
Heb 3 punten waar ik niet tevreden over ben: Vorig jaar eind augustus kies laten trekken. Dit ging nogal moeizaam gold voor het hele team van 3 mensen om mij heen. Heb eerder (bij andere tandarts) diverse kiezen laten trekken en nooit een probleem gehad. Heb het trekken nogal als stressvol ervaren. Ben niet gerustgesteld of heb mondeling instructies meegekregen voor nabehandeling. Alleen kreeg ik te horen dat er een behoorlijke ontsteking zat. Maakte me erg ongerust hierover omdat ik niet was gerustgesteld. Heb na paar dagen contact opgenomen op eigen kosten weer na laten kijken omdat ik het niet vertrouwde en spoelwater gekocht. Heb na het trekken ook geen brief over nazorg meegehad Dat is het eerste punt. 2de punt. Na het trekken heb ik alsmaar last gehad ook aan de rechterkant van mijn hoofd waar de kies getrokken is van hoofdpijn, voorhoofdsholteontsteking verkoudheid etc. Hiervoor en hierom heb ik afgelopen maandag afspraak gemaakt om te overleggen of er een verband bestaat tussen het trekken en de verkoudheid(ontsteking). Wat me opvalt en ik als erg vervelend ervaar dat ik eerst mijn verhaal aan de tandartsassistente vertel die dit gaat typen en 5 minuten later het hele verhaal weer aan de tandarts moet vertellen. Begrijp deze werkwijze niet. Patiënt moet 2x verhaal doen. Tandartsassistente kan mijns inzien toch ook tijdens het verhaal aan de tandarts alle informatie typen. Dit lijkt me efficiënter voor iedereen. Naderhand zijn er foto's van het gebit genomen. Dan het derde punt waar ik ontevreden over ben. Mij dingen beloven en niet doen. Voel me niet serieus genomen en geeft mij geen vertrouwen. Als er een paar x verteld wordt ga vanmiddag de foto's bestuderen en u ontvangt een mail. Dan verwacht ik toch dat er die middag een mailtje komt met een eventuele uitsluiting of conclusie dat er niets aan de hand is of wel? Maar het kan zijn dat het dezelfde dag niet lukt maar na een paar dagen geen antwoord heb ik liever dat er niets beloofd wordt of een ruime
De medewerkers, tandarts en mondhygiëniste, zijn zeer deskundig, enthousiast en klantvriendelijk. Ook wordt goed meegedacht bij duurdere behandelingen.
Erg tevreden over de tandarts. Bedankt voor de goede zorg en belangstelling, Cees! Organisatorisch zijn er wel verbeterpunten. Tijd voor mijn afspraak was gewijzigd maar niet aan mij doorgegeven. Daarom erg lang moeten wachten.
prima behandeling
duidelijke communicatie. objectief advies, oplossing in overleg
Was goed
Vriendelijke benadering. Minpunt was de hygiëne in het toilet: Geen zeep in dispenser Vloer niet schoon en veel gebruikte afvalbak (vol) Een dagelijkse schoonmaakbeurten gemist?! Ik was er in de voormiddag…
Ee was wat verwarring over wie de controle zou uitvoeren maar verder is alles goed verlopen
Minpuntje is dat ik meestal lang moet wachten.
Mooi op tijd, duidelijke uitleg, ieder 1/2 jaar kom ik graag voorbij!
Zoals verwacht.
Niet tevreden over de verwerking van de gegevens vanuit het ziekenhuis. Moest zelf contact opnemen na bezoek aan de kaakchirurg, gegevens waren vlgs secretariaat niet aangekomen wat niet klopte. Na 2x nog niet goed verwerkt zodat bij mijn eerste bezoek de heer Reinders alsnog weer contact op moest nemen met het ziekenhuis
De communicatie over de behandeling, staat van mijn gebit en de behandeling daarvan is uitstekend uitgevoerd.
Was een aantal kiezen in de bovenkaak kwijtgeraakt. Cees heeft de resterende kiezen bijgeslepen en een brug geplaatst. Ziet er weer prachtig uit en ik kan weer normaal eten en lachen. TOP !!
Ik kijk met een positief gevoel terug op de behandeling bij de preventieassistente. Echter ik had een dubbele afspraak staan, n.l. ook nog voor een periodieke controle bij de tandarts, dit bleek echter nu niet mogelijk aangezien de tandarts niet aanwezig was. Op zich is dit geen groot probleem, maar had ik dit geweten had ik liever beide afspraken verschoven naar een latere datum. Ik woon niet in de gemeente en moet nu dus nog keer hiervoor tijd en een reis inplannen.
Ik ben altijd zenuwachtig. Maar totaal onnodig zoals altijd.
Fijn dat de vulling in mijn kies gerepareerd is. Prettige behandeling en fijne adviezen.
Fijne tandarts. Ondanks mijn ‘trauma’ voor de tandarts wist ze mij gerust te stellen en rustig te boren en het gaatje te vullen. Bedankt voor je helderende uitleg en geduld.
Zie boven
Pijnloze behandeling gehad, mijn dochter zag er echt tegenop. Maar is super geholpen.
vriendelijke ontvangst, uitermate prettige coöperatieve tandarts [Jimmy ......?]
Duidelijke en professionele informatie
Goede behandeling. Geen lange wachttijd in wachtkamer. Nette ruimtes. Makkelijk afspraak maken en aanpassen via internet.
Goed gedaan
vriendelijk en deskundig
Hoofdweg 210
9765 CK Paterswolde
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.