
nee
Zowel de mondhygiënist als de tandarts zijn duidelijk en helder met uitleg wat er gedaan wordt. De tandarts werkt vanuit een passie die duidelijk zichtbaar en voelbaar is. Heel fijn voor iemand die in de tandartsstoel zit met veel spanning.
Ik heb ca 40 minuten moeten wachten tussen de afspraak met de mondhygiëniste en de tandarts. Had om 8.00 uur een afspraak met de mondhygiëniste en om 8.40 uur bij de tandarts voor de jaar controle. Ik was pas om 9.10 uur aan de beurt bij de tandarts. Dit is niet de eerste keer! Behandeling mondhygiëniste prima!
Ik had kiespijn en kon gelukkig nog dezelfde dag worden behandeld. De tandarts die mij heeft geholpen, was heel menselijk en stelde mij erg op mijn gemak tijdens de behandeling.
Prettig en professioneel
Prima
Cees en Lidia vormen een goed team. Hij is een doorgewinterde tandarts en Lidia is lieve begripvolle assistente.
In elk opzicht prettig, ook aan de balie, waar ons opvalt dat elke medewerker heel klantgericht is! Er wordt o.a. meegedacht en rekening gehouden met de klant bij het plannen van een nieuwe afspraak, alles gaat in wederzijds overleg, wat heel prettig is! Ben ook zeer tevreden over de behandeling van mijn gebit, deze is zeer professioneel en kundig, waarbij de uitvoerende tandarts ook nog eens rekening houdt, met de wensen van de klant! Als ik voor dit alles een cijfer mocht geven, zou dit een welverdiende 10 zijn!!
Tandarts en assistente zijn erg lief.
De mondhygiëniste kon en mocht ook de controle doen, anders zou ik nog weer een afspraak moeten maken. Heb altijd een combi afspraak.
DUIDELIJKE UITLEG, GOEDE CONTROLE. VRIENDELIJK BEHANDELD.
Ik wordt altijd op mijn gemak gesteld heb een angst voor de tandarts en mondhygiënist.
1 keer geweest en tandarts was er niet. En hele lange wachttijd.uur lang in de wachtkamer gezeten.
Lachend de tandartsstoel verlaten. Normaal had ik afspraak verplaats. Dusvtop
Bij mijn controle-afspraak vorig jaar bij een nieuwe tandarts kreeg ik het advies om al mijn amalgaamvullingen te laten vervangen door composiet. Na ontvangst van de kostenopgave heb ik dit besproken met mijn mondhygiëniste, die al 20 jaar mijn gebit verzorgt. Haar deskundigheid vind ik waardevol, mede omdat zij mijn gebitsgeschiedenis goed kent. Op basis daarvan heb ik besloten om alleen die vullingen te vervangen waar ik klachten van heb of die door de tandarts op de röntgenfoto als problematisch worden beoordeeld. Tijdens een tweede afspraak, waarvan ik in de veronderstelling was dat het om een reguliere controle ging, werd echter zonder overleg direct een behandelplan in gang gezet. Ik heb dit geweigerd, omdat ik hiervoor geen opdracht had gegeven. Uiteindelijk is er slechts één amalgaamvulling vervangen, omdat ik daar daadwerkelijk last van had. Ik moet er wel bij vermelden dat deze composietvulling met veel deskundigheid is gemaakt. Binnenkort zullen nog twee gaatjes worden gevuld. Ik vond deze situatie persoonlijk erg vervelend en voelde me niet serieus genomen. Bovendien vind ik het respectloos dat de deskundigheid van mijn vorige tandarts, die al meer dan 20 jaar met zorg mijn gebit heeft behandeld, hiermee indirect in twijfel wordt getrokken. Hij heeft dit nooit als noodzakelijk geadviseerd en ik heb in al die jaren ook nooit klachten gehad. Ik verwacht van een zorgverlener zorgvuldige communicatie, professioneel advies en respect voor eerder geleverd vakwerk.
Prima behandeling
Ik had een prijs indicatie aangevraagd, heb het via de mail ontvangen. Maar het lukt niet om dit te openen.
Goed
Plezierige en persoonlijke behandeling.
Controle
Korte wachttijd, goede pijnloze behandeling en prima informatie gegeven
Ik ben naar huis gestuurd met nood vulling en doet nu zeer ik heb liever me eigen tandarts als afspraak maak geen andere
Altijd goed
Ik heb een afspraak gemaakt voor een second opinion bij Alexandra en zij heeft me heel goed geholpen en duidelijk uitleg en advies gegeven. Hier ben ik zo tevreden mee dat ik besloten heb me verder bij haar te laten behandelen. Tevens is de wachttijd voor mij veel minder lang dan bij mijn vorige tandarts. 2 maanden wachten om een kies te laten trekken is wel heel lang vind ik en bij PUUR kan ik al een week later terecht. Super blij mee, nou ja niet om de kies te laten trekken. Maar dit is jammer genoeg wel nodig.
Goede dag. Mijn ervaring wordt gevraagd nou bij deze. Ik vindt het heel erg raar dat ik bij de mondhygiëne ben dat zij de zelfe handelingen mag uit voeren als een tandarts..krijgt zij dan ook hetzelfde loon? Dat zal wel niet..daar gaan ze straks voor demonstreren en hub de kosten nog maar hoger maken. Ik had niks op haar aan te merken ze is vriendelijk en duidelijk. Maar dat ze voor tandarts door kan gaat er bij mij niet in. Ik ga er nu van uit dat ik alleen de kosten van de mondhygiëne krijg en niet die van de tandarts er bij wand daar ben ik namelijk niet geweest. Groenten Gerda Hagedoorn.
Hoofdweg 210 5
9765 CK Paterswolde
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.