Vriendelijk en goede service

Zeer positief!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor de pisitieve review

Kundige garage. Prettige communicatie, redelijke prijzen en goede uitleg van de werkzaamheden.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor de positieve review

Een autogarage die service op nummer 1 heeft! Ik kom hier al jaren om mijn auto te voorzien van een nieuwe apk, kleine of grote beurt of reparatie. *Vakkundig *Servicegericht *Eerlijkheid *Meedenkend

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor de positieve review

Top garage

Kom hier al jaren met meerdere auto's en ben zeer tevreden. Goede service en kwaliteit. Leuk team.

• Reden bezoek: N.v.t.

Degelijk, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk bedrijf

Tijdens de onderhoudsbeurt/keuring waren er enkele mankementen die moesten worden gerepareerd, door hun goede inzet en snelle service waren deze mankementen snel verholpen en konden we weer veilig met de auto op vakantie. Een Topteam!! Bedankt!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vakkundig en zeer behulpzaam!

Wij komen al jaren voor onderhoud met de twee auto’s en zijn altijd goed geholpen! Ook voor de aanschaf van een (nieuwe) auto kun je hier terecht. Vakkundige mensen. Ook als je in nood zit zijn deze mensen ervoor je. Dit jaar in Italië hebben ze in samenwerking met andere partijen onze auto met hagelschade gerepatrieerd en onze tweede gezinsauto gebracht! Echte topservice! Wij raden autocrew Christiaans iedereen aan!

Onderhoud Renault Megane snel en vakkundig uitgevoerd

Onderhoud snel en vakkundig uitgevoerd. Zeer vriendelijke monteurs echt een aanrader.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Leuke mensen, ze kennen me bij naam, weten wat ik doe voor werk/hobbies. Er heerst een gemoedelijke familie sfeer. Ze brengen me altijd even thuis bij een autobeurt en komen me ook weer ophalen. Uiteraard wordt er ook kwaliteit geleverd! (En zeer blij dat ze zojuist belden dat ze de afstandbediening van de slagboom van mijn parkeergarage hebben gevonden!)

Zeer betrouwbare vakmensen!

Zonder problemen mijn eigen auto kunnen inruilen voor een redelijke prijs. Goede service en erg klantvriendelijk. Zeer betrouwbare vakmensen!

• Reden bezoek: Andere reden

Wat een fijn bedrijf!

Een zeer betrouwbaar en klantgericht bedrijf. Ik heb hier mijn auto al een 10-tal jaren in onderhoud, en ben zeer tevreden. - Onderhoud, reparatie en APK - Ik heb er onlangs een andere, gebruikte auto gekocht, en inmiddels hebben mijn zoons dat ook gedaan. Zelfs mijn dochter uit Rotterdam heeft haar auto bij Christiaans in onderhoud.

• Reden bezoek: Andere reden

Goede service en behulpzaam personeel

Zeer klantvriendelijk, vakmensen.

Zeer prettig om vakkundig geholpen te worden door een van de mensen van de “werkvloer” No nonsens, eenvoudig maar vakkundig. Een keurig, betrouwbaar bedrijf. Gerdien van Egmond.

Goede ervaring met aankoop

Snel en vlot geholpen met aanschaf gebruikte auto, afspraken keurig nagekomen.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.