ik heb er resultaat bij

Al 31 jaar ben ik dik tevreden over de behandeling die chiropractor Jeroen Postma mij geeft.

Tijdens de zwangerschap van mijn 1e kindje kreeg ik last van erg pijnlijke uitstralende zenuwpijn die van mijn linkerheup naar mijn voet liep. Na mijn zwangerschap bleef de pijn terugkomen en geen enkele therapie hielp. Bij de 2e zwangerschap werd de zenuwpijn heel erg. Huisarts zei me dat ik ermee moest leren leven. Maar hij had een mogelijke tip voor me: chiropractor. En deze chiropractor Jeroen Postma zorgt ervoor dat ik al 31 jaar vrij ben van deze pijn!. Hij behandelt me om de 4 maanden uitgebreid en geeft goede tips. Hij is een topper!

Eerste keer geweest super

Ik dacht ook altijd dat het niet zou helpen, maar na de eerste keer voelde ik al verbetering. Ik ga zeker de vervolgafspraken na komen en leven

Kan niet zonder . En dat al 30 jaar jaar .

Chiropractie leiden top .

Met een luisterend oor en met veel kennis van zaken wordt ik geholpen

Zie hier boven

Vertrouwd

Na jaren weer een behandeling nodig voor mijn rug, op een voor mij een vertrouwde manier goed opgelost. Vooraf wordt duidelijk gemaakt wat kan en hoe het zal lopen, de behandeling word bij elke stap goed uitgelegd. Na de eerste behandeling voelde het al vele malen beter.

Erg tevreden

Goede behandelingen, ruimte om vaker of juist minder frequent te komen. Zo nodig kan je vaak binnen 24 uur geholpen worden bij acute klachten. Heel vriendelijk personeel. En de chiropractoren nemen het zo nodig van elkaar over en zijn dan goed geïnformeerd over de behandelingen.

prettig

duidelijke uitleg over wat er gebeurt en gebeuren gaat.

Doeltreffend

Behandeling gericht op resultaat, Klantvriendelijk, Kan met echt geld betaald worden.