Persoonlijke aandacht, gepast advies, snelle afhandeling

Direct na mijn schademelding, is er gepaste actie ondernomen en bijzonder snel afgehandeld.

Goede afwikkeling, maar tijdrovend

Schade is snel en naar behoren afgewikkeld. Maar het invullen van het schade formulier met bijvoegen van rekeningen en bewijzen is wel erg tijdrovend in vergelijking met met het uit te keren bedrag.

niet helemaal naar wens

wij hebben helaas geen bericht gehad hoe het allemaal afgehandeld is. weten ook niet hoe de tegenpartij op alles gereageerd heeft. wij hebben een filmpje gestuurd, waar alles heel duidelijk te zien was, dat wij van rechts kwamen, en dat de bestuurster van de fiets een telefoon in de hand had, dus niet tijdig kon reageren.

alles is volgens afspraak afgehandeld

Ondanks de schade is alles goed en volgens afspraak afgehandeld.

Snelle service

Al vele jaren voor ons de betere zaak

Al onze verzekeringen hebben wij bij dit bedrijf onder gebracht een keer schade gemeld, binnen 2 dagen alles geregeld Bankzaken altijd keurig geregeld wij zijn zeer happy met Bouten Nol

Al vele jaren zeer tevreden

Snelle en vakkundige reparatie

Gemeld, afgehandeld, klaar !!

Zonder moeite mijn voorruitschade afgehandeld. PRIMA !!!

Top team met top advies!

Al jaren klant en altijd naar volle tevredenheid van advies voorzien en adequaat geholpen. Zeer kundig op gebied van hypotheken.

Snelle actie en goede hulp bij het indienen van de schade

nadat we telefonisch contact hadden gehad zijn we goed geholpen om te schade in te dienen

Heel fijn

Na een schademelding ben ik heel fijn geholpen. En was heel snel afgehandeld. Compliment voor De medewerkers.

tijdens melding al iets vernomen over mogelijke tegemoedkoming.

binnen heel redelijke termijn op de hoogte gebracht over verdere afhandeling en vrij snel afwikkeling. er zelf niet erachteraan hoeven te gaan.

Super snelle afhandeling.

Goede klantenservice.

Met 1 telefoontje werd het afgehandeld!!

We zijn zeer tevreden op de manier waarop we geholpen zijn, binnen een paar dagen hadden we het geld op onze rekening staan. Heel erg bedankt hiervoor.

Prima afgehandeld

Correcte en snelle afhandeling, ook uitbetaling snel afgehandeld.

Goede service en persoonlijke informatie

perfect verlopen

Bij de afhandeling van de schade bij inbraak is perfect verlopen ,dit is een 10 waard.

Alles prima geregeld, en snel.

Bij een ruit schade snel alles geregeld

Zeer snelle en correcte afhandeling van een schade melding.

De Bouten Groep is binnen ons gezin al jaar en dag een begrip. Ik weet niet anders als dat we de verzekeringen bij Bouten hebben lopen. Altijd beleefd en snelle afhandeling.

Super service en vlotte afhandeling

Telefonisch contact duidelijke uitleg wat er digitaal aangeleverd moet worden. Binnen een week alles geregeld en afgehandeld.

Soepele afhandeling en goede communicatie.

Soepele afhandeling en goede communicatie.

Wordt altijd goede surfers gegeven

Voor die surfers betaal je wel voor maar dat doe ik graag

Top geregeld...nergens naar om hoeven kijken en alles is geregeld

Top geregeld

goede en snelle servive

Goede en snelle service. melden kan telefonisch en vervolgens op een makkelijke en snelle manier formulier digitaal invullen. afhandeling verloopt vervolgens vlug.

Over Bouten Groep

Wij zijn de Bouten Groep, hét adres voor uw financiële zaken. Vanuit ons kantoor aan de Wietelweg in Panningen werken wij vol overgave aan goed advies over financiële zaken. Goed advies is alleen mogelijk door inzicht in iemands persoonlijke situatie. Via een persoonlijk gesprek inventariseren wij uw wensen en gaan hiermee aan de slag om u een advies op maat te geven op het gebied van verzekeringen, hypotheken of overige financiële zaken. Ook voor bankzaken kunt u bij ons terecht. De Bouten Groep mag zich Zelfstandig Adviseur van RegioBank noemen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.