zie boven
prima, vlot en deskundig geholpen met goede uitleg en aandacht
Prettig dat het heel rustig was en hoefde niet lang te wachten. Goede sfeer en rustige uitleg over wat het plan was. Al met al een goede ervaring.
Goede uitleg en behandeling
Problemen met afgebroken kies, ter plekke hersteld. Ontsteking in tandvlees, meteen afspraak gemaakt, afspraak bevestiging ontvangen. Heropstarten preventieafspraak.
Goede info gehad over vervolg behandeling
Wat fijn om dat er de tijd werd genomen om mij te verwelkomen in de kliniek. Met aandacht en kunde wordt er geholpen.
vakkundig en plezierig
Wachttijd liep uit, maar controle werd met aandacht uitgevoerd.
Routine controle, je merkt dat de tandarts haast had. Uitloop van 35 min…. Wij zaten met het hele gezin in de wachtkamer. Onze meiden van 2 en 5 jaar die het heel spannend vonden. De spanning liep door de lange wachttijd alleen maar hoger op. Comfort in behandel ruimte; De vloer was niet schoon, veel zichtbaar vuil op de grond.
Fijne geruststellende tandartspraktijk.
De mondhygieniste was vriendelijk, en ik vond dat ze me goed heeft geholpen. Ze legde me alles goed uit. Ook heeft ze voor mijn gevoel mijn gebit grondig gereinigd.
Goede voorlichting, helaas waren er 2 wortelkanaal behandelingen, zowel in boven als onderspit nodig, wat zelden tegelijkertijd schijnt voor te komen. Na 2e behandeling nog 2 dagen drukpijn op bladvulling.
Tandarts goed, jammer dat gebit reiniging weer uit besteed wordt.
Dubbele afspraak, eerst bij de mondhygiëniste en vervolgens de halfjaarlijkse controle. Op de afgesproken tijden vonden de behandelingen plaats, geen wachttijd. Ook voor het komende half jaar weer een dubbele afspraak gemaakt.
Idem
Al reeds jaren lang een goede behandeling
n.v.t.
Was een goede eerste ervaring Dus oordeel is omdat ik niet bekend ben
Zie boven
Vriendelijk en nemen alle tijd voor je.
In de allereerste communicatie die via mail verliep, word je meteen aangesproken met "Je" en "jij" en verderop is het "U" en "Uw". De naamgeving (je wordt bij de voornaam genoemd) klopte van geen kanten. Ook niet na een klacht van mij hierover. De volgende mail bevatte weer een verkeerde naam. Bezwaren hiertegen hebben niet tot verbetering geleid, sterker nog, de wil om de normale beleefdheidsvormen te gebruiken ontbrak totaal. Dit was mijn allereerste kennismaking met Puur Mondzorg Eelde en meteen ook de laatste. Ik heb inmiddels een andere tandarts. Andere instellingen zoals de gemeente Eelde, huisartsenpost Avicienna Eede of UMCG sturen een correcte mail waarin de normale beleefdheidsvormen worden gehanteerd. Het kan dus wel. Ik ben een man van 76 jaar en wens niet aangesproken te worden in een Popie-Jopie en ouwe-jongens-krentenbrood sfeer. Laat ze dat maar op de sociale media doen. Over het werk zelf heb ik geen mening, maar de beleefdheid in de mailwisseling ontbreekt in ieder geval volledig.
Prima geholpe
prima praktijk
Ik word hier hoorndol van
Hoofdweg 210
9765 CK Paterswolde
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.