Beste aankoop ervaring

Zaken doen met B&L geeft je bij aankomst direct een vertrouwd gevoel, naar gelang type auto wordt je bij het thuiskantoor hartelijk ontvangen. Ik kan Bado zeker aan ieder toevertrouwen, 'n man met hart & ziel voor zijn zaak. Veel kennis ook m.b.t tweede hands auto handel, en import. Als je garantie service wenst kan dit prima. Wat mij betreft 'n top aankoop ervaring!

Super klantgericht en doen wat ze zeggen

Vanaf het eerste tot laatste contact nog geen moment spijt gehad van de aankoop van onze auto bij B&L. Het blijft uiteraard altijd afwacht of je een goede auto gekocht hebt op d flange termijn maar de service en garantie zijn erg goed. De auto die er op het oog hadden is thuis gebracht voor een proefrit. Een klein mankement wat we hadden is zonder problemen opgelost. Een voorbeeld voor velen!

Beste aankoopervaring ooit

Wij waren geïnteresseerd in een auto die te koop werd aangeboden door B&L exclusive. Uiterst attent te woord gestaan met duidelijke antwoorden en informatie omtrent te auto. Een afspraak om de auto te bezichtigen was snel gemaakt en tijdens deze afspraak werd snel duidelijk dat de eigenaar niet zijn prioriteit legt bij snel geld verdienen maar iemand een eerlijke nette en exclusieve auto te verkopen. Al met al een top ervaring rijker en een hele mooie nette auto gekocht. Alles is bespreekbaar en mogelijk bij B&L en ik zal iedereen die ik hoor als ze op zoek zijn naar een goede auto zo doorsturen.

Super leuke ervaring

Bij B&L Exclusive een Volvo v60 recharge gekocht. Ik was al een tijd opzoek naar deze auto. Maar bij veel garages super slecht en vreemd behandeld. Bado was open over de import en alle data en info over de auto. Het is een beste investering dus ik wilde gewoon goed behandeld worden,.. nou dat is zeker goed gelukt

Uitstekende service.

Uitstekende service. Kortom een bedrijf wat ik zeker aanbeveel om een goede auto te kopen.

Transparant, eerlijk en open over gekochte auto.

In mei bij B & L een auto gekocht. Dit maak je zelden mee, hoe enthousiast de verkoper is over zijn product, de auto. Eerlijk en transparant, tijd speelt geen rol waardoor je in’s en out’s kunt vragen. Totaal geen probleem. Geen geheimen, zelfs inkoopfactuur mocht ik inzien. Dit is wat je noemt nog eens met plezier een auto kopen.Ik heb de auto nu ca 6 mond en ben zeer tevreden.

Zeer servicegericht en doet wat hij beloofd

Wij hebben een auto bij B&L Exclusive gekocht inclusief hun eigen garantiepakket (geen Bovag garantie). Deze service ging tot onze verbazing zelfs zover dat hij onze auto op ons vakantieadres in Nederland op kwam halen toen er een lampje ging branden. Nu heeft hij voor ons de autokeuring geregeld. In alle afspraken is B&L Exclusive heel flexibel en alles volgens afspraak. Ik kan B&L Exclusive echt aanraden.

De eigenaar is er één uit duizend, enorm klantgericht, behulpzaam en flexibel, niets is hem te veel. Ik heb een mooie SLK 350 bij hem aangeschaft in het najaar van vorig jaar. Na wat ritjes heb ik de auto in de garage gezet, totdat de accu leeg was. De eigenaar is langsgekomen om de auto op te halen, de accu te vervangen en om wat kleine puntjes op te pakken. Dit is een service die ik nog nooit heb meegemaakt! Ik kan iedereen B&L van harte aanbevelen!

Super service - transparant - pro actief en persoonlijke aandacht

Super ervaring met de eigenaar van B&L exclusive, vanaf moment 1 erg vriendelijk en behulpzaam, transparant over de auto etc etc en pro actief. Helpt met zaken uitzoeken etc etc. Mijn volgende auto zal ik ook bij B&L exclusive kopen!

De overtreffende trap van service

Op zondag 31 juli werden wij gastvrij ontvangen in Weert door de eigenaar van B&L Exclusive. Betreffende auto stond al keurig gereed onder de carport klaar voor een proefrit. We hebben de auto toen eerst onderworpen aan een kritische blik en hebben daarna samen de onderhoudshistorie besproken. We hadden ongeveer 3 uur gereden maar het was de moeite waard alles wat ons telefonisch beloofd was bleek ook zo te zijn. Bij een onverhoopte teleurstelling zouden wij onze brandstofkosten vergoed krijgen was op initiatief van de eigenaar afgesproken. Dit was niet aan de orde en we hebben de auto gekocht. Helaas bleek de vergrendeling van een wisserblad beschadigd te zijn door de borstel van de wasstraat. Dit was op die zondagochtend gebeurd zodat de auto er schoon bij zou staan. De wisserblad is door hem met een noodoplossing vastgezet. Vervolgens heeft hij de volgende dag een nieuwe set ruitenwissers aangetekend opgestuurd. De airco bleek over onvoldoende koelvloeistof te beschikken. Op kosten van B&L bij een garage in onze woonplaats een afspraak mogen maken om dit bij te vullen. Dit gedaan en de kosten van 100 euro werden direct overgemaakt op mijn bankrekening. Wij zijn zeer tevreden over de wijze van verkoop, service, afspreken garantie, nakomen van afspraken, nazorg etc. Nog nooit eerder meegemaakt dat men zoveel energie steekt in het wegnemen van mijn zorgen omtrent de koop van een auto. Als het gaat om vertrouwen, eerlijkheid en betrouwbaarheid voor de aankoop van een ander auto beveel ik B&L Exclusive ten zeerste aan.

Goed bedrijf met exclusieve en prima auto's.

Prima ervaring met dit bedrijf. Eigenaar/verkoper is betrokken met de koper, in mijn situatie was er na aankoop een storing in de auto. Dit is prima opgelost.

Ik heb bij B&L exclusive een auto gekocht . Deze was niet bedoelt voor mij maar voor en hulp organisatie in de Oekraïne. De eigenaar heeft me hier bij fantastisch geholpen . Ik en de auto hebben een lange rit gemaakt tot aan de Grens in Roemenië/Oekraïne… en de auto reed perfect . Ik raad deze auto verkoper zeker aan echt top

Goede klant behandeling, snel geholpen

Ik heb hier laatst een auto gekocht en bevalt prima. Vorige week had ik een storing, daarbij is de auto opgehaald en een leen auto afgeleverd. Snel en goed opgelost!

Premium ervaring

Zeer netjes geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Alles was duidelijk en goed geregeld. Op basis van deze ervaring zou ik in de toekomst zeker weer bij B&L exclusive gaan kijken als ik weet wat nieuws wil rijden.

Mooie auto kunnen kopen bij B&L exclusive. Erg goed geholpen door de erg vriendelijke en geduldige eigenaar. De eigenaar heeft duidelijk een passie voor auto's en weet waar hij het over heeft. Helaas kreeg ik een maand na aankoop wat problemen met de motor. Na een telefoontje met de eigenaar is hij de auto dezelfde dag nog op komen halen in Amsterdam en heeft het defect binnen een week verholpen, top service. De eigenaar komt duidelijk zijn woord na. Heel fijn om op deze manier geholpen te worden. Mocht ik in de toekomst weer een auto willen kopen, ga ik zeker bij B&L Exclusive kijken.

Vriendelijke professionele ervaring!

Vanaf moment 1 een hele open en fijne communicatie. Klantvriendelijkheid staat bovenaan en hij geeft je alle ruimte om ook even rustig over de deal na te denken. Auto afgeleverd thuis echt een top service, zelf met klein presentje. Net dat extra stapje maakt het verschil. Wij raden b&l exclusive zeker aan. Zelfs als er iets is na de verkoop kun je altijd bellen en dat geeft een vertrouwd gevoel.

Next-level in klantgerichtheid

De eigenaar heeft bijzonder veel aandacht voor de klant. Ik ben tot nu toe bij geen enkele auto aankoop ooit zo discreet, correct en professioneel behandeld. De persoonlijke benadering was/ ben ik erg over te spreken. Ook de kennis over de betrefende auto was erg goed. Ik heb geen enkele inconsistentie/ onwaarheid kunnen ontdekken. Ik had me flink ingelezen in de technische zaken en reviews. Uiteraard moet je het wel eerst eens worden over het financiele plaatje. Tot nu toe geen problemen met de auto gehad (en hoop natuurlijk dat dit zo blijft), want dan leer je de verkoper pas echt kennen. Het blijft een kwestie van vertrouwen, maar tot op heden heb ik daar een heel goed gevoel over.

Totale service

Keurig verzorgde auto's in topconditie. B&L Exclusive gaat zeer ver in zijn service. Deze stopt niet voordat alles naar wens is uitgevoerd. Hij blijft naar tevredenheid vragen, ook ruim nadat de auto is gekocht, en lost alles op.

Super ervaring!

Na een slechte ervaring met een ander autobedrijf ben ik voor mijn nieuwe auto uitgekomen bij B&L Exclusive. Vanaf het eerste telefoongesprek had ik gelijk het volle vertrouwen. Ik kreeg een goede uitleg over de auto en we hebben een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. Bij aankomst stond de vriendelijke meneer al op ons te wachten. Na weer een goede uitleg en een ruime proefrit zijn we het eens geworden over de aankoop. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een TOP bedrijf is waar de eigenaar trots is op alles wat hij doet. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden. Mijn ervaring was iig super.

Geweldige service

Onze ervaring met B&L Exclusive is zeer goed. Ze komen hun afspraken na en als er iets is dan ondernemen ze meteen actie. Alleen maar posief. Zal ook anderen aanraden als ze een auto zoeken zeker bij B&L Exclusive een auto te kopen. Top!!! Groetjes Monique en Wil

Een professioneel bedrijf.

Ik ben positief over het verloop van de aankoop van de auto. De verkoper is uitermate klantgericht en is transparant over de status van de auto. De auto is reeds twee weken in mijn bezit en voldoet aan alle verwachtingen. Voor de aanschaf van een niet alledaagse auto kan ik B&L exclusive aanbevelen.

Luxe occasions met nieuwe uitstraling!

Al een redelijke tijd was ik op zoek naar een van de laatste uitvoering van de Volvo XC70. Bij B&L Exclusive vond ik de auto die ik zocht. Een auto met weinig kilometers, veel opties en zag er als nieuw uit. Echt lang heb ik er niet over na moeten denken. Fijn is te merken dat het bedrijf auto liefhebbers zijn. Tot op het laatst wordt de auto vertroeteld voordat hij van eigenaar wisselt. Een mooie ervaring die ik graag wil delen.

Excellent !!!

I went to B&L Exclusive to test the Jeep Grand Cherokee and I immediately had a good feeling about the owner. I could see that is was more interested in build a good relation with a potential customer instead of trying to close the deal and make quick money. He offered impeccable service and guarantee. I really believe he cares to have a business with happy and loyal customers. “ By the way, he even help me with a problem with a bad car dealer that tried to scam me”

• Would you recommend us? Yes

zeer klantvriendelijk

B&L Exclusive komt hun afspraken na en zijn zeer klantvriendelijk. Bij bezichtiging van de auto vriendelijk en goed geholpen. Zeer ruime testrit gemaakt, komt verdere afspraken prima na. Zeer tevreden over B&L Exclusive.

Zeer klantvriendelijk en komt afspraken na

Half jaartje geleden een Audi gekocht bij B&L Exclusive. Vorige week een sensor storing gehad. Meteen naar B&L exclusive gebeld. Hun hebben het prima op gelost voor mij! De auto zelfs opgehaald en laten maken, dit alles zelfs buiten de garantie tijd! wat een top service! een echte aanrader om hier een auto te kopen. Ik ben vriendelijk en goed geholpen. super bedrijf.

Over B&L exclusive

Een auto kopen is een beleving. Bij B&L Exclusive begrijpen we dat. Wij staan voor luxe en service met meer dan 20 jaar ervaring in het vak. Wij hebben altijd een selectieve en bijzondere voorraad occasions voor u klaar staan. Wij bieden veelal luxe uitvoeringen aan die u in alle gemakken voorziet. Wij gaan niet voor goed, maar voor uitstekend. Om u het hoogste niveau service te bieden werken wij daarom uitsluitend op afspraak.