Klantvriendelijk en behulpzaam

Leuke mensen, ze kennen me bij naam, weten wat ik doe voor werk/hobbies. Er heerst een gemoedelijke familie sfeer. Ze brengen me altijd even thuis bij een autobeurt en komen me ook weer ophalen. Uiteraard wordt er ook kwaliteit geleverd! (En zeer blij dat ze zojuist belden dat ze de afstandbediening van de slagboom van mijn parkeergarage hebben gevonden!)

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer betrouwbare vakmensen!

Zonder problemen mijn eigen auto kunnen inruilen voor een redelijke prijs. Goede service en erg klantvriendelijk. Zeer betrouwbare vakmensen!

• Reden bezoek: Andere reden

Wat een fijn bedrijf!

Een zeer betrouwbaar en klantgericht bedrijf. Ik heb hier mijn auto al een 10-tal jaren in onderhoud, en ben zeer tevreden. - Onderhoud, reparatie en APK - Ik heb er onlangs een andere, gebruikte auto gekocht, en inmiddels hebben mijn zoons dat ook gedaan. Zelfs mijn dochter uit Rotterdam heeft haar auto bij Christiaans in onderhoud.

• Reden bezoek: Andere reden

Heel goed

Goede service en behulpzaam personeel

Zeer klantvriendelijk, vakmensen.

Zeer prettig om vakkundig geholpen te worden door een van de mensen van de “werkvloer” No nonsens, eenvoudig maar vakkundig. Een keurig, betrouwbaar bedrijf. Gerdien van Egmond.

Goede ervaring met aankoop

Snel en vlot geholpen met aanschaf gebruikte auto, afspraken keurig nagekomen.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.