Snelle en accurate behandeling

Na melding en opsturen benodigde foto´s een snelle afhandeling

Prima en goed afgehandeld Zeer tevreden ik ben blij dat we al meer dan 50 jaar bij bouten ben verzekerd en hebben al tijd correct gehandeld met alle vragen en hulp onze dank is groot Mvg Geert

prima geregeld

met een telefoontje alles correct geregeld , super

snelle en duidelijke afwikkeling

snelle en duidelijke afwikkeling

Super behulpzaam en snelle afhandeling van schademelding

Schade snel en serieus opgepakt! Binnen een paar weken alles afgehandeld! Super!

Uitstekend geholpen

Goed geholpen met de schade aan de auto en toen deze ook niet meer te maken was. Geduldig, vriendelijk en advies.

Alles goed en snel geregeld

Blij met de goede en snelle afhandeling Goede en professionele service en hulp , we zijn er blij mee !!

Super geholpen

De afhandeling van schade aan onze auto is perfect door Bouten assurantie afgehandeld van begin tot en met de betaling aan de reparateur.

Super service

Snelle en duidelijke reactie, goede service!

Heel erg fijn

Schade aan de voordeur gehad super fijn geholpen en er werd snel gereageerd op vragen.

Prima afhandeling van deze schademelding

Prima afhandeling

Schade melding

Op de hoogte gesteld over schade in huis. Correct antwoord gekregen op de vragen. Snelle afwikkeling vd schade en betaling.

Goede en snelle afhandeling

Na mijn melding van de stormschade met foto's de offerte aangevraagd. Terugkoppeling gekregen en de schade laten herstellen. Na het indienen van de nota snel afgehandeld.

Supersnel alles geregeld

Na een telefoontje is er meteen actie ondernomen geregeld! Klantcontact verloopt vriendelijk, soepel en snel.

Snel,vriendelijk en accuraat.

Zeer positief

Met het nodige geduld alles geregeld.

Om een nieuwe omvormer van onze zonnepanelen onder garantie geleverd te krijgen hadden we onze rechtsbijstandverzekering nodig. Dat werd, met geduld, keurig door Petra afgehandeld.

Super afgehandeld

Schade gemeld en supersnelle afhandeling. Zeer tevreden.

Prima opgelost

Goed geregeld

Snelle correcte afhandeling van de schade

Uitstekende service en afhandeling.

Deskundige service. Goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk.

Prima afgehandeld

Klantvriendelijk personeel.

Alles is correct afgehandeld!

Na de schademelding is er meteen adequaat gehandeld, zodat alles prima werd geregeld.

Keurig netjes opgelost.mijn bus is weer een platje,ben er blij mee

Zie mijn antwoord vorige vraag,is voldoende toch.

Alles keurig afgehandeld

Schade goed verwerkt en afgehandeld

Gewoon goede dienstverlening op allerlei gebieden!

Altijd perfecte behandeling van alle mogelijke bankzaken, verzekeringen, enz.

Wietelweg 1

5981 TG Panningen

Over Bouten Groep

Wij zijn de Bouten Groep, hét adres voor uw financiële zaken. Vanuit ons kantoor aan de Wietelweg in Panningen werken wij vol overgave aan goed advies over financiële zaken. Goed advies is alleen mogelijk door inzicht in iemands persoonlijke situatie. Via een persoonlijk gesprek inventariseren wij uw wensen en gaan hiermee aan de slag om u een advies op maat te geven op het gebied van verzekeringen, hypotheken of overige financiële zaken. Ook voor bankzaken kunt u bij ons terecht. De Bouten Groep mag zich Zelfstandig Adviseur van RegioBank noemen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.