Minpuntje is dat ik meestal lang moet wachten.
Mooi op tijd, duidelijke uitleg, ieder 1/2 jaar kom ik graag voorbij!
Zoals verwacht.
Niet tevreden over de verwerking van de gegevens vanuit het ziekenhuis. Moest zelf contact opnemen na bezoek aan de kaakchirurg, gegevens waren vlgs secretariaat niet aangekomen wat niet klopte. Na 2x nog niet goed verwerkt zodat bij mijn eerste bezoek de heer Reinders alsnog weer contact op moest nemen met het ziekenhuis
De communicatie over de behandeling, staat van mijn gebit en de behandeling daarvan is uitstekend uitgevoerd.
Was een aantal kiezen in de bovenkaak kwijtgeraakt. Cees heeft de resterende kiezen bijgeslepen en een brug geplaatst. Ziet er weer prachtig uit en ik kan weer normaal eten en lachen. TOP !!
Ik kijk met een positief gevoel terug op de behandeling bij de preventieassistente. Echter ik had een dubbele afspraak staan, n.l. ook nog voor een periodieke controle bij de tandarts, dit bleek echter nu niet mogelijk aangezien de tandarts niet aanwezig was. Op zich is dit geen groot probleem, maar had ik dit geweten had ik liever beide afspraken verschoven naar een latere datum. Ik woon niet in de gemeente en moet nu dus nog keer hiervoor tijd en een reis inplannen.
Ik ben altijd zenuwachtig. Maar totaal onnodig zoals altijd.
Fijn dat de vulling in mijn kies gerepareerd is. Prettige behandeling en fijne adviezen.
Fijne tandarts. Ondanks mijn ‘trauma’ voor de tandarts wist ze mij gerust te stellen en rustig te boren en het gaatje te vullen. Bedankt voor je helderende uitleg en geduld.
Zie boven
Pijnloze behandeling gehad, mijn dochter zag er echt tegenop. Maar is super geholpen.
vriendelijke ontvangst, uitermate prettige coöperatieve tandarts [Jimmy ......?]
Duidelijke en professionele informatie
Goede behandeling. Geen lange wachttijd in wachtkamer. Nette ruimtes. Makkelijk afspraak maken en aanpassen via internet.
Goed gedaan
vriendelijk en deskundig
We zijn heel erg tevreden. Onze vrouwelijke tandarts is een hele lieve dame.
Had een dubbele afspraak, eerst rhandeming door mondhygiëniste; daarna halfj.controle bij tandarts Kees Reinders. Voor aanvang van de mondh.behandeling werd mij aangegeven dat de tandarts de halfj.controle niet zou uitvoeren - hij bleek verhinderd. De controle werd door mondhygiëniste uitgevoerd. Dit werd me pas ten tijde van de behandeling door mondhygiëniste doorgegeven. Bijzondere gang van zaken, zeker qua tijd van de mededeling.
Was alleen controle.
toch wat onpersoonlijk, al die deuren/hokjes...niet erg toegankelijk vind ik, alsof je een nummer bent! Heb nog altijd heimwee naar mijn oude vrouwelijke tandarts in mijn oude dorp Tynaarlo, ze kende de hele familie, wist alles over onze gebitten..etc. Nu is dit een fabriek... waar de kassa rinkelt! Mijn arts was vriendelijk, niet op aan te merken. Maar toen ik de eerst keer mijn afspraak moest afzeggen, kreeg ik iemand aan de lijn bleek hoofdkantoor in het westen??)ging alles mis, stond ook een verkeerde naam op mijn kaartje van U etc... en dacht toen, "dit begint goed???" dus totale verwarring, stond niet in het systeem, terwijl ik wel een afspraak bij de bali in paterswolde had gemaakt. enfin, het is weer goed gekomen, maar geen goed begin dus. En nu heb ik(nog nooit een afspraak vergeten in mn leven) door ziekte van mijn man de nacht ervoor en ik ook onwel mijn2de afspraak voor nu een behandeling vergeten, dus hoop niet dat U direct dat in rekening brengt. Verder hoop ik op fijne behandeling, heb ik ook altijd bij Tandheelkunde van het UMCG gehad nadat mijn dorpstandarts gestopt was. met vr. groet Jeanet Klinkert
Vlugge afspraak . Herinnering via de mail . Korte wachttijd in de praktijk, zelfs een kwartier eerder . En bij problemen direct melding maken .
De zorgverlening is goed. De communicatie is waardeloos. Probeer telefonisch contact te leggen want ik had opeens 2 afspraken wat ik niet snapte. Kreeg geen contact. Niet anders dan een bandje. Dat moet anders. Als me dat weer overkomt ben je een klant kwijt. Mijn vrouw wil zich ook inschrijven bij jullie maar doet dat nu niet vanwege communicatie problemen
Deze controle ben ik geholpen door een eindejaars student tandarts. Hij was nauwkeurig, ook de benadering was beleefd en prima.
Ik ervaar de zorg als kundig en prettig. Er is tijden ruimte voor uitleg en advies. Zelfs toen ik in het buitenland een probleem had.
Hoofdweg 210
9765 CK Paterswolde
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.