Super afgehandeld

Schade gemeld en supersnelle afhandeling. Zeer tevreden.

Prima opgelost

Goed geregeld

Snelle correcte afhandeling van de schade

Uitstekende service en afhandeling.

Deskundige service. Goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk.

Prima afgehandeld

Klantvriendelijk personeel.

Alles is correct afgehandeld!

Na de schademelding is er meteen adequaat gehandeld, zodat alles prima werd geregeld.

Keurig netjes opgelost.mijn bus is weer een platje,ben er blij mee

Zie mijn antwoord vorige vraag,is voldoende toch.

Alles keurig afgehandeld

Schade goed verwerkt en afgehandeld

Gewoon goede dienstverlening op allerlei gebieden!

Altijd perfecte behandeling van alle mogelijke bankzaken, verzekeringen, enz.

zeer tevreden

Goed bereikbaar en de schade naar alle tevredenheid afgehandeld.

Prima, duidelijk en menselijk geholpen!

Super goede afhandeling

Super snel àlles geregeld

Bouten Groep is mijn rots in de branding.

Als er nare dingen gebeuren in het leven, is het superfijn als je zo geholpen wordt als bij Bouten Groep. Voorkomend. Ze staan naast je. Maken de kwestie helder voor je en tonen initiatief om je belangen zo goed mogelijk te behartigen. Bouten Groep is voor mij al jaren een rots in de branding. Alleen maar lof!

goede behandeling ,en snel ,

goede en snelle behandeling ,en verwerking van het probleem .

Kan eigenlijk niet beter.

Na contact met Ank Kessels liep het eigenlijk "van zelf". Super reactie en super snelle afhandeling. Danke Ank

Heel snel en heel vriendelijk afgehandeld

Een telefoontje en meteen veel begrip. Mijn vakantie kon wegens ziekte niet doorgaan, er werd meteen meegedacht en de zaak snel afgehandeld. Zo fijn dat het voor je geregeld wordt, als je je ziek voelt. Heel veel dank.

hét adres voor alle financiële zaken en adviezen

voor mij persoonlijk alleen maar positieve ervaringen met alle zaken op financieel gebied qua hypotheek, verzekeringen, belastingen, etc.

Super geholpen!

Super geholpen!! Alles goed geregeld

goede afhandeling , duidelijk en snel.

de schades die we aan onze auto hadden werden goed , makkelijk en ook snel afgehandeld. .ook doordat de auto all-risk verzekerd was. de schade aan 3e werd goed uitgelegd wat we konden verwachten,

Supergoed en snel alles geregeld.

Ik had een schade aan mijn auto. De reparateur belde met Bouten waar ik mijn verzekering had. Ik kreeg goed advies wat te doen ivm schadevrije jaren en kortingen. Verder is alles geregeld tussen Bouten en de reparateur. Ik kreeg een overzicht van de afhandeling. Prima geregeld!

Top dienstverlening

Altijd bereikbaar voor vragen en advies. Hulpvaardig en attent.

Bij Bouten Groep kan ik ten allen tijden terecht. Ik ben persoonlijk erg blij dat ik al mijn zaken via hen geregeld heb.

Snelle en zeer correcte afhandeling

Zie bovenstaande zin,hier kan ik niets meer aan toevoegen!!!

perfect afgehandeld

zoals in al mijn contacten met Bouten Groep ben ik ook dit keer zeer vriendelijke en perfect geholpen bij de afhandeling van mijn schade. Alle lof voor klantvriendelijkheid en deskundigheid

Prima en snel afgehandeld

Snelle afhandeling

Over Bouten Groep

Wij zijn de Bouten Groep, hét adres voor uw financiële zaken. Vanuit ons kantoor aan de Wietelweg in Panningen werken wij vol overgave aan goed advies over financiële zaken. Goed advies is alleen mogelijk door inzicht in iemands persoonlijke situatie. Via een persoonlijk gesprek inventariseren wij uw wensen en gaan hiermee aan de slag om u een advies op maat te geven op het gebied van verzekeringen, hypotheken of overige financiële zaken. Ook voor bankzaken kunt u bij ons terecht. De Bouten Groep mag zich Zelfstandig Adviseur van RegioBank noemen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.