
Je wordt netjes en vriendelijke geholpen. Alles wordt keurig uitgelegd
De medewerkers zijn Vriendelijk, zorgvuldig en deskundig. De naam van de vrouwelijke tandarts staat niet in het lijstje.
Vriendelijke en deskundige mensen
Eén dingetje viel mij op; er werd niet vooraf gevraagd of ik misschien een verdoving wilde. De behandeling ging gewoon van start, zonder verdoving. Gelukkig pakte het goed uit. Geen pijn.
Prima
Erg fijn dat hier altijd rekening gehouden wordt met mijn angst voor de tandarts
Prima
de balie regelt de afspraken, vroeger de mondhygiëniste zelf!
Naar verwachting
Tja wat kun je zeggen; wat goed is, is goed. Deskundig, oog en oor voor de klant en punctueel.
Met angst in mijn hart toch naar binnen gestapt voor controle. Maar ze luisterde precies naar wat ik wou en niet wilde. Angst niet weg maar wel een stuk minder. Met een beetje geluk gaat mijn man nu ook. Zeer professionele en luisterende personeel.
Niks op aan te merken.
Prettige en vakkundige sfeer
Hele aardige professionals met een hart op een goede plek .
Vriendelijke en ontspannen door vakkundige mensen pijnloos behandeld.
Fijn dat jullie de tijd voor me nemen en in oplossingen denken.
plezierig en deskundig geholpen
Prettig geholpen met aandacht voor de klant.
Geduldig en er werd alle tijd voor me genomen
Zeer tevreden, hele duidelijke en nuttige uitleg gekregen over hoe je tandvlees te poetsen. Met een fris gebit naar huis gegaan.
Prima ontvangst en behandeling zoals we gewend zijn bij deze tandarts
Mijn ervaring is altijd goed bij deze tandarts, leuke medewerkers. altijd vrolijk. Dat is fijn, want de meeste mensen gaan niet voor hun plezier er heen ( beetje bang, ik ook)Alleen als ik hun was zou ik de koffie pauze iets anders inplannen, tuurlijk iedereen moet ff een break hebben. maar dat kan je op meerdere manieren aankleden. Of je plant even geen patiënten in om het koffie tijd moment. Zodat je geen zeurende mensen krijgt. Je moet de wachtkamer gasten een horen ... Of je doet een pauze als je bv met 6 personen werkt 3 personen ene kwartier en 3 andere kwartier. Dan staat het bedrijf niet stil. Of wat nog beter is. Koffie break geef je patiënten ook even koffie. Mocht het zo zijn dat jullie juist geen patiënten inplannen tijdens de koffie break, maar het liep uit. Geef dan de nieuwe patiënten die wachten ook koffie of thee. En zeg er even bij het liep wat uit, was een spoed geval ofzo. Maar dat is altijd beter dan chagarijnige lui in de wachtkamer ;-)
Er werd niet verteld wat de behandelaar ging doen. De behandelaar ging gewoon aan het werk met allerlei apparatuur (schoonmaken gebit) zonder uitleg wat ze ging doen. De tandarts zei deze keer in ieder geval wel "goedemiddag". De vorige keren zei de tandarts geen woord tegen mij. Dat voelde heel onpersoonlijk.
Ik ervaar de mensen van de tandartspraktijk als warm en behulpzaam. De mondhygieniste is te veel bezig met verkoop. De sfeer is over het algemeen iets te afstandelijk en marketing achtig. De waardes zoals die worden verkondigd op het plakaat aan de muur vertalen zich niet naar de ruimte.
prima
Voorstraat 70
8801 LE Franeker
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.