Enorm betrokken en erg goed bereikbaar

Het was een fijne ervaring tijdens een verdrietige periode. Jade was erg behulpzaam en betrokken. Daarnaast dacht zij erg met ons mee, ook mbt de kosten

Wij hebben Jade als een heel professionele en betrokken uitvaartverzorgster ervaren.

Heel tevreden

In deze moeilijke tijd heb je iemand nodig die je begeleidt. Dat doet Jade. Zij is rustig, betrokken, denkt mee en biedt een luisterend oor. Dank je wel Jade.

Goed geregeld

Alles naar wens geregeld en is allemaal heel goed gegaan. Ook vervoer voor me moeder die in een rolstoel zit is heel goed door de chauffeur begeleid om in en uit de bus te gaan De uit vaart is ook naar wens goed gegaan en ben er dan ook tevrede over hoe alles van begin tot eind is besproken

Wij zijn zeer tevreden over Jade

Wij zijn zeer goed geholpen door Jade. Jade is vriendelijk en als er vragen waren dan stond ze voor ons klaar. De crematie was zeer goed georganiseerd.

Jade is professioneel, warm en betrokken.

Ik kan haar van harte aanbevelen.

Goed geregeld

Zijn heel vriendelijk geholpen en goed begeleid

Vakvrouw !

Het 1e contact voelde direct vertrouwd. Zij is meedenkend en zeer betrokken. Een vakvrouw die ons zeer goed door dit proces geholpen heeft. Bedankt Jade !!

Betrokken en behulpzaam

Gemotiveerd om alles naar wens af te handelen. Vriendelijk en snel contact. Niets was te veel gevraagd.

Super, liefdevol en meelevend en geruststellend

Johan was mijn beste en grootste en liefste vriend ,toen hij pas geleden is overleden kwam ik bij monuta omdat , hij daar was verzekerd .Toen ik belde kreeg ik de vriendelijke lieve Jade Schuurman aan de lijn die me geruststellende en direct de dag erna op huisbezoek kwam voor alles te regelen. De bloemen ,de crematie alles wat erbij kwam heeft Jade samen met mijn dochter en mij tot in de puntjes geregeld ik kan het verhaal nog langer maken maar een hele grote Chapeau voor Jade.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.