
Tevreden met het advies
Zie hierboven
Vriendelijk en professioneel
Goed en vlot geholpen ,ben zeer tevreden.
de behandeling moet nog volgen
hele goede voorlichting door Simone & behandeling
Er werd goed geluisterd en ik kreeg goed advies. De behandeling door Joyce, de mondhygiëniste, heb ik als zeer prettig ervaren.
Duidelijke uitleg van wat er ging gebeuren. Daarna pijnloos kies verwijderd en geen klachten gehad na afloop
Prima
Ging allemaal prima
zeer goed
Ik ben 31oktpber langsgeweest voor een controle, werd als een klein kind behandeld. Tandarts zei dat ik niet goed en vaak genoeg mijn tanden poets, terwijl ik 2 keer per dag dit doe. Half jaar geleden ook controle gehad en toen was het zeer goed, zelfs compliment dat ik goed poets en geen tandsteen. Nu werd gezelgd dat ik misschien een gaatje linksbovenin had, maar dit was niet goed te zien en ook op de röntgenfoto was dit niet goed te zien. Tevens begon de tandarts met een metalen ragertje tussen mijn kiezen te rammen, vervolgens allemaal bloed en daarna best last gehad van miin tandvlees. Tandarts zei dat ik onstoken tandvlees heb, maar daar heb ik helemaal geen last van, ook gebruik ik zelf ragertjes en daarmee nooit last. Toen ik naar huis reed heb ik er eens goed over nagedacht, en ik vind dit niet normaal. Toen de praktijk nog van noordbruis was heb ik nooit problemen gehad, was een topzaak met leuke mensen. Ik zit er nu zelfs over na te denken om te zoeken naar een andere tandartspraktijk.
Ik ben een nieuwe klanten ik ben bij een kundige praktijk terecht gekomen. Puntje van kritiek is uitbesteding van de rekening naar mijn Anders deze krijgt nog geen een ster. Zeer slechte afhandeling.
Prima
Was 10 min. voor aanvang in de wachtkamer, na 19 minuten werd ik geroepen. Na 5 minuten was ik van de stoel. Alles was oké. Iets bijgesteld en prothese nagekeken. Heb de vraag gesteld om de volgende keer even te melden dat het wat later zou worden. Vriendelijke assistenten!!
Goed
Controle was erg vluchtig, niet het idee dat er de tijd voor werd genomen om alles goed te controleren. Zeker voor de eerste keer niet. Tevens werd de verachting geschetst dat er een soort plan wordt gemaakt tijdens een intake. Dit was echter niet het geval. Tevens was het erg druk met assistenten terwijl ik in de stoel zat te wachten.
G
Beide waren vriendelijk. Zowel de tandarts als de assistente.
Was goed hoor,moest alleen dik 10 minuten wachten.
Bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten. Ik kreeg uitleg over de behandeling en vervolgens een grondig onderzoek. De tandarts komt nog even een nacontrole doen op de assistente. Ik kreeg tips en informatie over hoe nu verder. Erg tevreden.
Ik ben al 2 jaar tevreden klant van de overgenomen praktijk. De overgang naar puur mondzorg gaat niet vlekkeloos. 2x is een afspraak afgezegd, 1 x wist men niet wat er moest gebeuren en ben ik maar naar huis gegaan. De laatste afspraak met de tandarts was prima. de prijsopgave die ik kreeg was er snel. Maar het antwoord op de vraag die ik daarover stelde laat nog steeds op zich wachten. Het gaat dus bij lange na niet zo als het voor de overname ging. Jammer
Afspraak was op de juiste tijd. Prima geholpen. Goede tip over tandpasta gekregen.
Ik ben prima geholpen door een mevrouw (tandarts??)
Na tandartsbezoek kreeg mijn kind doorverwijzing naar orthodontist. Kreeg keuze uit harlingen of Leeuwarden. Harlingen is dichterbij dus had de voorkeur. Deze orthodontist was maar 2 dagen actief, maar tandarts kon niet vertellen welke 2 dagen. Eenmaal thuis meteen gebeld. Via het cassettebandje wat zich eerst afspeelt kreeg ik te horen dat de orthodontist werkzaam is op de 2 dagen dat ik zelf ook aan het werk ben. Dus niet zo geschikt. Direct gebeld met assistente van Noordbruis om te vragen voor een verwijzing naar orthodontist in Leeuwarden. Ze zou verwijzing doormailen. Kreeg maar geen mail. Weer achteraan gebeld...ze zou hem opnieuw sturen. Nog niks. Wel kreeg ik mail van puur mondzorg over de ervaringen. Dus mailadres was wel bekend. Bericht gestuurd via mailadres om opnieuw de juiste verwijzing te vragen. Twee dagen later maar langsgereden bij praktijk omdat via mail het niet lukte. Praktijk gesloten! 6 dagen na tandartsbezoek kreeg ik eindelijk mail met een verwijzing. Na openen bijlage bleek het weer de 1e verwijzing naar Harlingen te zijn. Direct tussen de middag opnieuw contact opgenomen met praktijk om dit keer de verwijzong naar leeuwarden te krijgen. Deze medewerker kan mij niet helpen...nu moet ik om 13.00 opnieuw bellen om de juiste persoon voor verwijzing aan de lijn te krijgen. Word voor mij lastig, heb zelf ook lunchpauze en moet weer aan het werk van 13 tot 17 uur. Dan kan ik weer bellen maar is de praktijk weer gesloten. Wat gaat dit moeizaam! Heb alleen een verwijzing nodig en ben 6 dagen verder!
Voorstraat 70
8801 LE Franeker
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.