
We zijn heel erg tevreden. Onze vrouwelijke tandarts is een hele lieve dame.
Had een dubbele afspraak, eerst rhandeming door mondhygiëniste; daarna halfj.controle bij tandarts Kees Reinders. Voor aanvang van de mondh.behandeling werd mij aangegeven dat de tandarts de halfj.controle niet zou uitvoeren - hij bleek verhinderd. De controle werd door mondhygiëniste uitgevoerd. Dit werd me pas ten tijde van de behandeling door mondhygiëniste doorgegeven. Bijzondere gang van zaken, zeker qua tijd van de mededeling.
Was alleen controle.
toch wat onpersoonlijk, al die deuren/hokjes...niet erg toegankelijk vind ik, alsof je een nummer bent! Heb nog altijd heimwee naar mijn oude vrouwelijke tandarts in mijn oude dorp Tynaarlo, ze kende de hele familie, wist alles over onze gebitten..etc. Nu is dit een fabriek... waar de kassa rinkelt! Mijn arts was vriendelijk, niet op aan te merken. Maar toen ik de eerst keer mijn afspraak moest afzeggen, kreeg ik iemand aan de lijn bleek hoofdkantoor in het westen??)ging alles mis, stond ook een verkeerde naam op mijn kaartje van U etc... en dacht toen, "dit begint goed???" dus totale verwarring, stond niet in het systeem, terwijl ik wel een afspraak bij de bali in paterswolde had gemaakt. enfin, het is weer goed gekomen, maar geen goed begin dus. En nu heb ik(nog nooit een afspraak vergeten in mn leven) door ziekte van mijn man de nacht ervoor en ik ook onwel mijn2de afspraak voor nu een behandeling vergeten, dus hoop niet dat U direct dat in rekening brengt. Verder hoop ik op fijne behandeling, heb ik ook altijd bij Tandheelkunde van het UMCG gehad nadat mijn dorpstandarts gestopt was. met vr. groet Jeanet Klinkert
Vlugge afspraak . Herinnering via de mail . Korte wachttijd in de praktijk, zelfs een kwartier eerder . En bij problemen direct melding maken .
De zorgverlening is goed. De communicatie is waardeloos. Probeer telefonisch contact te leggen want ik had opeens 2 afspraken wat ik niet snapte. Kreeg geen contact. Niet anders dan een bandje. Dat moet anders. Als me dat weer overkomt ben je een klant kwijt. Mijn vrouw wil zich ook inschrijven bij jullie maar doet dat nu niet vanwege communicatie problemen
Deze controle ben ik geholpen door een eindejaars student tandarts. Hij was nauwkeurig, ook de benadering was beleefd en prima.
Ik ervaar de zorg als kundig en prettig. Er is tijden ruimte voor uitleg en advies. Zelfs toen ik in het buitenland een probleem had.
Een kwartier of 20 minuten wachten kan voorkomen, maar een patiënt drie kwartier kwartier wachten kan echt niet.
Afspraak die al een jaar staat wordt geannuleerd per mail. Onduidelijke communicatie en weinig afstemming onderling
Zoals beantxoord in de vraagstelling
Ik was een kwartier te laat voor de tandartscontrole en de mondhygiëniste. Maar ik ben toch snel en prettig geholpen.
Ik ben uiterst tevreden over de behandeling door Cees Reinders en de assistente. Cees is al jaren mijn tandarts en ik ben zéér tevreden met hem als zéér bekwaam tandarts !
Prima geholpen en goed advies gekregen Daarna tandarts, ook goed. Met vervolgafspraak
Ik word door altijd prima ontvangen en geholpen
Goed
.
Afspraak jaarlijkse controle en mond hygiëniste achter elkaar gepland, heel fijn.
Ik moest wel een poosje wachten ,maar toen ik eenmaal aan de beurt was ging het heel snel.
Bij Dr C Reinders geweest voor verwijdering afgebroken kies en plaatsing implantaat in de kaak. Alles werd goed doorgesproken en werd rekening gehouden met mijn wensen. Behandeling was prima te ondergaan, alles werd heel goed verdoofd, het herstel gaat ook prima, geen bijzonderheden, pijn was goed te onderdrukken met paracetamol. Personeel was verder erg aardig en behulpzaam, keurige praktijk.
Mijn ervaring is, dat de wachttijden de laatste tijd erg oplopen. De laatste keer is mijn afspraak met een halfuur uitgelopen. Hiervan wordt je door de baliemedewerker ook niet over ingelicht. Ik heb dit aangekaart bij zowel de baliemedewerker en de tandarts. De antwoorden waren niet echt bevredigend! Betreffende de behandeling kan ik alleen maar over lof spreken. Ik beveel PUUR wel aan, maar puur op de kennis en de omgang van de tandarts. Dus geen aanbeveling wat betreft de wachttijden.
Prima
Mijn bezoek aan de mondhygeniste was voor mij geweldig. Het bezoek aan de tandarts was voor mij teleurstellend, van deze man word ik niet blij.
Prima
Was een fijne en kundige tandarts
Hoofdweg 210
9765 CK Paterswolde
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.