Ik was op tijd maar moest erg lang wachten bijna 20 minuten. Zeer lastig als je op tijd staat om naar je werk te gaan
Slecht. Ben een sfeer gewend waar je de tandarts kent. Nu werd ik behandeld door een mondhygiëniste die ik niet ken. Zou een controle behandeling hebben door een tandarts, maar die werd door de hygiëniste uitgevoerd. Meetings waren over elkaar gepland. Telefoniste wist hiervan. Hygiëniste niet. Bijzonder concept zo.
vriendelijk en in een ontspannen sfeer het behandelplan besproken.
Zoals ik het al jaren gewend ben
Prachtige praktijk, vriendelijke en bekwame medewerkers/sters. Bedankt Cees en Lydia.
Een prettige deskundige tandarts. Mooi resultaat! Ben heel content!
Accuraat geholpen voor zover ik dat kan beoordelen.
Normaal ben ik geen klager, maar jullie vragen om een mening en nu vond ik het wel van belang om te reageren. Allereerst had ik een afspraak om 13.00 uur. Dan word je pas om 13.15 uur geroepen. Jammer ik heb ook meer te doen dan bij jullie te moeten wachten. Vooral na de middagpauze is het volgens mij niet moeilijk om op tijd weer te beginnen. Vervolgens werd ik geholpen door een vervangster van de mondhygiëniste. Ze heeft me veel pijn gedaan. Met name met harde hand de afzuigpijp in mijn mond. Die werd te ver van de behandelspuit gehouden waardoor ik regelmatig bijna stikte in het water. Die afzuigpijp is zo hard van kunststof dat ik deze tegen mijn lippen aangedrukt kreeg en tussen mijn tanden en lip pijnlijk ervoer.
Er waait blijkbaar een frisse wind door de tandarts wereld. Dat zorgt voor nieuwe inzichten (flossen is uit, raggen is in). Bij mijn halfjaarlijkse controle was ik gewend dat de tandarts binnen een paar minuten constateerde dat er geen gaatjes waren en de rest van het consult besteedde aan het verwijderen van kalksteen. Deze week waren de eerste minuten als altijd. Op het moment dat ik dacht: "nu het tandsteen verwijderen" werd ik voor de eerste keer verrast. Pocket meting toonde aan dat ik echt naar de mondhygiënist moest. Ik had geluk de volgende dag was er een gaatje. Ik er heen in de veronderstelling dat nu het tandsteen aan de beurt was. Maar nee. Deze keer een uitgebreidere versie van het pocket verhaal. Ik ben nog te redden. Eerst een inventarisatie en vervolgens een grondige schoonmaaktbeurt. Voorzichtige kosteninschatting voor het totaal €750. Een typisch gevalletje "Even Apeldoorn bellen". Met tandsteen, een paar raggers en een folder over paradontitis verliet ik de praktijk. Voldoende stof om over na te denken. Aanbevelen: tja? Als je houdt van nieuwe fratsen ja. Anders ....
Super tevreden met de behandeling en met verzetten en/of regelen toekomstige afspraken.
Mooie nieuwe praktijk en een prima behandeling. Aardiige medewerkers
Goed geluisterd naar klacht en correct op geacteerd. Moest helaas wel 1/2 uur wachten op start afspraak.
De eerste keer bij een mondhygienist was dankzij wijze waarop ik werd behandeld en begeleid zeer fijn.
Ik was voor het eerste in de nieuwe praktijk bij de nieuwe tandarts en ze was onwijs vriendelijk, betrokken en serieus bezig met haar vak! Ondanks dat ik de tandarts spannend vind was ze erg aardig en heeft ze me een goed gevoel gegeven!
Goede en snel het probleem verholpen
ben heel tevreden over mijn behandeling bij de mondhygiëniste Bonita
De praktijk, de communicatie met de medewerkers en de behandeling heb ik als prettig ervaren.
Heel veel informatie van de behandelde tandarts. Wel vakkundig. Assistente kwam in mijn ogen wat nerveus over. Mijn voorkeur blijft bij tandarts Cees. Ik moest hier ff aanwennen.
Prima uitleg en snelle afhandeling
Kreeg zomaar een andere tandarts die ik nog nooit had gehad. Behandeling was heel lang en pijnlijk. Nazorg was er niet. En was meer dan 250 euro hiervan had ik op de hoogte gesteld moeten worden.
Geachte mevrouw Koster, Jammer dat u dat zo heeft ervaren. U was op de hoogte dat u bij een andere behandelaar zou komen. Een nieuwe tandarts blijft spannend en is altijd wennen, we houden hier rekening mee. We zien dat er tijdens de behandeling verdoving is gebruikt. We begrepen wel dat u het zeer vermoeiend vond, en vervelend vooral omdat het een lange behandeling was. Dit kwam door de complexiteit van de behandeling. Qua nazorg, u heeft gebeld omdat u het gevoel had dat de vulling te hoog was. U kreeg gelijk een afspraak. U bent zelfs door de tandarts gebeld om deze nazorg afspraak te vervroegen, dus we hebben zeker uitstekende nazorg geleverd. Nogmaals jammer dat u dat zelf niet zo heeft ervaren. Bedankt voor uw feedback.
Zie boven
Ik kwam voor controle en ben snel en goed geholpen
Het afgesproken behandeltijfstip werd niet gehaald. Wachttijd bedroeg ongeveer 3 kwartier Planning zou beter kunnen
goed
Vriendelijke mensen die hun vak verstaan.
Hoofdweg 210
9765 CK Paterswolde
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.