Persoonlijk, klantgericht en unieke service!

Wij hebben onze nieuwe auto gevonden op de mooie website van B&L Exclusive. Na het eerste contact waren we al meteen onder de indruk van de persoonlijke benadering die ons werd geboden. Zo was er volop tijd en aandacht voor het bezichtigen van de auto (ook buiten kantooruren, zelfs in het weekend) en konden we op verschillende tijden de auto testen. We werden, in een keurige showroom, heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar van B&L Exclusive en hij stelde voor ruim de tijd te nemen bij de aankoop van de auto. Zoals hij zelf zei: "Belangrijk is dat jullie helemaal tevreden zijn over de aankoop van jullie nieuwe auto". Daarbij wees hij ons op de unieke service die B&L Exclusive kan geven. Mocht het zo zijn dat er, waar dan ook in Nederland, een probleem ontstaat de auto dan ter plekke wordt opgehaald en deze vervangen wordt totdat hij onderzocht en gerepareerd is. Echt een topservice! Na een professionele begeleiding van het aankoopproces (waarbij altijd snel en deskundig gereageerd werd op al onze vragen) hebben we besloten de auto bij B&L Exclusive te kopen. We hebben uiteindelijk een heel goed gevoel bij onze aankoop en zijn dankbaar voor de persoonlijke service die we hebben mogen ontvangen. Wij kunnen iedereen B&L Exclusive aanbevelen. Will en Lea van Tiel.

Hoolstraat 9 6006 SL Weert

Over B&L exclusive

Een auto kopen is een beleving. Bij B&L Exclusive begrijpen we dat. Wij staan voor luxe en service met meer dan 20 jaar ervaring in het vak. Wij hebben altijd een selectieve en bijzondere voorraad occasions voor u klaar staan. Wij bieden veelal luxe uitvoeringen aan die u in alle gemakken voorziet. Wij gaan niet voor goed, maar voor uitstekend. Om u het hoogste niveau service te bieden werken wij daarom uitsluitend op afspraak.