Vriendelijk

We werden goed geholpen en Jade had alle tijd.

prettig menselijk contact

Na het overlijden van mijn vader heeft Jade ons bijgestaan. Ze is een prettig persoon die professioneel én menselijk in contact is. Jade is serieus in de zaken die ze regeld met (gelukkig) ook gevoel voor humor. Verder is ze duidelijk maar zoekt (en geeft) ze ook de ruimte om wensen te bespreken en waar mogelijk uit te voeren. Als familie zijn we zeer tevreden over de het contact met Jade.

Jade is mijn superheldin

Het is raar, maar fijn dat een persoon zo'n moeilijke situatie toch zo prettig kan laten verlopen. Ben elke dag opnieuw weer zo blij dat Jade de aangewezen uitvaartverzorgster is geweest bij mijn vader. Ondanks dat ik natuurlijk niemand een overlijden gun, gun ik wel alle nabestaanden de zorg van Jade. Nogmaals duizendmaal dank hiervoor!

Pracht vrouw en ontzettend leeft zij met je mee.

Mijn moeder haar uitvaart was geregeld door Roel (ook goed gedaan). Jade heeft het op en andere manier gedaan en ik vond het fijn dat zij mijn en dochters toespraak wilde doen heel erg fijn.

Alles perfect geregeld

Wij kunnen niet anders zeggen dat bij zowel onze moeder en vader alles perfect geregeld is door uitvaartverzorgster Jade Schuurman. Zowel contact voor, tijdens en na de uitvaart. We zijn zeer tevreden en kijken terug op waardige afscheid, geheel volgens wens van onze moeder in Januari 2023 en onze vader in Juli 2023. Wij kunnen Jade Schuurman (Monuta) dan ook zeer zeker aanbevelen. Jade bedankt voor alle goede zorgen .

Uitstekend!

Ik heb een uitstekende ervaring gehad met Jade Schuurman als uitvaart ondernemer/begeleidster. Jade heeft ons vanaf het moment dat ik haar belde om het overlijden van mijn moeder te melden tot de nazorg geweldig geholpen. Alle aandacht, tijd en alle vragen die we hadden was ze er voor ons. Ik kan en zal Jade zeker aanbevelen bij anderen.Jade is een topper!

Gehoord voelen

Ik heb de samenwerking als goed ervaren Er werd naar me geluisterd. Dingen werden goed uitgelegd Contact was goed

Vriendelijk en zorgzaam

Jade heeft ons super begeleidt! Alles was duidelijk en alles wat we hadden afgesproken werd netjes verzorgd. Ik had geen betere uitvaart begeleiding kunnen wensen!

Fijne warme behandeling.

Van het begin tot het einde een prettige en behulpzame dame.

Dank je wel Jade. Je bent een topper!

Zorgvuldige Zorg

Jade was zeer behulpzaam in het traject van afscheid nemen en alle emoties en handelingen die daarbij komen kijken. Ze is warm, professioneel en gelukkig niet zonder humor.

Rustgevend

Jade is zeer persoonlijk betrokken,en neemt veel zorg uit handen. Na een nare ervaring met een andere uitvaartverzorger,was dit een verademing. Jade is zeer goed in haar vak

Geweldig geholpen, begeleiding

Jade heeft veel voor ons betekend Fijne duidelijke begeleiding, veel meegedacht en veel uit handen genomen. Ze heeft gezorgd dat de uitvaart geheel naar al onze wensen is verlopen.

Top, heel goed benaderbaar, bereikbaar.

Na een eerdere ervaring met Jade Schuurman, hebben we haar ook nu gevraagd om ons wederom bij te staan. Belangrijkste voor ons was dat in een periode als deze, dat degeen die je wensen gaat behartigen ook goed benader- en bereikbaar is. En dat was zeker het geval. Daarnaast is alles goed geregeld op een, voor zover dat kan in een situatie als deze, fijne prettige manier. Zeer tevreden.

Goede begeleiding met veel liefde gedaan

De begeleiding van de uitvaart is met heel veel liefde en zorg door Jade gedaan. Wij hadden de afgelopen periode al eerder goede ervaringen met Jade gehad en dan was de keuze voor een perfecte uitvaartverzorging van Monuta met Jade Schuurman snel gemaakt. Zo wil je geholpen worden met een uitvaart, die op zich al lastig is. Superlatieven tekort

Super goed gedaan

Fijn persoon m, geeft rust en overzicht

Fijne verzorging, mooi gesproken.

Hele goede ervaring met Jade, onze uitvaart verzorgster. Ze heeft ons goed ondersteund, een prettige dame in de omgang. Jade reageerde snel, wanneer we met vragen zaten. Heel fijn. houden een prettig gevoel over aan de uitvaart. Ze heeft mooi gesproken tijdens de uitvaart van onze moeder. Hoewel Jade een erg aardige dame is, hopen we haar voorlopig niet meer te zien.

Persoonlijk en betrokken

Na het plotselinge overlijden van mijn vrouw, onze (schoon)moeder kwam Jade bij ons langs. Ze heeft ons uitstekend geholpen. Van de uitleg hoe het precies in zijn werk gaat, tot de vragen die we hadden. Overal kwam een antwoord op of een uitleg. Wat wij erg fijn vonden was dat niet alles in één dag ging, maar verdeeld over twee dagen. Dan heb je de rust om zaken uit te zoeken. Ook de begeleiding bij de familiekamer hebben we zeer prettig ervaren evenals de nazorg na de uitvaart. Voor ons is Jade een aanrader.

Jade is doortastend , meelevend en laat iedereen meedenken.

Marion, mijn vrouw, regisseerde haar eigen crematie op haar manier. Jade inventariseerde de mogelijkheden zoals , welke kist , bloemstukken , liederen en we hebben samen met Marion in de hoofdrol de overlijdens kaart opgesteld. Marion had al veel voorbereid waardoor we al snel konden bekijken hoe de kaart eruit zou komen te zien, inclusief de teksten. Ook werden de mogelijkheden qua condoleren , afscheid nemen in kleine kring en de crematie zelf besproken en vastgelegd waar Marion bij was. Dit gaf haar een gerust gevoel dat dit goed geregeld was en kon zich overgeven naar haar laatste en moeilijkste opdracht. De begeleiding van Jade was prima , heeft mooi en duidelijk gesproken tijdens de crematie en zij stuurde bij waar nodig was.

Super service

Jade was erg fijn in de benadering legde alles goed uit. Ook was zij oprecht geïnteresseerd hoe het met ons ging na de uitvaart. Ze heeft alles wat zij voor ons kon regelen geregeld. Wij vonden haar erg fijn bij de begeleiding.

Een bijzonder vriendelijk en begripvol persoon.

Fijn persoon, doortastend, en heeft in het gehele traject zich er prettig en begripvol ingesteld.

Jade is een zeer lieve en begripvolle vrouw

Het overlijden van mijn man kwam toch nog zeer onverwachts. Jade was mijn uitvaartverzorgster en ik kan niet anders zeggen dat zij mij geweldig heeft geholpen. Jade luistert zeer goed en helpt je met de uitvaartwensen op een zeer goede manier. De gehele verzorging is naar mijn zin gegaan. Zo heb ik mijn man een heel mooi afscheid kunnen geven. Lieve Jade, Bedankt voor alle goede zorgen. Bedankt voor het afrondend gesprek, enige tijd na de uitvaart. Bedankt voor het mooie jade olifantje. Bedankt, je bent een top vrouw en uitermate geschikt voor dit moeilijke en zware werk.

Geweldig mens voor dit vak

Gewoon perfect geregeld en uitgevoerd

Jade is een hele goede uitvaart verzorgster

Jade is een lieve warme en respectvolle vrouw ,ze luistert goed naar je en geeft je een bepaalde rust. Zij heeft ons enorm goed begeleid en ook tijdens de uitvaart alles tot in de puntjes fantastisch geregeld.

Jade is een hele fijne warme respectvolle uitvaarverzorgster.

Jade heeft ons ontzettend goed en fijn geholpen bij het afscheid van onze vader. Alles was heel duidelijk uitgelegd en Jade heeft ons veel werk uit handen genomen. Jade is heel nauwkeurig en respectvol en heel prettig in de omgang, ze is belangstellend denkt met je mee en is fijn om mee te praten. Ook de nazorg van Jade was ontzettend fijn wat ons ook weer rust heeft gegeven.

Over Monuta Uitvaart